home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  0 Brugere, 775 Gæster Online.

Indlæg: 1132904 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 160 161 [162] 163 164 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 614305 gange)
SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2415: 15 Jan 2011, 14:39 »

Due Date - fed film. Ret sjov, dog ikke ligeså sjov som Tømmer i Vegas.

The Wash - kun fed fordi Snoop og Dre er med. Ikke vildt meget handling. Massere damer og herb.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2416: 15 Jan 2011, 14:44 »

Det må da være begrænset hvor meget du "levede" i 80'erne, hvis du er 80'er barn  Rullende Øjne
Ellers har du godt nok været tidligt ude, hvis du kan relatere til handlingen i filmen  Wink

Bortset fra det, er det en sjov sjov film, uden tvivl.

Altså jeg er 82'er, og jeg kan da f.eks. huske at folk gik i mere farvet tøj og havde walkmans Tunge
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Kalmar
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2417: 15 Jan 2011, 15:50 »

Liste over film du skal have set:
  • Back To The Future (Alle 3)
  • Forrest Gump
  • Million Dollar Baby
  • Terminalen
  • Pulp Fiction
  • The Terminator
  • The Bourne Collection

Det er sikkert flere, kan bare ikke komme på dem, i skrivende stund. Opstemt
Logged

Cactus
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2418: 16 Jan 2011, 09:57 »

Anger Mangement (2003)
Medvirkende: Adam Sandler, Jack Nicholson, Marisa Tomei.
Min karakter: 7,0 ud af 10.
IMDB karakter: 6.1 ud af 10.

En forretningsmand (Adam Sandler) bliver anklaget for at have skabt sig ombord på et fly og bliver herefter sat i vredesbehandling hos psykologen Dr. Buddy Rydell (Jack Nicholson). Det medfører en hulens masse oplevelser fra den gale psykolog og samtidig skal Adam Sandler forsøge at holde fast på sin nuværende kæreste.

Især Jack Nicholson er intet mindre genial i hans rolle, hvor derimod Adam Sandlers rolle intet rigtigt kræver. En film der er værd at se hvis man vil have et godt grin i ny og næ, men forvent ikke det helt store mht. plot.

Men absolut bemærkelsesværdig at se.  Thumbs Up
Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2419: 16 Jan 2011, 11:21 »

"The Book of Eli" 2010

Medvirkende: Denzel Washington og Gary Oldman
Min karakter: 7 ud af 10
IMDB karakter: 6.9 ud af 10

Eli (Denzel Washington) vandre i gennem en post apokalyptisk ødemark, på en mission fra gud himself. Med sig har han en bog, da han går igennem en by, opdager byens hensynsløse borgmester (Gary Oldman) bogen og vil have den magiske krafter.

Skuespillerne eller  action sekvenser kan jeg ikke sige noget negativt om. Slutningen og plottet er en anelse tam og forudsigelig, og filmen er ikke værd at se mere end en gang. Men kan helt klart anbefales at leje en aften hvor dig og en kammerat lige skal se en actionfilm Thumbs Up Tror bestemt ikke det er en tøsefilm, da den lækreste mand i filmen faktisk er Denzel Washington Shockeret
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2420: 16 Jan 2011, 14:33 »

Tror bestemt ikke det er en tøsefilm, da den lækreste mand i filmen faktisk er Denzel Washington Shockeret

Nice skrevet.. Opstemt

Men dejligt med en filmanmeldelse af den! Jeg har den nemlig, men har ikke lige nået at få set den, så godt at høre hvad man kan forvente  Thumbs Up
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2421: 16 Jan 2011, 14:48 »

Nice skrevet.. Opstemt

Men dejligt med en filmanmeldelse af den! Jeg har den nemlig, men har ikke lige nået at få set den, så godt at høre hvad man kan forvente  Thumbs Up

Den er f*cking fed. Opstemt Denzel er ikke bare nice, han er også en andelse mean Opstemt

"The Book of Eli" 2010

Medvirkende: Denzel Washington og Gary Oldman
Min karakter: 7 ud af 10
IMDB karakter: 6.9 ud af 10

Eli (Denzel Washington) vandre i gennem en post apokalyptisk ødemark, på en mission fra gud himself. Med sig har han en bog, da han går igennem en by, opdager byens hensynsløse borgmester (Gary Oldman) bogen og vil have den magiske krafter.

Skuespillerne eller  action sekvenser kan jeg ikke sige noget negativt om. Slutningen og plottet er en anelse tam og forudsigelig, og filmen er ikke værd at se mere end en gang. Men kan helt klart anbefales at leje en aften hvor dig og en kammerat lige skal se en actionfilm Thumbs Up Tror bestemt ikke det er en tøsefilm, da den lækreste mand i filmen faktisk er Denzel Washington Shockeret


Hvor er Mila Kunis henne i din vurdering..? Wink Hun er jo sindsyg hot og spiller i øvrigt pisse godt Opstemt
« Seneste Redigering: 16 Jan 2011, 14:51 af Marchang » Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2422: 16 Jan 2011, 15:12 »


Hvor er Mila Kunis henne i din vurdering..? Wink Hun er jo sindsyg hot og spiller i øvrigt pisse godt Opstemt

Nu vurderede han af en grund vi kun kan spekulere i, hvorvidt mændene i filmen var lækre... Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2423: 16 Jan 2011, 15:53 »

Nu vurderede han af en grund vi kun kan spekulere i, hvorvidt mændene i filmen var lækre... Opstemt

true.. vi har jo hver forskellig smag. det er det der gør mennesket så unikt Opstemt
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2424: 17 Jan 2011, 01:49 »

Nå, så fik jeg sgu set The Mist. Har aldrig rigtig fået taget mig sammen, selvom selve historien er uhyggelig indbydende med stort potentiale.

Sidder med et lidt blandet følelse. For det er virkelig en underlig en af slagsen. Sad ofte og tænkte: 'det er plat, det kunne være gjort bedre, det er for ringe, hvorfor gjorde de ikke det'. Var ikke særlig imponoreret over skuespillet og få gange slap jeg lidt koncentratrionen omkring filmen  - uden dog at misse noget af handlingen. Jeg er stadig lidt forvirret efter slutningen, for holda kæft en anderledes slutning end man er vant til. Nu er det jo en Stephen King fortælling, så det er af den grund, ikke så overraskende igen, men må indrømme, at selvom filmen ikke var noget mesterværk, så følte jeg mig sgu alligevel godt underholdt. Var enormt skeptisk inden, da jeg havde hørt, det var en ringe film. Jeg synes sgu, på trods af få negative ting, at det er en god film. Elskede den overraskende slutning og så har jeg endda ikke afsløret noget.

Nu sidder jeg alligvel og kigger Imdb an og hvad folk har fået ud af den, hvilket betyder, at filmen alligvel har ramt et eller andet i mig..
« Seneste Redigering: 17 Jan 2011, 02:02 af Njaourinho » Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2425: 17 Jan 2011, 01:56 »

Henry: Portrait of a Serial Killer.

Titlen siger sådan set hvad filmen handler om. Vi følger Henry i hans meget "normale" hverdag. Oftest er dialogen stille og rolig - ligegyldigt emnet, hvilket kan virke meget forstyrrende, Dette sammenholdt med et fremragende (og simpelt) lydbillede gør filmen særdeles anbefalelsesværdig. Filmen er i øvrigt bygget delvist over seriemorderen Henry Lee Lucas,

Havde aldrig hørt om den, indtil en kammerat anbefalede den. Jeg må indrømme, at jeg blev meget positivt overrasket!
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2426: 17 Jan 2011, 02:52 »

Liste over film du skal have set:
  • Back To The Future (Alle 3)
  • Forrest Gump
  • Million Dollar Baby
  • Terminalen
  • Pulp Fiction
  • The Terminator
  • The Bourne Collection

Det er sikkert flere, kan bare ikke komme på dem, i skrivende stund. Opstemt

HVOR ER SAVING PRIVATE RYAN OG GOODFELLAS  ticked off
 Peace
Logged

FCK

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2427: 23 Jan 2011, 23:30 »

Jeg faldt lige helt tilfældigt over en gammel DVD som egentlig var pakket godt væk her tidligere i dag. World Trade Center. Impulsiv som jeg er, satte jeg den naturligvis på og satte mig ned for at se den. Hold da helt op. Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har grædt - det er efterhånden en del år siden - men jeg må ærligt indrømme at jeg begyndte at græde her. Billederne gør naturligvis sit, samt at man ved hvad der skete, men det der gjorde udslaget var uden tvivl musikken. Den trykkede bare på en eller anden knap. Filmen er dog også rigtig god, ingen tvivl om det. Smiley
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2428: 23 Jan 2011, 23:34 »

Ja, utroelig god film, sørgelighedsniveaue t er næsten på højde med armageddon
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2429: 23 Jan 2011, 23:58 »

The Messenger: The story of Jean d'Arc

Filmen er fra 1999 og går også under den mere simple titel, Jeanne d'Arc.
i 1412 bliver en ung pige, Jeanne, født i den franske by, Domrémy. Englænderne har siden 1337 hærget og plyndret det meste af Europa og nu var turen kommet til Frankrig. Jeanne benytter kristendommen til at holde håbet oppe og skrifter derfor flere gange om dagen. I en alder af 13 bliver hendes landsby invaderet og søster dræbt og voldtaget for øjenene af hende. Undervejs har Jeanne modtaget adskillige symboler af Gud, hvori hun bliver bedt om at drage til det nordlige Frankrig og generobrer dets byer. Hun vinder den franske leders tillid og loyalitet og sammen udkæmper de slagene, som får den franske leder kronet til konge, men glæden er dog ikke evig...

En film hvor skuespillere som Milla Jovovich (Resident Evil), Vincent Cassel (The Black Swan), Desmond Harington (Dexter) og John Malkovich (Burn after Reading) giver deres besyv for at gøre denne film enestående. Milla Jovovich leverer intet mindre end en fabelagtig skuespillerpræstati on og viser også seeren, at hun har andre sider end en no-brain kickass zombiekiller. Jeg tog et hurtigt kig på IMDB.com og så, at filmen "kun" havde fået 6.3 ud af 10 mulige stjerner. Jeg tror simpelthen, at filmen mistede 2-2,5 pga. dens yderst sørgeligt slutning. Et happyend har oftest den effekt, at filmen får 1-2 stjerne mere, hvis det stod til den almindelige amerikanske statsborger, som der desværre er lidt for mange af.
Jeg ville personligt give filmen 8.5 ud af 10 mulige, grundet en fremragende historie og gode præstationer over næsten hele linjen.
Logged

Thaurat al Shabab

Sider: 1 ... 160 161 [162] 163 164 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010