home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  3 Brugere, 754 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 139 140 [141] 142 143 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 614811 gange)
LFC_Fisker
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2100: 02 Aug 2009, 23:47 »

The Hangover/Tømmermænd i Las Vegas er den sjoveste film !!
Elsker den måde den er sat op på og skuespillerne spiller deres roller helt perfekt ! (:

Alan spiller sin rolle pisse godt. han er så grinern..

DEN SKAL SES (helst i biografen mener jeg)
Tvært imod. Det er en film jeg mener man skal købe på dvd, så man kan se den igen og igen med vennerne  Opstemt
Logged


Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2101: 02 Aug 2009, 23:49 »

Jeg har lige set The Shawshank Redemption på TV2 og forstår først nu, hvorfor alle mener, at den film er så god. Kæft, hvor var det en dybt fascinerende oplevelse, som overgår alle andre film jeg har set med længder. Heriblandt to så store perler som Scarface og The Godfather Part I, som begge ellers har den suverænt fedeste skuespiller i historien, i hovedrollen. Vanvittigt. Vil ikke sige noget som helst om handlingen, men bare anbefale dem som ikke har set den at se den. Smiley

Så den også. Den var helt fantastisk. Morgan Freeman og Tim Robbins var noget for sig.
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2102: 02 Aug 2009, 23:52 »

Har set et par film for nylig, og kan lige skrive lidt om dem:

21
Filmen handler om en klog og ambitiøs student, der prøver at komme på Harvard. (så vidt jeg husker). Han har dog desværre ikke pengene, så hans eneste håb, er at komme ind på en ansøgning. Men ansøgningen bliver  afvist. Efter at have imponeret hans matematik lærer, bliver han tilbudt at komme med i en "klub" som består korttællere. Gruppen er ledet af matematik læreren. Han acceptere, og det er starten på en dramatisk og spændende periode i Las Vegas.

En fin film, som kan anbefales.

Link: http://www.imdb.com/title/tt0478087/

4/6 - herfra.

Green Street Hooligans 2

Gruppens medlemmer er blevet sendt i fængsel. Tre af medlemmerne havner i samme fængsel. Men de er ikke de eneste hooligans der er havnet i fængsel. De møder nogle rivaliserende firms, og de kæmper en indædt kamp.  

Jeg er ikke så vild med filmen. Syntes filmen mangler pre-game/game elementet. Det kunne ligeså godt handle om bandemedlemmer istedet for. En dårlig film, som er oceaner fra etteren.

Link: http://www.imdb.com/title/tt1300853/

2/6 herfra.
« Seneste Redigering: 02 Aug 2009, 23:54 af korzika » Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2103: 06 Aug 2009, 19:38 »

Trainwreck: My life as an idiot er en fed film med Sean William scott i hovedrollen som en fyr med  Tourettes syndrom, damp og indlæringsvanskelig heder og som forsøger at få styr på sit liv og han gør det godt i rollen, som den person, men se den selv og vurder selv...

Vh.Blackstone
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2104: 07 Aug 2009, 00:27 »

Så fik jeg set Memento. Ganske genial og underholdende.

Men man kan sgu ikke rigtig lade være med at tænke over den, og hvordan fanden det hele hang sammen, for det var sgu lidt forvirrende - og alligevel ikke. Vi får vel ikke et definitivt svar på, hvordan alt ting skete og hang sammen, vel? Som themoviespoiler.com siger: "The movie leaves a lot to the viewer to decide--are Leonard and Sammy the same person? Did Leonard's wife really die? My interpretation was that she did die and that everything Teddy told Leonard about his wife- (she died, they tracked down the killer, Teddy took a picture) is true." Jeg er helt enig med, hvad skribenten skriver her. Hvad siger I?
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2105: 07 Aug 2009, 00:32 »

Jeg forstår det som at Leonard = Sammy. Dette ses også tydeligt, da man på et tidspunkt i et splitsekund ser, at Sammy ændrer sig til Leonard (efter konen er død, og Sammy er kommet på plejehjem) - altså, Leonard slog konen 'ihjel' via insulin-pumperne. Smiley
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2106: 07 Aug 2009, 00:48 »

Andre end mig der lige har set Fight Club og har lidt svært ved at fatte tingene?
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2107: 07 Aug 2009, 00:58 »

Andre end mig der lige har set Fight Club og har lidt svært ved at fatte tingene?

Du forstod godt at hovedpersonen hele tiden havde været Tyler, ikk? Smiley
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2108: 07 Aug 2009, 00:59 »

Jo jo det forstod jeg godt Smiley Men den er sku svær at fatte alligevel. Altså med det med bomberne også videre.
Logged

Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2109: 07 Aug 2009, 01:07 »

Andre end mig der lige har set Fight Club og har lidt svært ved at fatte tingene?

Nej Simze... slet ikke!  Thumbs Up Var godt nok lidt væk til sidst.
Logged


Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2110: 07 Aug 2009, 01:08 »

Var der en grund til, at han var så ond? eller var han bare.. sindssyg? :b
Logged

sebahorse
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2111: 07 Aug 2009, 01:09 »

den film er bare genial!
Logged

YNWA <3

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2112: 07 Aug 2009, 01:10 »

Han var vel skizofren. Men den var sku godt nok underlig. Der skal en del større koncentration til at se den i forhold til jeg så american pie tidligere idag Smiley
Logged

Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2113: 07 Aug 2009, 01:12 »

Jeg synes også den var meget fed, indtil jeg røg lidt af i slutningen. Kan du muligvis forklare Seba? Smiley
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2114: 07 Aug 2009, 11:10 »

Så fik jeg set Memento. Ganske genial og underholdende.

Men man kan sgu ikke rigtig lade være med at tænke over den, og hvordan fanden det hele hang sammen, for det var sgu lidt forvirrende - og alligevel ikke. Vi får vel ikke et definitivt svar på, hvordan alt ting skete og hang sammen, vel? Som themoviespoiler.com siger: "The movie leaves a lot to the viewer to decide--are Leonard and Sammy the same person? Did Leonard's wife really die? My interpretation was that she did die and that everything Teddy told Leonard about his wife- (she died, they tracked down the killer, Teddy took a picture) is true." Jeg er helt enig med, hvad skribenten skriver her. Hvad siger I?

SPOILERS

Det er den gængse opfattelse, at Teddy talte sandt. At Leonards kone ikke døde i forbindelse med overfaldet, men på samme måde som Sammy skulle forestille at have dræbt sin kone. Der er et endegyldigt bevis, da Sammy i et flashback "forvandles" til Leonard i et splitsekund. Mest væsentligt er det dog, at Leonard iscenesætter mordet på Teddy, fordi han er vred på ham, og ikke fordi han tror, han var 'John G.'.

Det skal dog bemærkes, at Sammy og Leonard ikke er den samme person; Sammy er bare ikke, hvem han fremstilles som i de mange flashbacks - dette er Leonards redigerede forestilling.

Andre end mig der lige har set Fight Club og har lidt svært ved at fatte tingene?

Jeg synes ikke, den er svær at forstå. Det er min absolutte yndlingsfilm, og hvis du er i tvivl om noget, skal jeg forsøge at forklare efter bedste evne.
« Seneste Redigering: 07 Aug 2009, 11:12 af United-styrer » Logged

Sider: 1 ... 139 140 [141] 142 143 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010