home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 716 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 134 135 [136] 137 138 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 614925 gange)
søgaard
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2025: 17 Jul 2009, 10:50 »

FCK88: det er kun to indlæg siden, at I blev bedt om at skrive, som der står i indlæg nummer 1 - fortsætter de konstante one-liners, må denne tråd nok skifte plads. Ingen er interesseret i at læse hvilke film I har set, medmindre I gør som der står:
Citat
Nu har jeg chattet og deltaget i debatter på diverse fora i omkring 8 år og jeg har nok set tråde ved navn 'Bedste film' omtrent 5.000 gange. Personligt elsker jeg at debattere film, men jeg mener sjældent man får ret meget ud af en tråd hvor 20 forskellige folk nævner 10 film hver. Man får ingen rigtig diskussion om film, der bliver bare remset nogle titler op.

Denne tråd skal fungere anderledes. Her kan du skrive et indlæg om den film du lige har set for 10 minutter siden eller for en uge siden, og forklare om du synes den er god, dårlig eller ligegyldig. Og naturligvis hvorfor.
På den måde får vi en mere indholdsrig debat, hvor andre folk som måske har set samme film kan komme med kommentarer hvis de er enige eller uenige i din udlægning.
Min pointe er, at man ikke får en indholdsrig filmdebat hvis man kun nævner de gode film (og ikke engang nævner hvorfor de er gode). Det kan også være interessant at debattere dårlige film, men helst på en sober måde, selvfølgelig


Du opfylder delvist kriteriet med dit indlæg, men come on; ingen kan læse noget ud fra de to linjer. Wink

Dette indlæg gælder generelt alle indlæg, der bliver skrevet i denne tråd: der skal noget kød på!
quuNix: Jeg citerer lige dette indlæg for dig, så håber jeg, at du kan se, hvad du har gjort galt.
« Seneste Redigering: 17 Jul 2009, 10:52 af Søgaard » Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2026: 17 Jul 2009, 22:19 »

Flugten:

Jeg har lige set den danske film med Iben Hjele i hovedrollen, jeg havde faktisk høje forventninger til den, måske for høje. Det handler om en journalist (Iben) som bliver taget til fange i Afganistan, derfra sker der så en hel masse, jeg vil ikke komme nærmere ind på det når der nok er nogen der vil se den.

Men det var slet ikke en film for meget, jeg blev meget skuffet, synes den var kedelig, og jeg synes ikke Iben spiller særlig godt, men det er måske en smagssag. Så den kan ikke få særlig mange stjerner hos mig, der er nok nogen der synes den er god.
Så 2 ud af 6 stjerner fra mig, mere kan den ikke få. Den er i næsten 2 timer, så god fornøjelse!
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2027: 17 Jul 2009, 22:23 »

Har liget set Crank 1 og 2, alt for fede film, Jason Statham er bare genial!
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2028: 17 Jul 2009, 22:27 »

Har liget set Crank 1 og 2, alt for fede film, Jason Statham er bare genial!

Ok.

Det er kun ét indlæg siden, at I blev bedt om at skrive, som der står i indlæg nummer 1 - fortsætter de konstante one-liners, må denne tråd nok skifte plads. Ingen er interesseret i at læse hvilke film I har set, medmindre I gør som der står:

Nu har jeg chattet og deltaget i debatter på diverse fora i omkring 8 år og jeg har nok set tråde ved navn 'Bedste film' omtrent 5.000 gange. Personligt elsker jeg at debattere film, men jeg mener sjældent man får ret meget ud af en tråd hvor 20 forskellige folk nævner 10 film hver. Man får ingen rigtig diskussion om film, der bliver bare remset nogle titler op.

Denne tråd skal fungere anderledes. Her kan du skrive et indlæg om den film du lige har set for 10 minutter siden eller for en uge siden, og forklare om du synes den er god, dårlig eller ligegyldig. Og naturligvis hvorfor.
På den måde får vi en mere indholdsrig debat, hvor andre folk som måske har set samme film kan komme med kommentarer hvis de er enige eller uenige i din udlægning.
Min pointe er, at man ikke får en indholdsrig filmdebat hvis man kun nævner de gode film (og ikke engang nævner hvorfor de er gode). Det kan også være interessant at debattere dårlige film, men helst på en sober måde, selvfølgelig Wink

Tråden her kan godt engang imellem ryge langt ned bagest i forummet, men engang imellem er der så en eller anden som har set en film han/hun vil anbefale (eller det modsatte), og så vender debatten tilbage igen for en stund. Det er i hvert fald min ide. Jeg håber I synes om den.

Du opfylder ikke engang delvist kriteriet med dit indlæg, så come on; ingen kan læse noget ud fra den ene linje Wink

Dette indlæg gælder generelt alle indlæg, der bliver skrevet i denne tråd: der skal noget kød på!
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2029: 17 Jul 2009, 22:31 »

Ja ja ja så langt kiggede jeg ikke tilbage Smiley
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2030: 17 Jul 2009, 22:50 »

Alfie ikke den bedste film, men den var nu ok og Jude Law var også ok i rollen, som  limusinechaffør og succes skørtejæger...
Jeg vil ikke sige så meget andet end at Marisa Tomei også er med i den og som altid levere hun en god præstation... men se den selv og vurdere selv om den er noget for jer...

Vh.Blackstone
Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2031: 18 Jul 2009, 00:14 »

Trailer Park Boys The Movie [2006]
Nu er jeg jo fan af den canadiske serie (som sendes på dr2 efter daily show, så der er ingen undskyldning for ikke at se det!)
Derfor var det på tide jeg fik fat i denne film. Den er som mange serie der bliver lavet til film blot et længere afsnit end normalt. Det gør dog ikke noget da filmen er meget sjov og underholdene.

Kan varmt anbefales - også selvom man ikke kender til serien da man nemt kan se den uden at se serien.

Trailer: http://www.youtube.com/v/qIZ8zNpwZak


Annie Hall [1977][

Gammel 4x Oscar (heriblandt bedste film) vinder fra Woody Allen. Meget sjov og underholdene og mystikken om "jagte byttet" når det kommer til kvinder også antiklimaks tilværelsen når man fanger det er meget godt beskrevet.

Som 4x Oscar vinder er det selvfølgelig en film der bør ses.
« Seneste Redigering: 18 Jul 2009, 00:17 af Marchena » Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2032: 18 Jul 2009, 12:16 »

The Hangover 2009

Jeg forventede meget af denne film og alle mine forventinger blev opfyldt, og mere til!
Grinede højlydt flere gange hvilket jeg normalt aldrig gør når jeg ser film selv Smiley

3 drenge tar med deres ven der skal giftes til Las Vegas, og ender med en hangover hvor de intet aner om dagen før. De 3 har tabt deres ven der snart skal giftes og de prøver at huske hvad der skete i går.

Ed Helms og Zach Galifianakis er filmes højdepunkter og så gør Rob Riggle de fremragende i hans lille rolle som las vegas cop.

Se den for helvede!


Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2033: 21 Jul 2009, 00:44 »

Det kunne være at jeg skulle det Marchena, men er der andre, som kan anbefale en film, som skal ses, for jeg keder mig efterhånden, men giv jeres bud!...

Vh.Blackstone
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2034: 21 Jul 2009, 01:11 »

Brüno

Saa var jeg inde og se den film i dag. Og det er da en genial film. Man griner mange gange i den. Sascha Baron Cohen (brüno) spiller en øtrigsk bøssemodereporter. Efter han til et af hans shows ødelægger det hele, saa blev han fyret fra sit firma Funkyzeit. Derfor gaar han til USA med sin assistents assistent Lutz. Hvor han proever at være filmstjerne, men alt gaar galt. Senere hen finder han saa ud af at for at være en kendt filmstjerne saa skal man være til kvinder. Og det proever han saa, men selvfølgelig gaar det galt.

Jeg synes filmen var meget god og skæg. Den var bedre end Borat imo. Sascha lever op til sit navn og har lavet endnu en genial sort humor film.

Den kan klart anbefales! Wink

Paul Blart: Mall Cop

Kevin James som vi alle kender fra Kongen af Queens spiller en fed centerbetjent. Hvor der sker alle mulige ting for ham. Imens han spilller Guitar Hero i centret, saa bliver der lavet et stort røveri i centret, men han hører det ikke da han jo er igang med at spille. Han prøver saa at redde det hele, og det kan man se sig frem til.

Den er god og sjov, det maa jeg sige. Den kan anbefales! Smiley
« Seneste Redigering: 21 Jul 2009, 01:15 af Apache » Logged

J-KobZ
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2035: 21 Jul 2009, 01:16 »

tak for det lille resume af Brüno, den skal jeg måske også ind og se Smiley
Logged


Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2036: 21 Jul 2009, 01:23 »

Paul Blart: Mall Cop

Kevin James som vi alle kender fra Kongen af Queens spiller en fed centerbetjent. Hvor der sker alle mulige ting for ham. Imens han spilller Guitar Hero i centret, saa bliver der lavet et stort røveri i centret, men han hører det ikke da han jo er igang med at spille. Han prøver saa at redde det hele, og det kan man se sig frem til.

Den er god og sjov, det maa jeg sige. Den kan anbefales! Smiley

Genial film. Den kan også anbefales herfra Smiley
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2037: 21 Jul 2009, 13:39 »

tak for det lille resume af Brüno, den skal jeg måske også ind og se Smiley

Det var saa lidt, men den skal du ind og se, hvis du kunne lide Borat! Wink
Logged

Bimmand
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2038: 21 Jul 2009, 13:45 »

Har lige set she the man, den er okay
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2039: 21 Jul 2009, 13:48 »

Har lige set she the man, den er okay

Hvis du skal bidrage til tråden bliver du simpelthen nødt til at skrive meget mere end dette - det er der jo ikke nogen der får noget som helst ud af.

Skriv hvad filmen handler om, hvad der var godt/dårligt ved den, grunde til at du kunne/ikke kunne lide den osv.
« Seneste Redigering: 21 Jul 2009, 13:50 af g00n » Logged



Sider: 1 ... 134 135 [136] 137 138 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010