home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 728 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 132 133 [134] 135 136 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 614955 gange)
quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1995: 04 Jul 2009, 10:13 »

The chainsaw masacre The Beginning. Fed horror film om hvordan leather face blev til og om hvordan han begyndte at dræbe osv. Køb den Wink
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1996: 04 Jul 2009, 10:27 »

Nu har jeg ikke set den, men så længe Russel Brand er med, så kan det kun være godt. Den mand er alt for sjov. Prøv at Youtube "the big fat quiz of the year" der er han, sammen med geniale Noel Fielding, med hvor de laver spas. Kan virkelig anbefales. Man skal dog kunne lidt engelsk Smiley

Han er også højdepunktet i Forgetting Sarah Marshall. Derudover har Paul Judd en morsom birolle, og så er Mila Kunis uimodståelig.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1997: 05 Jul 2009, 00:33 »

Taken

En suveræn, fremragende og actionspækket film, jeg kun kan anbefale til alle. Jeg kedede mig ikke på noget tidspunkt under filmen, der har Liam Neeson i hovedrollen som den paranoide, skarpe som han selv siger, far, der mister sin datter, efter hun tager på en rejse med en veninde, hvor tingene ikke sker helt som ventet..

Vidunderlig action, albanske mafiosoer og uimodstående skuespil - En helt igennem gennemført film!

10/10 - jeg elsker den.
Logged


Bobber 2.0
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1998: 05 Jul 2009, 05:45 »

Han er også højdepunktet i Forgetting Sarah Marshall. Derudover har Paul Judd en morsom birolle, og så er Mila Kunis uimodståelig.

Paul Rudd.*

Og vil nu sige at jeg personligt finder Kristen Bell hottere end Kunis.
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1999: 05 Jul 2009, 10:21 »

Han er også højdepunktet i Forgetting Sarah Marshall. Derudover har Paul Judd en morsom birolle, og så er Mila Kunis uimodståelig.


Uenig. Russell Brand er ganske vist pisseskæg, men højdepunktet må være Jason Segel, der også selv har skrevet filmen - og selv irl har skrevet en dracula-musical Opstemt - og så selvfølgelig som du nævner Mila Kunis. Hver gang kameraet er på hende så mister man jo pusten. Pånær når det er det billede på toilettet Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2000: 05 Jul 2009, 11:46 »

Scary movie så jeg for nogle dage siden.

Det var 3eren, den bedste ifølge mig selv.  Opstemt
Logged

(:

Bimmand
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2001: 05 Jul 2009, 11:56 »

Så igår Ali G in da house
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2002: 06 Jul 2009, 00:41 »

Så igår Ali G in da house

Come on..

"Denne tråd skal fungere anderledes. Her kan du skrive et indlæg om den film du lige har set for 10 minutter siden eller for en uge siden, og forklare om du synes den er god, dårlig eller ligegyldig. Og naturligvis hvorfor."
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2003: 06 Jul 2009, 00:55 »

Jeps - følg Njaourinhos citat, ellers bliver jeres indlæg slettet (når jeg engang får rights til det!) Wink
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2004: 06 Jul 2009, 00:56 »

Taken

En suveræn, fremragende og actionspækket film, jeg kun kan anbefale til alle. Jeg kedede mig ikke på noget tidspunkt under filmen, der har Liam Neeson i hovedrollen som den paranoide, skarpe som han selv siger, far, der mister sin datter, efter hun tager på en rejse med en veninde, hvor tingene ikke sker helt som ventet..

Vidunderlig action, albanske mafiosoer og uimodstående skuespil - En helt igennem gennemført film!

10/10 - jeg elsker den.

Fuldstændig enig. En fantastisk film som er blandt mine ynglings. Og selvom den er en hård action film, har den alligevel plads til en lykkelig slutning Smiley
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2005: 06 Jul 2009, 00:56 »

Fuldstændig enig. En fantastisk film som er blandt mine ynglings. Og selvom den er en hård action film, har den alligevel plads til en lykkelig slutning Smiley


Og du er fantastisk til at afsløre en film  ticked off
Logged

Vi skal alle være her.

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2006: 06 Jul 2009, 01:04 »


Og du er fantastisk til at afsløre en film  ticked off

Du ved da ikke hvordan den ender lykkeligt? Wink Det kan du jo nysgerrigt tænke over indtil du har set den..
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2007: 06 Jul 2009, 01:08 »

Rush Hour 2.. Den film er så skide sjov at man ikke kan lade være med at flække af grin.. Chris Tucker og Jackie Chan er i sandhed det bedste skuespiller-par nogensinde.. Film med de 2 er garanter for grin.. crazy
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2008: 06 Jul 2009, 01:09 »

Rush Hour 2.. Den film er så skide sjov at man ikke kan lade være med at flække af grin.. Chris Tucker og Jackie Chan er i sandhed det bedste skuespiller-par nogensinde.. Film med de 2 er garanter for grin.. crazy

De sendte da Rush Hour 1 idag ik ? jeg så ihvertfald rush hour idag på tv3 men ved ikke om det var nr 1 eller 2.
Logged

Vi skal alle være her.

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2009: 06 Jul 2009, 01:20 »

Jeg så Transformers 2 forleden dag og den var ganske god. Dog syntes jeg der var flere mangler i filmen og nogle gange var den lidt tynd. Dog var damerne i filmen gode( Hævet Øjenbryn) og robotterne var også fremragende lavet. Jeg grinte også flere gange i filmen Smiley
Logged

Sider: 1 ... 132 133 [134] 135 136 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010