home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 793 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 28 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 127 128 [129] 130 131 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 615053 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1920: 08 Maj 2009, 00:04 »

Jeg måtte slippe 50,- for den for ca. 3 måneder siden Wink
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1921: 08 Maj 2009, 11:07 »

Men jeg har lige fået købt 'Jagten på lykke' med Will Smith. Og er du gal, en god film. Selve handlingen handler om Chris Gardner, som er en sælger, som har store problemer med at sælge. Det gør at hans familie ikke får penge nok ind, og derfor må kæmpe med ubetalt husleje, regninger og alt hvad der hører til.
Da hans kone skrider, står han pludselig helt alene med hans søn.
Handlingen er egentlig ret simpel, hvor en mands jagt på lykke og mad på bordet, hele tiden ender med at gå galt.
Will Smith er fænominal i rollen, hvor hans søn Jaden Smith spiller hans søn, som ligeledes gør det fremragende.

9/10.

Will Smiths bedste rolle efter min mening. En meget rørende og tankevækkende film. Jeg gav den vist 8/10 på IMDb.
Logged

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1922: 08 Maj 2009, 12:30 »

Jeg så "Snakes on a plane" igår.. Den var rimelig god, men også meget klam.....
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1923: 08 Maj 2009, 12:43 »

Så school of life i dag, må sige jeg er blevet rimelig inspireret af den.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1924: 10 Maj 2009, 17:15 »

Forbandelsen amerikansk/Japansk film fra 2005 med Sarah Michelle Williams i hovedrollen.

Den amerikanske sygeplejerske Karen arbejder i Japan, og tager ud for at se til en gammel dame. Det skulle hun aldrig have gjort for damens hus er hjemsøgt af en kraftfuld forbandelse, og alle der kommer i kontakt med dør på ubehagelig vis.
Jeg må nok indrømme, at jeg synes at den var dårlig, hvis at det kan gøre det, jeg har sjældent set en så dårlig film, men det kan godt være at jeg er gået glip af noget, dajeg ogsåbrugtecomputere n ved siden af.

Vh.Blackstone

Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1925: 10 Maj 2009, 17:20 »

Så var jeg i biografen og se filmen Che - Argentineren.

Den kan bestemt ikke anbefales. Filmen fanger slet ikke pointerne i en ellers historisk spændende tid på Cuba. Filmen skildrer Guevaras guerillasoldaters kamp mod USA under Cuba-krisen (og lidt før og lidt efter).
Man kunne lave fantastiske film om denne periode, men det er der ikke formået her. Desuden giver billedet et ret upræcist billede af Fidel Castro, da han slet ikke var som han er i filmen irl.
Filmen er for lang og trækker en spændende konflikt ud i langdrag og kedelige krigsscener. Det eneste spændende i filmen er de scener, hvor Che snakker i FN-salen. Ellers er det rent lort imo.

Kan ikke anbefales. 2/6 stjerner fra mig.
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1926: 10 Maj 2009, 17:48 »

Her er et par af de film jeg har set i de over de sidste par uger :

Yes Man -

Jim Carrey spiller den frustrerede bankrådgiver Carl Allen, der lige er blevet både skilt og forbigået med forfremmelse på arbejdet.

Ulykken følger ham, men det er kun lige indtil han finder det magiske ord "JA", og siger ja til ALLE de gode og dårlige ting som livet tilbyder ham.

Havde pænt store forventinger til denne film, da Jim Carrey aldrig plejer at skuffe. Jeg blev dog alligevel en smule skuffet. Historien er sådan set udemærket, men jeg havde dog forventet lidt mere af Carreys "magi" i filmen.

3/6


The Day The Earth Stood Still

En alien ved navn Klaatu ankommer til jorden. Men hvad ligger bag den fremmedes pludselige besøg?
Mens hele verden forsøger at forstå, hvad der sker, bliver en ung kvinde og hendes stedsøn viklet ind i Klaatus mission, og langsomt begynder de at forstå konsekvenserne af Klaatus tilstedeværelse.

Igen havde jeg pænt store forventninger til filmen og blev igen skuffet. Efter Matrix triologien regnede jeg med at Keanu Reeves var god for en ordentlig gang Science Fiction underholdning, men en mand kan ikke redde en dårlig film. Manuskriptet er alt for dårligt og der er får mange plothuller. Specieleffectsene er dog fantastisk flotte og derfor redder de lidt af filmen.

2/6.

Sex Drive

Ian er 18 år og føler sig som Amerikas sidste jomfru og så gør man desperate ting. an en sex-bombe af en blondine ved navn Ms. Tasty på nettet, som hjertens gerne vil i nærkontakt med ham, hvis blot han vil køre til Knoxville og møde hende.

Den var dog lidt bedre en de andre film. Filmen er godt bygget op og der er mange sjove episoder. Det er dog endnu en film i "Mist din møddom" komedie rækken og det tager altså lidt af filmens glans.

3/5.

Gran Torino


Filmen handler om den ældre gnavne Walt Kowalski, der en dag standser en asiatisk nabodreng i at stjæle hans bil - en elsket 1972 Gran Torino.

Mødet med drengen bliver også et møde med drengens familie, og inden længe får Walt en ny mission: Han vil redde sine naboer fra en håbløs skæbne i et nabolag styret af bandevold.

Modstanden er hård, og ikke mindst Walts egne fordomme sættes i spil. En mission er dog en mission, og er der noget Walt har styr på, så er det hvordan man håndterer et våben.


Se det her var en fremragende film! Clint Eastwood spiller Walt Kowalski fremragende og de andre forholdsvis uerfarne skuespillere i filmen kommer med en overraskende god præstationer. Filmen har et god historie og et godt budskab. Den er helt sikkert værd at se og burde klart være på en "101 film du skal se inden du dør" liste.

5.5/6


Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1927: 16 Maj 2009, 23:43 »

Jeg har lige set "What Doesn't Kill You", og hold kæft en god film alligevel. Jeg havde ikke rigtig nogen forventninger til filmen, i det jeg synes der er så mange af den slags..

Men filmens handling:

To mænd, Brian og Paulia, som siden deres yngre dage (omkring de 18 år) har lavet diverse kriminelle jobs i form af kidnapning, likvidering, pengeopkrævninger osv.
De bliver knaldet, og får 5 år bag tremmer. I fængslet bliver de gode venner med en fængselsbetjent, som lukker dem ind til en fange de skal give tæsk. Det var et job de fik inde i fængslet. 500 dollars hver, for at banke ham.
De skal til samtale hos fængselsinspektøren, og Paulie tager hele skylden for det og får 6 måneder ekstra på grund af hans synes det ville være synd hvis Brians børn skulle vente på deres far.

Brian kommer ud, og starter en ny tilværelse som familiefar. Han har stadig ikke sluppet det kriminelle fra sig, og truer en der kommer og kræver betaling til deres regninger. Han laver stadig et par småkriminelle jobs, og får et tilbud fra Paulie om at røve en pengetransporter. Brian svarer ja, fordi han mangler pengene. Men han får sig så en snak emd sin ældste søn, Sean, og beslutter sig for ikke at gøre det alligevel. Han takker nej til Paulie, hvorefter der ikke rigtig er nogen handling før filmen slutter..

Den er et kig værd! Utrolig god.

Til sidst får man i vide den er baseret på virkelige hændelser.. Brian fortsatte sit sociale liv med ny tilværelse. Paulie fandt en anden mand til røveriet af pengetransporten, og afsoner nu over 50 års fængsel(av av)..

Kan klart anbefales!
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1928: 16 Maj 2009, 23:56 »

Måske du lige skulle skrive "advarsel! spoiler!" ? ..
Logged

tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1929: 17 Maj 2009, 00:03 »

Var i Biffen i aftes og se Angels & Deamons. Fed film syntes jeg. Nok især fordi det kun er 2 uger siden, jeg var i Rom og se alle de steder fra filmen. Virkelig flotte optagelser fra Peterskirken og Peterspladsen.
Og fedt at se 2 danske skuespillere med så store roller.
Logged


sindsygt
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1930: 17 Maj 2009, 00:05 »

Jeg så "...Og det var Danmark", for et par dage siden...
Hehe, ikke så meget at sige om den, der tager landsholdets historie meget godt op, har valgt mange af de rigtige kampe at "zoome" ind på..

Kan godt anbefales! Thumbs Up
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1931: 17 Maj 2009, 08:48 »

Jeg har lige set Rejsen til Saturn! Jeg vil ikke løfte sløret for handlingen, men bare sige at Frank Hvam, Casper Christensen, Simon Jul, Ali Kazim, Klaus Bondam og mange andre leverer fede vokalpræstationer i en animeret film, der ligner Terkel i Knibe!

Jeg synes det er en fed film, mange modsatrettede meninger til trods! Thumbs Up
Logged

Drokz
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1932: 17 Maj 2009, 08:49 »

Four Brothers

4 'brødre' kommer tilbage til deres hjemby da deres elskede 'mor' bliver skudt og dør under et røveri. Brødrene er glade for at se hinanden igen og inden længe har de snakket sammen om at skal hævne sig på hvem det nu var der gjorde det. Der bliver uddelt nogle tæsk og affyret nogle kugler igennem hele filmen og en Mark Wahlberg som er i topform giver en helt fantastisk film som kan ses igen og igen. Der er skuespillere med som Tyrese gibson, Terrence Howard, Sofía Vergara og selvfølgelig Mark wahlberg. Filmen kan klart anbefales og hvis man ikke allerede har set den. Så skynd jer ud og få fat i den.
Logged

Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1933: 17 Maj 2009, 11:02 »

Jeg så American History X her for nogle dage siden. En fantastisk film!

Filmen handler om en gruppe unge ny-nazister. Man følger familien Vinyard, hvor drengene Derek og Danny, som begge er ny-nazister/skinheads. Storebror Derek skyder nogle sorte og kommer derfor i fængsel. Han møder en sort, som hedder Lamont, som han bliver gode venner med. Langsomt ændrer han mening i en mere antiracistisk retning. Da Derek bliver løsladt er hans bror, Danny, meget inde i det ny-nazistiske miljø ligesom han selv var engang. Nu prøver Derek at få ham selv og hans broder ud af det ny-nazistiske miljø.
Slutningen vil jeg selvfølgelig ikke røbe.

Som sagt - en fantastisk film, som klart kan anbefales! Wink
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1934: 17 Maj 2009, 11:17 »

Var i Biffen i aftes og se Angels & Deamons. Fed film syntes jeg. Nok især fordi det kun er 2 uger siden, jeg var i Rom og se alle de steder fra filmen. Virkelig flotte optagelser fra Peterskirken og Peterspladsen.
Og fedt at se 2 danske skuespillere med så store roller.
Hele Peterspladsen er faktisk bygget i 1:1 i Hollywood, fordi det ikke måtte filme i Vatikanet. Det er rimelig imponerende! Cool
« Seneste Redigering: 17 Maj 2009, 11:20 af Don Abramovich » Logged

Sider: 1 ... 127 128 [129] 130 131 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010