home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  1 Bruger, 717 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 120 121 [122] 123 124 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 615162 gange)
Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1815: 02 Apr 2009, 23:49 »

Nu skal jeg sgu snart få taget mig sammen til at se Memento. Pinligt jeg ikke har fået set den endnu..Har hørt at det skulle være en klassefilm, men har været for doven til at kaste penge efter den. Kan den anbefales?
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1816: 03 Apr 2009, 00:03 »

Se det er på et af de områder at dovenskab burde afskaffes. Få dog købt den film, jo før jo bedre Wink Havde aldrig selv hørt om den, før jeg begyndte at komme kærester, med min nuværende kæreste, men for pokker. Jeg har set filmen 4 gange tror jeg og jeg ser stadig nye ting hver gang. Christopher Nolan, der er instruktør har i øvrigt skrevet filmen over en novelle af hans bror - du kan læse den her Memento Mori, hvis du lyster. Derudover har de i fællesskab lavet hjemmesiden otnemem.com. Få den købt, og så lad os høre din mening Wink
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1817: 05 Apr 2009, 00:32 »

Hej freaks.

Har lige set en film på TV2 der hedder "Stranger Than Fiction".

Den handler om en forfatter der hedder Karen Eiffel (Emma Thompson). Hun har haft skriveblokade i 10 år men er ved at skrive en bog der handler om en mand der hedder Harold Crick. Hvad hun ikke ved er at Harold (Will Ferrell) findes i virkeligheden. Han begynder at få fortalt alt hvad han gør og opfatter inde i hovedet. Altså i hans hovedet hører han stemmen fra Karen. Han ved dog ikke at det er Karens stemme. Han bliver dog sindsyg af stemmen så han tilkalder hjælp fra en litterær professor som skal hjælpe ham med at få stemmen til at forsvinde. Professoren hedder Jules Hilbert (Dustin Hoffmann).

Filmen følger både Harold og Karen. De er begge lidt underlige og kommer ud for ting men alt hænger sammen på en måde.

Filmen er blevet udtrykt som en komedie og er da også meget sjov men den er også meget dramatisk og får virkelig en til at tænke. Will Ferrell spiller faktisk rigtig godt og Dustin Hoffmann er altid klasse. Andre som er med i filmen er Queen Latifah og Maggie Gyllenhaal.

Jeg vil nok give den 8,5 ud af 10.
« Seneste Redigering: 05 Apr 2009, 00:52 af Simze » Logged

jelle123
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1818: 05 Apr 2009, 00:41 »

Hej freaks.

Har lige set en film på TV2 der hedder "Stranger Than Fiction".

Den handler om en forfatter der hedder Karen Eiffel (Emma Thompson). Hun har haft skriveblokade i 10 år men er ved at skrive en bog der handler om en mand der hedder Harold Crick. Hvad hun ikke ved er at Harold (Will Ferrell) findes i virkeligheden. Han begynder at få fortalt alt hvad han gør og opfatter inde i hovedet. Den der fortæller er Karen Eiffel. Snart går det op for Harold hvad der er ved at ske og han kontakter en litterær professor som skal hjælpe ham. Professoren hedder Jules Hilbert (Dustin Hoffmann).

Filmen er blevet udtrykt som en komedie og er da også meget sjov men den er også meget dramatisk og får virkelig en til at tænke. Will Ferrell spiller faktisk rigtig godt og Dustin Hoffmann er altid klasse. Andre som er med i filmen er Queen Latifah og Maggie Gyllenhaal.

Jeg vil nok give den 8,5 ud af 10.

Okai din forklaring lød meget forvirrende, så har lidt svært ved at bedømme om det er en film der er noget for mig.
Logged

Førhen var mit liv tomt og værdiløst..
MEN,
Så prøvede jeg Football Manager..

Nu har jeg det meget bedre..
Tak Football Manager.

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1819: 05 Apr 2009, 00:45 »

hvordan skal jeg skrive den så den er mindre forvirende.
Logged

jelle123
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1820: 05 Apr 2009, 00:47 »

Den handler om en forfatter der hedder Karen Eiffel (Emma Thompson). Hun har haft skriveblokade i 10 år men er ved at skrive en bog der handler om en mand der hedder Harold Crick. Hvad hun ikke ved er at Harold (Will Ferrell) findes i virkeligheden. Han begynder at få fortalt alt hvad han gør og opfatter inde i hovedet. Den der fortæller er Karen Eiffel. Snart går det op for Harold hvad der er ved at ske og han kontakter en litterær professor som skal hjælpe ham. Professoren hedder Jules Hilbert (Dustin Hoffmann).

Altså forstår ikke helt, er det hende som fortæller ham hvad han tænker, eller læser han en bog hun har skrevet som handler fuldstændig om ham eller hvad, og hvad er det at professoren skal hjælpe ham med ?
Logged

Førhen var mit liv tomt og værdiløst..
MEN,
Så prøvede jeg Football Manager..

Nu har jeg det meget bedre..
Tak Football Manager.

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1821: 05 Apr 2009, 00:48 »

Jeg retter den lige så.
Logged

jelle123
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1822: 05 Apr 2009, 00:49 »

Mange tak Opstemt
Logged

Førhen var mit liv tomt og værdiløst..
MEN,
Så prøvede jeg Football Manager..

Nu har jeg det meget bedre..
Tak Football Manager.

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1823: 05 Apr 2009, 00:50 »


Jeg vil nok give den 8,5 ud af 10.

Vil nok kun give den 6-6,5
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

søgaard
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1824: 05 Apr 2009, 00:51 »

Jeg har netop lige været i biografen og se "Fast and Furious".. Faktisk en udmærket film!

Jeg havde forventet en plat film, da jeg følte, at efter "Toyko drift", så var den serie slut. Men Van Diesel og Ben Walker gør filmen god. Selve plottet er ligeså dårligt, som det plejer. Letty (Van Diesels kæreste fra den første film) bliver dræbt og Dom (Van Diesel) vil dræbe dem, som dræbte hende. Brian er blevet en FBI-agent, som efterforsker "Braga", som en narkohandler/Billøbsarrangør. Braga står dog også bag drabet på Letty.. Så krydses vejene så for Brian og Dom mange gange..
Alt i alt, så er det faktisk en god nok film, hvis man har kunne lide de andre film.. Der er knap, så mange fede biler med, som i tidligere udgaver, men mere ræs. Dog er der mere snakken end der plejer at være.. Det er klart en svækkelse for filmen, da man tager ind og ser filmen for at se på lækre damer og gejlede biler!
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1825: 05 Apr 2009, 00:54 »

Vil nok kun give den 6-6,5


Hvorfor så lidt Wink
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1826: 05 Apr 2009, 00:57 »

Syntes ikke rigtigt det hele hang sammen.
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

jelle123
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1827: 05 Apr 2009, 00:58 »

Jeg har netop lige været i biografen og se "Fast and Furious".. Faktisk en udmærket film!

Jeg havde forventet en plat film, da jeg følte, at efter "Toyko drift", så var den serie slut. Men Van Diesel og Ben Walker gør filmen god. Selve plottet er ligeså dårligt, som det plejer. Letty (Van Diesels kæreste fra den første film) bliver dræbt og Dom (Van Diesel) vil dræbe dem, som dræbte hende. Brian er blevet en FBI-agent, som efterforsker "Braga", som en narkohandler/Billøbsarrangør. Braga står dog også bag drabet på Letty.. Så krydses vejene så for Brian og Dom mange gange..
Alt i alt, så er det faktisk en god nok film, hvis man har kunne lide de andre film.. Der er knap, så mange fede biler med, som i tidligere udgaver, men mere ræs. Dog er der mere snakken end der plejer at være.. Det er klart en svækkelse for filmen, da man tager ind og ser filmen for at se på lækre damer og gejlede biler!

Jeg kan næsten ikke være mere enig med dig Søgaard, Der er simpelthen lidt for meget snak og alt for lidt lækkert kød, men folk som Vin Diesel og Ben kan bare gøre den god anyway Peace
Logged

Førhen var mit liv tomt og værdiløst..
MEN,
Så prøvede jeg Football Manager..

Nu har jeg det meget bedre..
Tak Football Manager.

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1828: 05 Apr 2009, 01:00 »

Syntes ikke rigtigt det hele hang sammen.

Ja den var lidt underlig og svær og forstå men den var fin Wink
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1829: 05 Apr 2009, 09:06 »

Jeg har netop lige været i biografen og se "Fast and Furious".. Faktisk en udmærket film!

Jeg havde forventet en plat film, da jeg følte, at efter "Toyko drift", så var den serie slut. Men Van Diesel og Ben Walker gør filmen god. Selve plottet er ligeså dårligt, som det plejer. Letty (Van Diesels kæreste fra den første film) bliver dræbt og Dom (Van Diesel) vil dræbe dem, som dræbte hende. Brian er blevet en FBI-agent, som efterforsker "Braga", som en narkohandler/Billøbsarrangør. Braga står dog også bag drabet på Letty.. Så krydses vejene så for Brian og Dom mange gange..
Alt i alt, så er det faktisk en god nok film, hvis man har kunne lide de andre film.. Der er knap, så mange fede biler med, som i tidligere udgaver, men mere ræs. Dog er der mere snakken end der plejer at være.. Det er klart en svækkelse for filmen, da man tager ind og ser filmen for at se på lækre damer og gejlede biler!

Ærgeligt der ikke er så mange fede biler med som i de tidligere udgaver, glæder mig dog til at komme ind og se den alligevel  Thumbs Up

Og så er det Vin Diesel og Paul Walker der er med i  Wink
Logged


Sider: 1 ... 120 121 [122] 123 124 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010