home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  1 Bruger, 799 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 615300 gange)
korzika
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1695: 14 Feb 2009, 22:20 »

Har lige set 'Goodbye Lenin'. Og den er dælme god.

8/10.

Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1696: 14 Feb 2009, 22:24 »

Haha, elsker Goodbye Lenin, den er et klasseeksempel på den dejlige niche kaldet tyske film. Humor krydret med poesi, og samtidig tager den fat på helt centrale diskussioner før og efter genforeningen
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1697: 14 Feb 2009, 22:34 »

Hader den. Men det var nok pgr. af de manglende undertekster. Så den i tysktimen i folkeren og jeg forstod ikke et kvæk. Måske man skulle give den et forsøg til. Men tror nu aldrig jeg får den til at blive helt god.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1698: 14 Feb 2009, 22:48 »

Har lige set 'Goodbye Lenin'. Og den er dælme god.

8/10.

I overensstemmelse med trådens regler, så prøv nu at fortælle hvad den handler om og hvorfor du synes den er fed, så vi andre rent faktisk får noget ud af det.
Logged



Clestin
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1699: 14 Feb 2009, 22:59 »

The curious case of benjamin buttons
Logged

We ride together, we die together. Man Utd 4life

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1700: 14 Feb 2009, 23:00 »

Jeg har for rimelig nylig set "I am Legend"

Det første jeg vil sige er at Will Smith spiller bedre skuespil end han har gjort nogensinde før. Det siger ikke så meget, da han plejer at smile kækt og komme med dumme oneliners (hvilket IMO ødelagde "I, Robot").

Han spiller videnskabsmanden der er den eneste overlevne menneske på Manhattan efter en stor humanitær katastrofe, som han nu forsøger at løse.

Hvorfor synes jeg filmen er god? Fordi den fortæller historien enkelt og lige til. De rigtige ting bliver forklaret og de rigtige ting får man lov til at gætte sig til som seer. Jeg er imponeret af at hovedpersonen ikke fremstilles som et super menneske, men at ensomheden og frygten rent faktisk belaster ham. Den del kunne man i en mere "seriøs" film have gjort mere ud af, men det er helt ok med at instruktøren/manusforfatteren har holdt sig til udstillingsdukkerne, for filmen fungerer historien kører derudaf uden de store knaster og Will spiller rent faktisk skuespil frem for at give den som kæk rapper. Manden har sgu' potentiale.

Karakter: 8 ud af 10
Logged

tonsborg
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1701: 14 Feb 2009, 23:12 »

Har lige set Valkyrie

9/10

Kæft den er god
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1702: 14 Feb 2009, 23:28 »

The curious case of benjamin buttons

Har lige set Valkyrie

9/10

Kæft den er god

I overensstemmelse med trådens regler, så prøv nu at fortælle hvad den handler om og hvorfor du synes den er fed, så vi andre rent faktisk får noget ud af det.

Håber i selv ved hvad I gør forkert. Skuffet
Logged


El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1703: 14 Feb 2009, 23:31 »

Har skam også selv lige set Valkyrie. Den overrasker positivt. Først og fremmest gør Tom Cruise, normalt hader jeg ham for hans skuespilspræstation er. Dernæst er det faktisk en film, der spiller meget på følelserne. Kort fortalt handler det om, at en flok rebeller forsøger at kuppe Hitler under krigen. Men filmen stiller nogle helt grundlæggende spørgsmål. Hvem er skyldig, og hvornår er man skyldig?
Logged

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1704: 14 Feb 2009, 23:31 »

Taken

9/10 Klasse film, hvor indledningen lige mangler lidt før den bliver 10 af 10. Lidt James Bond-agtig og så alligevel ikke.
Logged

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

freakstar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1705: 15 Feb 2009, 00:56 »

Har netop set Pride & Glory med Edward Norton & Colin Farrel

Filmen handler om en politiaktion der går galt, og stille og roligt foregår filmen med at optrævle hvad der foregår. Samtidig er det en politifamilie, hvor både faderen og de to sønner, og datterens kæreste er i politistyrken. Så det bliver hurtigt en indviklet sag.
Jeg blev dog flere gange pænt overrasket i løbet af filmen, og jeg kan normalt nemt følge sådanne film.
Jeg er dog ret farvet, da jeg elsker Edward Norton som skuespiller, men jeg synes virkelig han gør det godt. Dog er jeg også imponeret af Colin Farrel, han spiller sku godt!

Jeg vil helt klart anbefale denne film, til folk som kan lide film om politi og korruption, hvor det hele tager nogle underlige drejninger.
Logged

Hej alle mine venner

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1706: 15 Feb 2009, 00:58 »

Taken

9/10 Klasse film, hvor indledningen lige mangler lidt før den bliver 10 af 10. Lidt James Bond-agtig og så alligevel ikke.

Du forstår heller ikke det med at man skriver et lidt mere fyldestgørende indlæg selvom det er blevet skrevet i tråden 2 gange på denne side alene?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1707: 15 Feb 2009, 00:59 »

Har skam også selv lige set Valkyrie. Den overrasker positivt. Først og fremmest gør Tom Cruise, normalt hader jeg ham for hans skuespilspræstation er. Dernæst er det faktisk en film, der spiller meget på følelserne. Kort fortalt handler det om, at en flok rebeller forsøger at kuppe Hitler under krigen. Men filmen stiller nogle helt grundlæggende spørgsmål. Hvem er skyldig, og hvornår er man skyldig?

Var det ikke irriterende, at se en film hvor man allerede kender slutningen?
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1708: 15 Feb 2009, 01:20 »

Du forstår heller ikke det med at man skriver et lidt mere fyldestgørende indlæg selvom det er blevet skrevet i tråden 2 gange på denne side alene?

Forventer du seriøst, at folk ligefrem læser det vi andre skriver  Hævet Øjenbryn

Har lige set Unknown.

Filmen handler om 5 mænd (James Caviezel, Greg Kinnear, Joe Pantoliano, Barry Pepper og Jeremy Sisto) der vågner op i en aflåst bunker ude i et ørken område. Alle lider af hukommelsestab.
James Caviezel er den første der vågner, og han finder hurtigt ud af at nogle af dem er fanger og andre deres vogtere. Der har været et slagsmål alle disse imellem og ingen aner hvem der er hvem.
Langsomt vender deres individuele hukommelse dog tilbage, og lige så stille bliver deres mistro til hinanden større.

Jeg synes faktisk det er en ganske god film, dog uden de helt vilde overraskelser. 7/10 i min bog.
Logged


Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1709: 15 Feb 2009, 01:25 »

Forventer du seriøst, at folk ligefrem læser det vi andre skriver  Hævet Øjenbryn

Har lige set Unknown.

info

Lyder som en meget interessant idé og nu får jeg da helt lyst til at se filmen. Thanks for sharing! Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Sider: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010