home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:41:15 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
I går kl. 23:13:53 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
I går kl. 09:49:24 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23435
  0 Brugere, 614 Gæster Online.

Indlæg: 1132916 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: DesmondSmith
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 617315 gange)
Simoni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #180: 13 Jul 2006, 23:54 »

Ved ikke om den er blevet omtalt, da jeg ikke gider at kigge hele tråden igennem. Men "The Fast And The Furious Tokyo Drift" er sygt god..     
Ellers er "The Unsaid" og "The Butterfly Effect" også mega geniale. Sidstnævne er dog ikke set for nylig af undertegnet, men jeg måtte bare nævne den..   
Disse film SKAL ses.
Logged

Tribute
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #181: 14 Jul 2006, 00:04 »

Hooligans er osse GIGA Fed......... UNITED WE STAND DEVIDED WE FALL GOTTA GOTTA GOTTA GO
Logged

BOYKOT EA GAMES!

Simoni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #182: 14 Jul 2006, 00:16 »

Hooligans er osse GIGA Fed......... UNITED WE STAND DEVIDED WE FALL GOTTA GOTTA GOTTA GO
   

Ja den er rigtig fed! Går ud fra at det er "Green Street Hooligans" du refererer til???
Logged

Welling
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #183: 14 Jul 2006, 00:20 »

Jeg så lige Superman II på kanal 5. Det er også ved, at være noget tid siden jeg så den sidst. Christopher Reeve var nu engang fantastisk som Superman.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #184: 14 Jul 2006, 10:51 »

Jeg beder jeg huske på meningen med denne tråd:

Citat
Nu har jeg chattet og deltaget i debatter på diverse fora i omkring 8 år og jeg har nok set tråde ved navn 'Bedste film' omtrent 5.000 gange. Personligt elsker jeg at debattere film, men jeg mener sjældent man får ret meget ud af en tråd hvor 20 forskellige folk nævner 10 film hver. Man får ingen rigtig diskussion om film, der bliver bare remset nogle titler op.

Denne tråd skal fungere anderledes. Her kan du skrive et indlæg om den film du lige har set for 10 minutter siden eller for en uge siden, og forklare om du synes den er god, dårlig eller ligegyldig. Og naturligvis hvorfor.
På den måde får vi en mere indholdsrig debat, hvor andre folk som måske har set samme film kan komme med kommentarer hvis de er enige eller uenige i din udlægning.
Min pointe er, at man ikke får en indholdsrig filmdebat hvis man kun nævner de gode film (og ikke engang nævner hvorfor de er gode). Det kan også være interessant at debattere dårlige film, men helst på en sober måde, selvfølgelig

Derfor: Forklar hvorfor I synes filmen er ....
Logged

DelPiero
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #185: 14 Jul 2006, 11:08 »

Pirates of the carabian 2:

Pirates of the Carabian 2 bygger videre på 1'eren, William og Elizabeth skal giftes men lige inden deres bryllup bliver de begge andholdt for at havde hjulpet piraten Jack Sparrow - undskyld Kaptajn Jack Sparrow. De bliver begge dømt til døden, men William for en chance for at redde dem begge fra bødlen, han skal finde Kaptajn Jack Sparrows kompas, og give det til en eller anden højtstående inde for søværnet. På Williams færd møder han mange fare, bla. den flyvende hollænder. Det eneste lille minus er at jeg sad med en lidt tom fornemelse tilsidst fordi den lagde så meget op til 3'eren som iøvrigt allerede er optaget,

ps. Jack Sparow - undskyl igen, Kaptajn Jack Sparrow er et ligeså foræderrisk svin som han er i 1'eren.

Er det godt nok Guardiola?
Logged

Simoni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #186: 14 Jul 2006, 11:51 »

Ved ikke om den er blevet omtalt, da jeg ikke gider at kigge hele tråden igennem. Men "The Fast And The Furious Tokyo Drift" er sygt god..     
Ellers er "The Unsaid" og "The Butterfly Effect" også mega geniale. Sidstnævne er dog ikke set for nylig af undertegnet, men jeg måtte bare nævne den..   
Disse film SKAL ses.
   
     
Okay JosepGuardiola ..   
 
Tokyo drift: handler om en teenage dreng der hedder Sean der efter en biljagt, bliver sendt til Tokyo for at bo ved hans far. Han lærer hurtugt nogle nye mennesker at kende, og han bliver hurtigt integreret i "bilmiljøet". I starten har han det lidt svært, da det går op for ham at det handler om at drifte, noget som han ikke er vant til. Han bliver uvenner med nevøen af en Yakuzi leder, som kaldes Dk (drift-kongen). Handlingen udspiller sig derud fra.   
   
The Unsaid:Handler om en familie med far, mor og to børn. Drengen i familien har mange problemer, og han begår selvmord en aften hvor han er alene hjemme. Faren og moren bliver skilt efterfølgende. Faren fortsætter sit liv som højt respekteret psykolog, og en af hans nære venner kontakter ham for at vurdere om en dreng, Thomas, er klar til at komme ud i det virklige liv (han er også en dreng med problemer). Faren finder frem til at Thomas har fundet sin mor slået ihjel af sin far, pga utroskab. Faren (psykologen) finder ud af at Thomas på rigtig mange måder mig om hans egen dreng,. Den er kanon spændende da den tager nogle uventede drejninger til sidst.   
   
The Butterfly effect: Kan ikke helt huske hvordan handlingen er, men det er noget med at en mand, kan tage tilbage og ændre fortiden, ved at læse hans daglige notater i dagbogen. Det er meget svært for ham at få det hele til at hænge sammen da det altid har et minus at rette op på noget. Kanon film!
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #187: 15 Jul 2006, 00:21 »

Så lige den nye X-men film i dag, den er faktisk ganske udemærket. Hvis man kan lide de to første, kan den i hvert falde godt anbefales, også er Vinnie Jones selvfølgelig med i den, han er jo altid sej  Opstemt
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Mikkel2306
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #188: 15 Jul 2006, 00:39 »

Så Pirates Of The Cairbbean 2 igår.

Den styrer for groft!
Mindst ligeså god som 1'en. Og Johnny Depp er stadigvæk gud som Jack Sparrow.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #189: 15 Jul 2006, 15:23 »

Så lige den nye X-men film i dag, den er faktisk ganske udemærket. Hvis man kan lide de to første, kan den i hvert falde godt anbefales, også er Vinnie Jones selvfølgelig med i den, han er jo altid sej  Opstemt

Tsk læs nu det første indlæg, samt det som JosepGuardiola har frisket op på.. Kom med en længere redegørelse om hvad filmen handler om, hvad du kan lide ved den, og hvad du ikke kan lide ved den...
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #190: 15 Jul 2006, 15:31 »

Tsk læs nu det første indlæg, samt det som JosepGuardiola har frisket op på.. Kom med en længere redegørelse om hvad filmen handler om, hvad du kan lide ved den, og hvad du ikke kan lide ved den...

Det er en fin action film og Vinnie Jones er med i den... tror ikk rigtig jeg kan komme det nærmer  Wink
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #191: 15 Jul 2006, 16:55 »

Fik lejet Green Street Hooligans for et par uger siden. Alt i alt en fremragende film, selvom den har Frodo i hovedrollen. Den handler naturligvis om hooliganisme og følger West Hams GSE på godt og ondt. En virkelig realistisk film, sådan føles det i hvert fald, og man kan ikke undgå at leve sig ind i den og få sympati med GSE-drengene. Uden tvivl en af de bedste film, jeg har set længe. Der bliver ikke holdt igen med at vise billedet af hooligankulturen. Om det så rammer perfekt eller er overdrevet, det aner jeg ikke :-)
« Seneste Redigering: 15 Jul 2006, 16:59 af United-styrer » Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #192: 15 Jul 2006, 17:03 »

Er den bedre end Football Factory?
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #193: 15 Jul 2006, 17:07 »

Er den bedre end Football Factory?

Jeg har ikke set Football Factory, men jeg har hørt fra et par stykker, som har, at den skulle være det.
Logged

Simoni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #194: 15 Jul 2006, 18:01 »

Jeg har set begge film, og jeg synes klart at FF viser langt mere om kulturen end GSH, og Green Street er måske osse lidt overdrevet iform af at mennesker ligefrem dør. Men GSH er der mere historie og handling i som film, så det er lidt svært at vurdere. Men GSH er ihvertfald den mest spændende, mens FF viser mere om kulturen.
Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010