home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 686 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 615675 gange)
jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1410: 26 Sep 2008, 20:06 »

Søgaard, kan du forklare handlingen i Football Factory? Smiley
Logged

19-18!

United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1411: 26 Sep 2008, 20:08 »

Tjaeh, det kommer an på ens syn på det.
Jeg er ikke meget for Hooligan, da den er for meget Hollywood, og knap så meget England, hvor Football Factory er meget mere England, og er en del mere realistisk end Hooligan.
Skuespillervalget i Hooligan er jo også direkte latterligt, Elijah Wood er næppe den typiske engelske hooligan, hvor Danny Dyer er meget mere realistisk som hovedperson. Kan godt være handlingen ikke er så god, men stadig er skuespillet og realismen så meget bedre i Football Factory.

Helt enig, og det undrer mig især, at GSH har vundet så meget popularitet blandt netop fodboldfans, der jo burde kunne gennemskue dens huller.
Logged

Stod
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1412: 26 Sep 2008, 21:09 »

den nye anja og viktor er genial får også snart rejsen til saturn på dvd, tror den er så sjov glæder mig Opstemt
Hvordan kan du allerede få Rejsen til Saturn på DVD?
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1413: 27 Sep 2008, 15:23 »

Helt enig, og det undrer mig især, at GSH har vundet så meget popularitet blandt netop fodboldfans, der jo burde kunne gennemskue dens huller.

Hvordan skal almindelige fodboldfans gennemskue hullerne i en hool film?

Hvis man er til sådanne slags film, kan disse to anebfales



The Firm med Gary Oldman. Den har vel efterhånden 20år på bagen, men holder stadig max!
I.D. vel nok en af de bedste hool film jeg har set. En klasikker MUST SEE

Klasser over både Football Factory og GSH imo.
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1414: 27 Sep 2008, 15:34 »

De fleste fodboldfans burde - efter min opfattelse - have tilstrækkelig indsigt i miljøet til at vide, at GSH's portræt bestemt ikke er en nøjagtig afbildning.
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1415: 27 Sep 2008, 17:17 »

Så fik jeg set The Kingdom fra 2007 med Jamie Fox i hovedrollen.
Det er en af de bedste film jeg har set i et stykke tid, og formiddabelt skuespil. Det imponere mig, at selvom det er sådan en alvorlig slags film, at det lykkes dem at smide et par jokes ind i ny og næ. Dejligt manuskript. Kan kun anbefale den. 8/10 stjerner.
Logged


cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1416: 27 Sep 2008, 17:20 »

Jeg har set Bourne trilogien over de sidste par dage... pisse fede film, ISÆR den sidste, The Bourne Ultimatum. Det er nogle helt vanvittige actionscener i den film Smiley
5/6 stjerner.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1417: 27 Sep 2008, 17:37 »

Jeg så "There Will Be Blood" for et par dage siden, og hold kæft jeg var positivt overrasket. Daniel Day-Lewis leverede nok den mest skræmmende skuespils præstation nogensinde, i hvert fald i de film jeg har set. Eneste i nærheden må være Anthony Hopkins' Hannibal Lecter, hvilket vel siger en del.

Det er nok ikke en film for alle, og mange vil ganske givet finde den kedelig. Handlingen går til tider i stå, og man skal være forberedt på, at det ikke er en actionfilm man ser, trods titlen, der ellers henleder tankerne på dem genre. Hvis man kan lide drama film, vil jeg så sandelig anbefale denne. Man skræmmes, forundres, og ender nærmest med at hade hovedpersonen Daniel Plainview, men sidder alligevel klinet til skærmen til det sidste.
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1418: 28 Sep 2008, 10:41 »

Jeg har længe haft filmen "Click" liggende uden at have set den, da jeg tænkte, at det bare var endnu en skør komedie af Adam Sandler, men jeg blev meget overrasket over filmen, da jeg så den i går aftes.

Sandler er en fyr i starten af 30'erne, der har en lækker kone (Kate Beckinsale) og to søde unger, som han bor sammen med i et almindeligt villakvarter i NYC.

Sandler's problem er, at han meget gerne vil give sin familie alt, så han arbejder hårdt og sige aldrig nej til chefen (en hylende morsom David "The Hoff" Hasselhoff) og selvom han har lovet familien at tage på campingtur i 4. juli weekenden, så siger han ja til et projekt, der skal sikrer firmaet en stor japansk kunde og samtidig gøre Sandler til "Partner" i firmaet.

Han skal se noget i fjernsynet om japansk arkitektur, men har som altid svært ved at finde fjernbetjeningen. Han flipper ud (pga. stress) og vil have en universal fjernbetjening, der styrer det hele, ligesom naboen har det iflg. hans søn.

Han kører rundt i byen og finder endelig et sted der har åbent og herefter går det stærkt. Han render ind i Morty (Christopher Walken), der giver ham en fjernbetjening, der kan styrer alt. Sandler fatter ikke, hvad han egentlig mener med det, men får at vide, at den er så ny på markedet, at han ikke kan returnere den, hvis han fortryder.
Da Sandler først finder ud af virkningen af fjernbetjeningen, bruger han den til at få tid til sit arbejde og sikrer sig de store kunder, så han kan blive medejer af firmaet og dette gør han ved at "Fast Forward" gennem alle de ikke arbejdsrelaterede begivenheder såsom middag med familien og sågar sex med konen.

Det han ikke ved om fjernbetjeningen er, at den lagrer hans kommandoer i hukommelsen, så den automatisk ved hvornår der skal spoleres frem, så pludselig flyver Sandler igennem sit liv, som ender som et langt arbejdsliv med masser af succes, men det går til gengæld ikke godt med familielivet.....

Mere vil jeg ikke fortælle, ellers er det jo ikke noget ved for jer, at se filmen  Peace

Den lyder måske lidt skør, men jeg synes, den har en god pointe og skuespillerne er gode. Det eneste minus er nok en del af den humor, der er i filmen, som til tider ødelægger lidt af den eftertænksomme stemning, filmen skaber, men jeg vil alligevel give den 7 filmruller ud af 10.
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1419: 18 Okt 2008, 00:13 »

Hej Freaks.

Jeg så lige 'Abernes Planet' på TV3.. Den er netop sluttet.

Jeg forstår ikke rigtig slutningen. Han rejser tilbage i tiden, og så er det aberne der lever på Jorden?

Kan godt være jeg er træt, men forstår det ikke helt? Hvordan kan fremtid lige pludselig blive fortid?
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1420: 18 Okt 2008, 00:14 »

Han rejste jo så frem i tiden, så derfor er det i fremtiden at jorden er blevet overtaget af aber Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1421: 18 Okt 2008, 00:19 »

Han kommer først frem i tiden ja, til år 3xxx. Sidst i filmen rejser han så tilbage til år 2029, og så er Jorden der også overtaget af aber. Nu er det længe siden jeg har set filmen, så kan ikke lige huske hvorfor det forholder sig sådan, men det må være noget med at ham den onde abe på en eller anden måde er kommet tilbage i tiden først og har formået at skabe et abestyre.. eller noget.
Logged



superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1422: 18 Okt 2008, 00:22 »

Han rejste jo så frem i tiden, så derfor er det i fremtiden at jorden er blevet overtaget af aber Smiley

Nååh jah.. Hold kæft jeg er træt.. oh my god.. haha Opstemt
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1423: 18 Okt 2008, 00:26 »

Han rejste jo så frem i tiden, så derfor er det i fremtiden at jorden er blevet overtaget af aber Smiley

Men det vil så sige at Thade(The Evil Ape) fik magten igen, selvom folk egentlig hadet ham til sisdt i filmen, og der blev sagt at mennesket og aben skulle leve sammen?
Logged

FTR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1424: 18 Okt 2008, 22:14 »

Yes
Logged


Sider: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010