home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 713 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 615687 gange)
brotta
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1395: 10 Sep 2008, 01:50 »

Nu fik jeg set No Country For Old Men, og jeg sidder lidt med blanede følelser. For jeg synes Javier Bardem er uhyggelig psykotisk, men hele filmen virker vattet og uden rød tråd.

Den handler om Llewelyn som finder en død bande, stjæler nogle af deres penge, og blvier jagtet af en lejemorder...

Men hvordan filmen vandt Oscar'en for Bedste Film begriber jeg ikke.... kan nogle gøre mig klogere?
jeg tror det er en af de film du skal se, og så tænke lidt over. Da jeg kom ud fra biffen, var jeg noget når paf, og fattede ikke helt hvad den gik ud på. Efter lidt tid, og samtale, gav den mere mening. Specielt temaet omkring grådighed - hvor langt er man villig til at gå for penge.
Jeg tror at filmen skal have lov at vokse lidt på en, samt det er det bedste fra coen brøderne siden the big lebowski.
Logged

NicolaiMadrid
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1396: 10 Sep 2008, 02:28 »

Oceans 1(x) filmene!

De er sgu i en klasse for sig, hyggelige timer man kan få til at gå foran flimmeren i selskab med dem. Super underholdning imo Smiley
Logged

Madrid - 08/09

JKJ
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1397: 15 Sep 2008, 18:00 »

Anja og Victor 5 - I medgang og modgang

Har nu fulgt dem i 10 år, og selv om man skulle tro det begyndte at køre i tomgang var denne film imo faktisk en af de bedste i serien...

Men nu gør det så heller ikke noget at de holder en lille pause på min. 3-4 år...
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1398: 15 Sep 2008, 21:45 »

jeg tror det er en af de film du skal se, og så tænke lidt over. Da jeg kom ud fra biffen, var jeg noget når paf, og fattede ikke helt hvad den gik ud på. Efter lidt tid, og samtale, gav den mere mening. Specielt temaet omkring grådighed - hvor langt er man villig til at gå for penge.
Jeg tror at filmen skal have lov at vokse lidt på en, samt det er det bedste fra coen brøderne siden the big lebowski.

Jeg har skam tænkt, og jeg fatter stadig ikke hvad der er godt i den...
Logged


dasmessi
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1399: 22 Sep 2008, 21:16 »

Anja og Viktor 5 - I medgang og modgang.
Super film. Humoristisk og familiefilm. Er det den sidste der bliver lavet?
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1400: 23 Sep 2008, 19:46 »

Ved ikke om jeg har skrevet den før, men her kommer den: Mickybo and me. Så den for første gang for et par måneder siden. I maj eller sådan noget. Har lige set den igen.

Den foregår i Belfast, Nordirland i 1970'erne, mens broen der skilte protestanterne og katolikkerne stadig var der. En dag går den ene dreng (Mickybo) så over broen og møder en anden dreng, som bor på den anden side af broen.. Snart bliver de bedste venner, og går en dag i biografen for at se Butch Cassidy and the Sundance Kid. De bliver besatte af filmen, og begynder at blive småkriminelle. Så tager de ud i den store, farlige verden for at rejse til Australien.

Utrolig fed film, som kan anbefales 100%!
http://www.filmhylden.dk/film/rcmd/1/4743-Mickybo+and+Me.do
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1401: 23 Sep 2008, 19:49 »

De går ikke i biffen, men i teater! crazy

:-)
Logged


Arsenal Football Club


freshy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1402: 23 Sep 2008, 19:57 »

den nye anja og viktor er genial får også snart rejsen til saturn på dvd, tror den er så sjov glæder mig Opstemt
Logged


Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1403: 24 Sep 2008, 01:39 »

Har lige set Se7en igen... Totalt fed, men nasty film!!
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1404: 26 Sep 2008, 19:42 »

Så har jeg fået set Hooligans! Klasse, klasse, klasse film. Den handler om en mand fra Amerika, som rejser til England, hvor han møder sin storesøster. Han bliver så venner med et par West Ham-hooligas, som fører ham ind i Hooligan kulturen. Derfra prøver han så at bringe sin "reputation" op.
Enormt fed film, som virkelig fanger én. En must-see-film!
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1405: 26 Sep 2008, 19:47 »

Sikke langsom du er til at se den. Den er jo ikke direkte ny Opstemt
Men du har ret. Det er Virkelig en must see film. Jeg blev fangen fra starten til enden af filen, og har også set den igen for nylig.
Jeg tror ikke, at filmen giver et klart indblik i hvordan hooligansne i England er irl, men kunne åske være nogenlunde når det er to dybt rivaliserede klubber so West Ham og Millwall.
Skuespillet er meget flot af Frodo ( kan ikke huske hvad han hedder irl) og ham der spiller Pete.
Så alt i alt en klasse film !
9 ELLER 10 / 10
Logged

19-18!

United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1406: 26 Sep 2008, 19:55 »

Filmen er fængende pga. emnet, men skuespillet er sgu ikke imponerende, ligesom instruktion og manuskript er jævnt. En rimelig, men efter min mening også stærkt overvurderet film.
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1407: 26 Sep 2008, 19:58 »

Hvis man skal se en Hooligan film, så er det Football factory man skal se. Den er meget bedre, og skuespillet er efter min mening meget bedre, og selve handlingen er noget mere realistisk Smiley
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1408: 26 Sep 2008, 20:01 »

Hvis man skal se en Hooligan film, så er det Football factory man skal se. Den er meget bedre, og skuespillet er efter min mening meget bedre, og selve handlingen er noget mere realistisk Smiley

Det er meget muligt men IMO er "Football Factory" kedelig og den er ikke på niveau med Hooligans
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1409: 26 Sep 2008, 20:05 »

Det er meget muligt men IMO er "Football Factory" kedelig og den er ikke på niveau med Hooligans
Tjaeh, det kommer an på ens syn på det.
Jeg er ikke meget for Hooligan, da den er for meget Hollywood, og knap så meget England, hvor Football Factory er meget mere England, og er en del mere realistisk end Hooligan.
Skuespillervalget i Hooligan er jo også direkte latterligt, Elijah Wood er næppe den typiske engelske hooligan, hvor Danny Dyer er meget mere realistisk som hovedperson. Kan godt være handlingen ikke er så god, men stadig er skuespillet og realismen så meget bedre i Football Factory.
Logged

Sider: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010