home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 751 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 86 87 [88] 89 90 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 615802 gange)
Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1305: 18 Aug 2008, 02:10 »



Wall-E: En fantastisk film! Den handler om en lille affaldsrobot som er blevet sat på jorden for at rydde op, efter at vi allesammen er rejst pga. for meget affald. Han møder så endelig en anden robot som han falder for, og derefter prøver han at vinde "hendes" hjerte. Det er en rigtig sød film, som man også finder rigtig god selvom man er fyr Wink Wall-E er simpelthen ikke til at stå for, og selve handlingen i filmen er også både spændende, sjov og sød. Jeg kan klart anbefale den til enhver der har lyst til en god og sjov film med kærstn. Smiley 9/10



Fantastisk! Den film har jeg glædet mig over et halvt til at se, glæder mig sgu til at få den set  Smiley
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1306: 18 Aug 2008, 12:33 »

Kan i anbefale nogle af disse film?
Iron Man
Batman The Dark Knight
Kung Fu Panda
Og kan i komme med releasedatoen for DVD?

Behøver man næsten at kommentere på The Dark Knight? Den skal ses. DVD-udgivelse endnu uvis.

Iron Man overraskede mig positivt. Robert Downey Jr. er veloplagt, og specielt i starten en fornøjelse. En solid superhelt-film. DVD-udgivelse 7. oktober.

Hvad angår Kung Fu Panda, så tilhører vi nok to forskellige målgrupper, så jeg kan ikke rigtig vurdere, om du vil bryde dig om den. Synes personligt ikke, den er noget særligt i forhold til tidligere klassikere. DVD-udgivelse 2. december.
Logged

andersvilster
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1307: 18 Aug 2008, 21:54 »

saa Simpson the movie [DVD) og den faar mig altid til at grine (Elsker Simpsons) Wink
Saa ogsaa Soendagsfilm paa TV2, var sjov fordi den type film synes jeg er sjove. og de blive fanget i deres eget spin
« Seneste Redigering: 19 Aug 2008, 15:33 af andersvilster » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1308: 18 Aug 2008, 21:57 »

saa Simpson the movie [DVD) og den faar mig altid til at grine (Elsker Simpsons) Wink
Saa ogsaa Soendagsfilm paa TV2, var sjov Grin

Jeg citerer lige det indledende indlæg om tråden:

Denne tråd skal fungere anderledes. Her kan du skrive et indlæg om den film du lige har set for 10 minutter siden eller for en uge siden, og forklare om du synes den er god, dårlig eller ligegyldig. Og naturligvis hvorfor.
På den måde får vi en mere indholdsrig debat, hvor andre folk som måske har set samme film kan komme med kommentarer hvis de er enige eller uenige i din udlægning.


Jeg har fremhævet nogle af de mest vigtige ord, så det ikke bliver for svært for dig at finde min pointe.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

andersvilster
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1309: 19 Aug 2008, 14:30 »

Hawk1nZ: hvad er pointen?
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1310: 19 Aug 2008, 14:35 »

Jeg håber inderligt at det var sarkastisk.

Hvis ikke, så var pointen naturligvis, at det her i tråden er meningen at man skal fortælle lidt om filmen, og argumentere for HVORFOR man har den mening om filmen man har. I stedet for bare at skrive "Jeg så filmen xxx i går, den var sjov." - hvilket er netop hvad du gør. Og det gør du så ikke engang i 2. linie...
Logged



vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1311: 19 Aug 2008, 15:28 »

Godt nok er det ikke en film, men tv-serien X-Files så jeg første afsnit af forleden nat på TV2, der er begyndt at genudsende den serie, og det fangede mig sgu så meget, at jeg lige er kommet hjem, efter at have købt de 2 første sæsoner i FONA Thumbs Up
Logged

andersvilster
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1312: 19 Aug 2008, 15:30 »

Jeg håber inderligt at det var sarkastisk.

Hvis ikke, så var pointen naturligvis, at det her i tråden er meningen at man skal fortælle lidt om filmen, og argumentere for HVORFOR man har den mening om filmen man har. I stedet for bare at skrive "Jeg så filmen xxx i går, den var sjov." - hvilket er netop hvad du gør. Og det gør du så ikke engang i 2. linie...

Nå. er ikke ret god til at fange pointer.
Logged

-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1313: 19 Aug 2008, 15:37 »

Godt nok er det ikke en film, men tv-serien X-Files så jeg første afsnit af forleden nat på TV2, der er begyndt at genudsende den serie, og det fangede mig sgu så meget, at jeg lige er kommet hjem, efter at have købt de 2 første sæsoner i FONA Thumbs Up

Hvor meget måtte du slippe?
Logged


vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1314: 19 Aug 2008, 16:38 »

Hvor meget måtte du slippe?

200,- pr sæson med 24 afsnit i. Thumbs Up
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1315: 19 Aug 2008, 16:51 »

Skal ind og se The Mummy 3 her i aften, og derefter er jeg ellers klar med en fantastisk masse små anmeldelser af de film jeg har set for nyligt. Der er blandt andet tale om Felon, What Happens in Vegas, 21, Hancock, Hero Wanted, Jumper, Never Back Down, The Bank Job m.fl. Smiley
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1316: 19 Aug 2008, 16:53 »

@ Phoenix: Der er TV-Serie tråd, og den finder du her: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=1430.0 :-)

Er der nogen, som kan anbefale Farlige Teorier, som Kanal5 viser i aften? :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1317: 19 Aug 2008, 16:55 »

Jeg glæder mig faktisk mere til at høre om The Mummy. Det er vist den eneste (gode) biograffilm der kører lige for øjeblikket som jeg ikke har set. Jeg har hørt meget blandet om den, så jeg tror at man skal være The Mummy fan, for at finde den god. Men kom da endelig med en god anmeldelse af den Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1318: 19 Aug 2008, 16:57 »

@ Phoenix: Der er TV-Serie tråd, og den finder du her: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=1430.0 :-)

Er der nogen, som kan anbefale Farlige Teorier, som Kanal5 viser i aften? :-)

Du skal da også bare - sammen med Hawk1nZ - ødelægge alt hvad jeg laver hva'Huh Sur Wink

Jeg glæder mig faktisk mere til at høre om The Mummy. Det er vist den eneste (gode) biograffilm der kører lige for øjeblikket som jeg ikke har set. Jeg har hørt meget blandet om den, så jeg tror at man skal være The Mummy fan, for at finde den god. Men kom da endelig med en god anmeldelse af den Smiley

Når du nu siger "gode" anmeldelser af The Mummy III, så er jeg af den overbevisning, at samtlige anmeldere i alle aviser burde fyres, da folk har en stenalder holdning overfor alt lige for tiden.....
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1319: 19 Aug 2008, 17:02 »

Når jeg siger "gode" anmeldelser, så snakker jeg faktisk om at jeg har læst kommentarer fra biografgængere der har været inde og se den, da jeg selv overvejede om jeg skulle ind og se den.. Svarene var meget tvetydige, og derfor stoler jeg nu i stedet på den fantastiske FC Barcelona's holdning.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 86 87 [88] 89 90 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010