home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 708 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 615821 gange)
Mikkel2306
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1290: 10 Aug 2008, 02:32 »

ja Smiley.. haha, ham der som begår selvmord med plæneklipperen Smiley
Haha:P.
Så du der hvor ham der kørte ind i et træ:S? Hvorfor fanden bremsede han først op:S?
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1291: 10 Aug 2008, 02:35 »

aner det sku ikke :S... de der psychos som pløkker børnene... Hvorfor fanden skred de unger ikke bare?
Logged

Thaurat al Shabab

Mikkel2306
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1292: 10 Aug 2008, 02:36 »

aner det sku ikke :S... de der psychos som pløkker børnene... Hvorfor fanden skred de unger ikke bare?
Fordi det ville være for nemt haha Opstemt
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1293: 10 Aug 2008, 02:40 »

Det eneste fede ved filmen, var hende den gamle dame, hun var kræftedme uhyggelig Smiley
Logged

Thaurat al Shabab

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1294: 10 Aug 2008, 05:01 »

Poetic Justice.
- Havde gået og varmet op hele ugen til at se den film..
OGSÅ GLEMMER JEG DEN FANDME! Skuffet
Nåede dog og se en del af den.

Men det er en af mine absolut yndlings film.
Har set den 4-5 gange, og bliver aldrig træt af den.
Også er mit store forbillede Tupac, jo også en af hovedrollerne.
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1295: 10 Aug 2008, 08:18 »

Collateral: Emminent skuespil, men handlingsmæssigt kedede den mig enormt - Den er al for forudselig. Tom Cruise viser sig, som den verdens klasse skuespiller han ligger navn til, mens Jamie Foxx overraskede positivt.
film.

Den er ikke forudsigelig! Kun hvis man læser bagpå, f.eks. slutningen er ikke til at regne ud..
Klasse film!
Logged


Arsenal Football Club


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1296: 10 Aug 2008, 11:42 »

Jeg må erklærer mig fuldstændig uenig med de fleste, kan jeg høre. Jeg synes at Death Proof, er den dårligste af Tarantinos film, magen til skuffelse har jeg sjældent oplevede. Jeg er en stor fan af Quentin Tarantino, og i særdeleshed Kill Bill, men Death Proof skuffede mig helt vildt. Idéen og konceptet er i top, og eftersom Rodriguez også har lavet musik til mange af Tarantinos film, blandt andet Kill Bill, var han også den perfekte partner i projektet. Jeg har endnu ikke set Rodriguez del, og det kan være, at man skal se den før man synes Death Proof er god, men det skal dog ikke komme filmen til gode i sidste ende. Jeg synes, det var komplet spild af tid at vente langt over en time, med kedelige dialoger og ingen handling såvel aktion som intellektuel, på to biljagter. Bevares biljagterne var i top klasse, men måden resten af filmen udvikler sig på, er under alt kritik. Det er da også tydeligt, at den filmteknisk er god, men handlingsbaseret er den lige til at smide i skraldespanden.

Som jeg skrev før, er det kun slutningen jeg har noget i mod, det er for forudsigeligt. Ellers syntes jeg Kurt Russel trækker filmen, han er rigtig cool i den rolle, dog selvfølgelig ikke til sidst.

Jeg er derimod ikke særlig vil med Kill Bill. Hele idéen med de to film er okay, men det er efter min mening ikke udført særlig godt i nogen af dem. Historien er heller ikke lige min kop te. Men en skuffelse over Kill Bill hænger måske sammen med, at den er noget anderledes end Reservoir dogs, Jackie Brown og Pulp Fiction.
Death Proof er selvfølgelig ikke i nærheden af de film, men den har alligevel en cool stil.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Andreas93
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1297: 17 Aug 2008, 22:50 »

I dag så jeg den danske film blå mænd. Hold kæft hvor er den sjov, mich øgendahl er helt vild sjov, i rollen som Dian en halvdum genbrugsplads arbejder. Jeg kan kun at anbefale folk, at gå ind og se den.

Filmens hovedperson er en hård forretningsmand, spillet af Thue Lindhart. Som ser ud til at have det hele et fedt job og en lækker kæreste, men en dag går det galt for ham, da han kører galt på grund af spiritus kørelse. Han mister sit job og hans kæreste går fra ham. Så bliver han idømt samfundstjeneste på en genbrugsplads, hvor at den halvdumme Dian spillet af mick øgendahl og den lesbiske Lotte spillet af Sidse Babet Knudsen også arbejder.
« Seneste Redigering: 17 Aug 2008, 23:07 af Andreas93 » Logged

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1298: 17 Aug 2008, 22:55 »

I dag så jeg den danske film blå mænd. Hold kæft hvor er den sjov, mich øgendahl er helt vild sjov, i rollen som Dian en halvdum genbrugsplads arbejder. Jeg kan kun at anbefale folk, at gå ind og se den.

Lyder sgu godt, skal også helt klart ind og se den snart!
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1299: 17 Aug 2008, 22:56 »

Kan du ikke forklare lidt mere om filmen, så vi ved hvad i alverden den handler om? Det får man nemlig ikke fortalt i traileren. Jeg vil kun evt. se den film, fordi at Mick er med.

Jeg har set et par film siden sidst:

Wall-E: En fantastisk film! Den handler om en lille affaldsrobot som er blevet sat på jorden for at rydde op, efter at vi allesammen er rejst pga. for meget affald. Han møder så endelig en anden robot som han falder for, og derefter prøver han at vinde "hendes" hjerte. Det er en rigtig sød film, som man også finder rigtig god selvom man er fyr Wink Wall-E er simpelthen ikke til at stå for, og selve handlingen i filmen er også både spændende, sjov og sød. Jeg kan klart anbefale den til enhver der har lyst til en god og sjov film med kærstn. Smiley 9/10

Saw IV: Der blev jeg så tilgengæld blæst helt væk... Saw er lidt i samme genre som de andre saw film, men denne gang blev plottet simpelthen for omfattende og forvirrede, til at jeg kunne forstå det fulde omfang af det. Jeg tror at jeg skal se den ihf. 1 gang mere, for at få det hele med - Det tvivler jeg dog på at jeg nogensinde gider... Lidt ærgerligt eftersom jeg er sikker på at slutningen er god hvis man har fået det hele med. 7/10

Kung Fu Panda: Ehm... Det er sgu svært at skrive om den film... Jack Black er en af mine yndlingsskuespiller e, men man føler aldrig rigtig med den film. Den er ok, historien er ok, men de springer mange ting let og elefant over. Filmen bliver desværre aldrig mere end okay, og det er egentlig ret ærgeligt, for jeg havde rimelig høje forventninger til den. 6/10

EDIT: The Dark Knight: Jeg har desuden set The Dark Knight - Der er dog ikke ret meget at sige om den, da det meste allerede er skrevet i forvejen. Heath Ledger gør det glimragende, og selve filmen er fantastisk god. Og hvor er det lækkert endelig at se en god film hvor budgettet har kunne holde til at den varede  2½ time, som den har fortjent! 10/10
« Seneste Redigering: 17 Aug 2008, 23:00 af Hawk1nZ » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Andreas93
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1300: 17 Aug 2008, 23:08 »

Så er der skrevet noget om handlingen
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1301: 17 Aug 2008, 23:10 »

Kan i anbefale nogle af disse film?
Iron Man
Batman The Dark Knight
Kung Fu Panda
Og kan i komme med releasedatoen for DVD?
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1302: 17 Aug 2008, 23:14 »

Kan i anbefale nogle af disse film?
Iron Man
Batman The Dark Knight
Kung Fu Panda
Og kan i komme med releasedatoen for DVD?

Den eneste af dem du nævner som jeg har set, er Iron man som jeg synes er en god film med action og god humor. Robert downy junior som spiller Iron man, gør det også rigtigt godt.
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1303: 17 Aug 2008, 23:14 »

The Dark Night: Første håndsindtrykket, starten og kameraføringen er nydelig. Noget af det nydeligste jeg har set (hvis man ser bort fra Tarantinos, Freddy Rodriguez', Frank Miller og Spielberg). Men starten fanger virkelig en, men et enormt godt skuespil og fed action. Fede Kostumer, fede skuespillere 9/10 herfra.
Da hende pigen der dør, er det som om, at handlingen går fra en "skurk" til to "skurke". de har gjort MEGET mindre ud af handlingen, med skurk to, end med skurk et, hvilket var, imo, sløset.
Logged

Thaurat al Shabab

Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1304: 17 Aug 2008, 23:33 »

Jeg ligger lige en liste med film jeg har set på det sidste:

Hancock: Havde fået at vide den var dårlig, og ejg kan da godt se den halter lidt, men alt i alt er det ok underholdning: 7/10

Felon: Det her er virkelig en konge film. Der er god handling og god skuespil. Rigtig fed fængsels film: 9/10

The bank job: Igen en virkelig god film, som skulle bygge på en sand historie om et bank kup: 8/10

No Country for old men: En ting er sikkert, javier bardem spiller rigtig godt sin rolle, men når det så er sagt synes jeg det er en meget underlig og til tider kedelig film. Synes handlingen står stille og nogle scener giver ingen mening, plus en slutning der jo er nærmest ikke eksiterende. Jeg sad ihvertfald med en følelse af skuffelse selv om jeg prøvede at hive mig selv op under hele filmen: 4/10

21: En ok film, men havde håber på bare lidt mere da jeg havde hørt rigtig godt om den. Den kan dog klart anbefales: 7/10

10000BC: Det er en film der er lidt op og ned. Hvade håbet på mere, men ud over det flotte grafik så halter filmen: 5/10

Pirates of carribien 3: Meget skuffende hvis jeg skal sætte den i forhold til de 2 første som jeg synes var top underholdning. J. Depp er bare ikke sjov på samme måde som i de andre to: 6/10

The Hunting Party: Her var en film jeg ikke rigtig havde forventninger til, men blev klart positivt overrasket. Gode dialoger og god sammensat film: 8/10

The kite runner: Det var mest kærsten der ville se den, men den overrasker mig og jeg må kæmpe for at holde tåre et par gange :-) :7/10

Så Bati anbefaler: Felon

Bati fraråder: Vil ikke fraråde No country for old men, da det er en speciel film og måske vil falde i nogen typers smag, men til det unge publikum så gå uden om denne.




Logged

Sider: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010