home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 784 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 83 84 [85] 86 87 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 615886 gange)
theaabfan
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1260: 03 Aug 2008, 21:23 »

Så rambo forleden.. den er alt for kort.. men god til mennesker der trænger til film med drablige kamp scener..
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1261: 03 Aug 2008, 21:27 »

Så rambo forleden.. den er alt for kort.. men god til mennesker der trænger til film med drablige kamp scener..

Snakker vi om 1'eren nu?
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1262: 04 Aug 2008, 17:19 »

Var inde og se The X Files lørdag aften, og det var imo blot en film udgave af CSI, FBI Files og hvad de nu ellers hedder, de serier.. Havde forventet noget mere af den, selvom den var fin nok.
3/5 herfra.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


motZ
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1263: 09 Aug 2008, 23:29 »

Så lige Sahara på TV2 her for lidt siden.

En de bedre film synes jeg.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1264: 09 Aug 2008, 23:39 »


Planet Terror: Dette er vidunderlig film, baseret på Quentin Tarantinos og Robert Rodriquez' - Grindhouse tema. Der benyttes gammeldags effekter, - så som - "flimmer" på skærmen, ændringer filmens farver og enkelte "hak" ind i mellem. Dette er en film, man enten hader eller elsker. Hvis du er til overdrevede, zombiesplatter film, hvor blodet flyver til højre og venstre. Er det her lige noget for dig.


Så skal du se Death Proof hvis du er til den der slags film. Også Tarantino baseret og med den samme slags flimmer Smiley Plus det fede soundtrack " Down in Mexico "
Logged


Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1265: 09 Aug 2008, 23:48 »

Så rambo forleden.. den er alt for kort.. men god til mennesker der trænger til film med drablige kamp scener..

Den nye Huh
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1266: 10 Aug 2008, 00:06 »

Var inde og se The X Files lørdag aften, og det var imo blot en film udgave af CSI, FBI Files og hvad de nu ellers hedder, de serier.. Havde forventet noget mere af den, selvom den var fin nok.
3/5 herfra.

Ja jeg er meget enig. Det var bare som et dobbelt afsnit af X-files. Historien er da okay, men når de nu har lavet en ny film, så forstår jeg ikk hvorfor den ikke handler om Aliens og regerings hemligheder. De ting er IMO de vigtigste ting i serien.
Andre unaturlige fænomener høre hjemme i et enkelt afsnit, ikke i en film.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1267: 10 Aug 2008, 00:22 »

Så skal du se Death Proof hvis du er til den der slags film. Også Tarantino baseret og med den samme slags flimmer Smiley Plus det fede soundtrack " Down in Mexico "

Hehe self. har jeg da set Death Proof Smiley

Den er genial... elsker den hvor den hakker tilbage i filmen, fed effekt
Logged

Thaurat al Shabab

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1268: 10 Aug 2008, 00:24 »

Hehe self. har jeg da set Death Proof Smiley

Den er genial... elsker den hvor den hakker tilbage i filmen, fed effekt
Ja der mens de kører bil Smiley
Logged


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1269: 10 Aug 2008, 00:32 »

Hehe self. har jeg da set Death Proof Smiley

Den er genial... elsker den hvor den hakker tilbage i filmen, fed effekt

You know.. when I said this car was 100% death proof, I wasn't lying, but hony, you really gotta be in this seat.. SLAM så er hun død.

Ej Kurt er rigtig fed i den rolle, men syntes slutningen halter.. Det er for åndsvagt at de "gode" tøser skal vinde. Det havde været så meget federe, hvis Kurt bare havde slået dem alle sammen ihjel.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1270: 10 Aug 2008, 00:42 »

You know.. when I said this car was 100% death proof, I wasn't lying, but hony, you really gotta be in this seat.. SLAM så er hun død.

Ej Kurt er rigtig fed i den rolle, men syntes slutningen halter.. Det er for åndsvagt at de "gode" tøser skal vinde. Det havde været så meget federe, hvis Kurt bare havde slået dem alle sammen ihjel.
Synes også slutningen er underlig, men fed biljagt.
Logged


Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1271: 10 Aug 2008, 01:52 »

Jeg må erklærer mig fuldstændig uenig med de fleste, kan jeg høre. Jeg synes at Death Proof, er den dårligste af Tarantinos film, magen til skuffelse har jeg sjældent oplevede. Jeg er en stor fan af Quentin Tarantino, og i særdeleshed Kill Bill, men Death Proof skuffede mig helt vildt. Idéen og konceptet er i top, og eftersom Rodriguez også har lavet musik til mange af Tarantinos film, blandt andet Kill Bill, var han også den perfekte partner i projektet. Jeg har endnu ikke set Rodriguez del, og det kan være, at man skal se den før man synes Death Proof er god, men det skal dog ikke komme filmen til gode i sidste ende. Jeg synes, det var komplet spild af tid at vente langt over en time, med kedelige dialoger og ingen handling såvel aktion som intellektuel, på to biljagter. Bevares biljagterne var i top klasse, men måden resten af filmen udvikler sig på, er under alt kritik. Det er da også tydeligt, at den filmteknisk er god, men handlingsbaseret er den lige til at smide i skraldespanden.

2 hjerter!
Logged

Mikkel2306
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1272: 10 Aug 2008, 02:06 »

Jeg må erklærer mig fuldstændig uenig med de fleste, kan jeg høre. Jeg synes at Death Proof, er den dårligste af Tarantinos film, magen til skuffelse har jeg sjældent oplevede. Jeg er en stor fan af Quentin Tarantino, og i særdeleshed Kill Bill, men Death Proof skuffede mig helt vildt. Idéen og konceptet er i top, og eftersom Rodriguez også har lavet musik til mange af Tarantinos film, blandt andet Kill Bill, var han også den perfekte partner i projektet. Jeg har endnu ikke set Rodriguez del, og det kan være, at man skal se den før man synes Death Proof er god, men det skal dog ikke komme filmen til gode i sidste ende. Jeg synes, det var komplet spild af tid at vente langt over en time, med kedelige dialoger og ingen handling såvel aktion som intellektuel, på to biljagter. Bevares biljagterne var i top klasse, men måden resten af filmen udvikler sig på, er under alt kritik. Det er da også tydeligt, at den filmteknisk er god, men handlingsbaseret er den lige til at smide i skraldespanden.

2 hjerter!
Fuldstændig enig!. I forhold til hvor meget handling der enig plejer og være i Tarentinos film er dette da et makværk Ubeslutsom
Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1273: 10 Aug 2008, 02:09 »

Fuldstændig enig!. I forhold til hvor meget handling der enig plejer og være i Tarentinos film er dette da et makværk Ubeslutsom

Godt at vide at jeg ikke er den eneste. Jeg så den da også sammen med et par kammerater, der heller ikke synes om den.
Logged

Mikkel2306
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1274: 10 Aug 2008, 02:11 »

Godt at vide at jeg ikke er den eneste. Jeg så den da også sammen med et par kammerater, der heller ikke synes om den.
Haha jeg så den alene. Bare det jeg ik faldt i søvn kom faktisk lidt bag på mig. Måske fordi jeg forventede at på et eller andet tidspunkt, ville der gå blodrus over den, men nææææ.

Forresten er der nogen herinde der har set The Happening? Hvis i ik har... LAD VÆR!!!. Værste gyser/thriller nogensinde med den platteste historie nogensinde. Vil ik gå i detaljer for vil ik ødelægge den for nogen hehe Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 83 84 [85] 86 87 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010