home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 764 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 615875 gange)
maUnit
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1245: 24 Jul 2008, 22:57 »

Jeg var igår inde og se den nye Batman film og efter den store hype omkring filmen, må jeg sige at den bestemt ikke skuffer.

Man sidder klinet til skærmen igennem alle 150 minutter, hvor der hele tiden sker noget der er væsentligt for historien, uden at det hele tiden er brag og slåskampe.
Christian Bale er endnu engang fantastisk som den forpinte sjæl der er inde bag masken på Batman, man den person der efter min mening stjæler hele billedet er Heath Ledger, der simpelthen er fantastisk som jokeren og som efter min mening overstråler både sine medspillere og hans forgænger Jack Nicholson, i rollen som en af de største psykpater i superhelte historien.

Alt i alt en film som alle dem der har hang til superhelte bør se, da den lever fuldt op til alt den hype der har været omkring filmen det sidste år...

jeg har også lige været inde og se den.

En fantastisk film den bedste i mange år, den skal man bare se.
jeg er helt enige med dig om Heath Ledger, han var helt fantastisk. Han ville have haft en stor fremtid foran sig.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1246: 25 Jul 2008, 13:50 »

Jeg så Street Kings i går, med Keanu Reeves - Jeg havde faktisk forventet at det var lidt ala Fight Club (at dømme ud fra titlen), men det handlede om Keanu der er en dirty cop som faktisk opdager at han er det mindst dirty i forcen. Han forsøger at finde ud af hvad der er sandhed og hvad der er løgn, og det gør man også selv igennem filmen. Den er ret stereotyp for en krimi/actionfilm rent afslutningsmæssigt, men Keanu spiller nu ok, og det samme gør Forrest Whittaker. I bund og grund er det en ok film, som man dog bør vente med at se, til den kommer i kassen. 7/10
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Rossonero
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1247: 25 Jul 2008, 14:20 »

Jeg har også været inde og se Hancock, og jeg synes faktisk den var rigtig cool, og ideen er meget god. Masser af action, sammenholdt med komik gør at det er en film jeg sagtens kan anbefale andre at se. Det er ikke verdens bedste film, men den er ganske udmærket.

Jeg sad dog helt nede på første række og så den, så actionscenerne blev noget forvirrende af at sidde så tæt på den store skærm. Det kan ikke anbefales. Tunge

Jeg var inde og se den for tre dage siden, og jeg sad også på første række!

Men jeg deler stortset den samme mening som dig omkring filmen. Ganske udmærket.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1248: 27 Jul 2008, 23:22 »

Jeg var igår inde og se den nye Batman film og efter den store hype omkring filmen, må jeg sige at den bestemt ikke skuffer.

Man sidder klinet til skærmen igennem alle 150 minutter, hvor der hele tiden sker noget der er væsentligt for historien, uden at det hele tiden er brag og slåskampe.
Christian Bale er endnu engang fantastisk som den forpinte sjæl der er inde bag masken på Batman, man den person der efter min mening stjæler hele billedet er Heath Ledger, der simpelthen er fantastisk som jokeren og som efter min mening overstråler både sine medspillere og hans forgænger Jack Nicholson, i rollen som en af de største psykpater i superhelte historien.

Alt i alt en film som alle dem der har hang til superhelte bør se, da den lever fuldt op til alt den hype der har været omkring filmen det sidste år...

Kunne ikke være mere enig og Ledger (R.I.P) gør det fantastisk, men en mand som Eckhardt er også fremragende.

Alt i alt en fremragende film med masser af fed action og rigtig dyster som en Batman film skal være!

9 ud af 10 bats herfra  Thumbs Up

Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1249: 27 Jul 2008, 23:26 »

Meet the Spartans!
Jeg så den for noget tid siden, og den kan klart anbefales hvis man mangler et godt grin!
Smiley
Logged

njandersen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1250: 27 Jul 2008, 23:31 »

Meet the Spartans!
Jeg så den for noget tid siden, og den kan klart anbefales hvis man mangler et godt grin!
Smiley

Meet The Spartans er noget af det værste billige gylle længe.. Endnu en af de der ringe film som tror, at alt de propper i den bliver sjovt - hvilket ikke er tilfældet. Epic Movie er et også et udmærket eksempel. Jeg skal ikke kunne sige om 2. halvdel af filmen er bedre, da jeg slukkede efter første halvdel, men jeg tvivler.

Min mening  Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1251: 27 Jul 2008, 23:33 »

Så Dogdeball tidligere på aftenen på tv3 og nu ser jeg BASEketball på tv2 film.. Begge er mega grineren og begge kan klart anbefaldes, hvis man trænger til et godt grin.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1252: 28 Jul 2008, 00:01 »

Så Dogdeball tidligere på aftenen på tv3 og nu ser jeg BASEketball på tv2 film.. Begge er mega grineren og begge kan klart anbefaldes, hvis man trænger til et godt grin.. Thumbs Up

Så også Dogdeball, mega grineren film (:
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1253: 28 Jul 2008, 00:05 »

Var inde og se The Dark Knight på premiere dagen d. 23.

Kan se at andre også har set den (dog ikke hvornår), og er helt enig. Lige fra jeg satte mig ned i sædet til jeg gik ud igen var jeg nærmest.. hvad hedder sådan noget. oppe at køre? vidste på forhånd en del af hvad der ville ske i den og at jeg ville komme til at elske filmen, og den skuffede ikke. Den er virkelig fed og meget bedre end Batman Begins.

Hvad skal jeg sige, Heath Ledger, med alt det jeg har set fra filmen før den kom ud herhjemme var jeg sikker på det ville blive en fornøjelse at se filmen og ikke mindst ham i rollen som jokeren, og fuck han fyrede den af.
Han er syg i den rolle.. og det er SÅ ærgeligt han ikke kan følge op på det i 3'ern. Alle hans scener var en ren fornøjelse at se, og jeg skal med sikkerhed ind og se den igen, mest pga. dét.

Eckhart gør det også godt.. Håber han er tilbage i den evt. 3'er.

Der var meget små ting der overraskede mig negativt i den og synes klart den kan anbefales for dem der kan lide at se film hvor der virkelig sker noget. Peace


R.I.P. Heath Ledger Ubeslutsom
« Seneste Redigering: 28 Jul 2008, 00:07 af makkerskilap » Logged

It's all, part of the plan.

Tribute
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1254: 28 Jul 2008, 00:15 »

No Country for old men: rigtig fed... men det er sgu en fesen slutning
Hooligans: rigtig mega fed
Football factory: mindre fed men den er sgu okay
Dum dummere: total grineren
The cable guy: pisse sjov
Tupac resurrection: that nigga was deep dude!
Batman Begins: ok god
Batman The dark knight: jeg kan helt ærligt sige det er den bedste action film jeg nogensinde har set,,, Joker duden er fed, men twoface er dobbelt så fed... kan anbefales...

Ja det har sgu været en kedelig weekend.... Smiley
Logged

BOYKOT EA GAMES!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1255: 30 Jul 2008, 22:10 »

Har netop set The Bank Job. Nok en af de bedste film jeg længe har set. Var fuldstændigt optaget af den. Bagefter opdagede jeg at jeg havde 5 ubesvarede opkald på min mobil. Ja, den var nu godt nok på lydløs Wink
Den er baseret på Baker Street røveriet i London, der foregik tilbage i 1971, dog med en del twists Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1256: 01 Aug 2008, 22:32 »

Var inde og se The Dark Knight, her til aften. Hold da op den var fed!

Rigtig god historie, nogle lækre twists, super skuespil (Heath Ledger/Jokeren er for fed - man burde ikke kunne lide ham, men han er bare så iskold Opstemt), action hele vejen igennem - den film har det hele! Uden tvivl en af de bedste film, jeg nogensinde har set - hvis ikke den bedste.

Kan klart anbefales.
Logged


Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1257: 01 Aug 2008, 22:54 »

Har set dem her for nylig:

I am legend: Will Smith er sgu en underholdende skuespiller. God film, lidt uholdbar, med en typisk slutning.

Hancock: Lever ikke helt op til sit kæmpe potentiale, men er ganske underholdende. Will er perfekt i filmen som er både sjov og spændende.

American Gangster: Havde for store forventninger, så den skuffede lidt. Men fin film med et godt manuskript, og med super skuespillerpræstati oner, bl.a. af Denzel Washington som leverer en oscar-værdig præstation...

Shoot 'em up: Super urealistisk, hamrende brutal men en fucking-fed-film! Action i højeste klasse!

Batman Begins: Fantastisk! Skal bare ses!

Indiana Jones: Har ikke samme charme som de andre, men skuffer på ingen måde. Personligt synes jeg den var rigtigt god, og nød at se Ford i aktion som Mr Jones igen Thumbs Up

Lotto: Havde ingen forventninger, men den overraskede mig sgu. Ikke på højde med film som Blinkende lygter, Adams æbler eller de andre gode danske film, men man kan sgu ikke lade være med at smile. Dog ikke et actionbrag...
Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1258: 01 Aug 2008, 23:21 »

Hancock: Levede helt klart op til mine forventninger. Det handlingsmæssige kan diskuteres, men er på ingen måde skidt. Hvorimod humøren er verdens klasse.

The Girl Next Door: En film, som efterhånden er 4-5 år gammel. Hvis i er ude efter High School ballade, dejlige damer, teenage humor og sidst men ikke mindst, godt skuespil. Er det her lige en fim for dig.

Planet Terror: Dette er vidunderlig film, baseret på Quentin Tarantinos og Robert Rodriquez' - Grindhouse tema. Der benyttes gammeldags effekter, - så som - "flimmer" på skærmen, ændringer filmens farver og enkelte "hak" ind i mellem. Dette er en film, man enten hader eller elsker. Hvis du er til overdrevede, zombiesplatter film, hvor blodet flyver til højre og venstre. Er det her lige noget for dig.

Collateral: Emminent skuespil, men handlingsmæssigt kedede den mig enormt - Den er al for forudselig. Tom Cruise viser sig, som den verdens klasse skuespiller han ligger navn til, mens Jamie Foxx overraskede positivt.
film
The Boondock Saints: Dette er en film, som alle bør se efter min mening. Den går virkelig dybt ind i en og finder en gnist, som stort set ingen andre film formår. Filmen repræsentere b. la. broderskab - venskab, kærlighed, troværdig, humor og koldblodig action. ET MUST!

American History X: En herre film, hvori min yndlings skuespiller - Edward Norton - har en genial rolle, som racist. En film som alle skoleelever og for den sags skyld, også gymnasieelever bør nyde. Instruktøren er meget subjektiv og forholder sig mest til racisternes side, med al respekt til de sorte. Man følger en mand ved navn Derek, hvis liv tvinges gennem en positiv udvikling. Og hvor man tror alt er godt, spiller fortiden fælt ind. Se den.
Logged

Thaurat al Shabab

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1259: 03 Aug 2008, 21:21 »

Så fik jeg set "10 Items Or Less" tidligere idag. En hyggelig lille komedie film, med samme slags underspillet humor som bl.a Juno også har. Er vild med den slags komedier. solidt 7/10 her fra

http://www.imdb.com/title/tt0499603/

Og man skal holde sig langt væk fra Anaconda 3! Wow den var dårlig, slukkede nogenlunde halvvejs, så nåede ikke at se om den store David Hasselhoff kunne redde bare lidt af filmen... ½/10
Logged


Sider: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010