home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 730 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 615972 gange)
vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1185: 08 Jul 2008, 18:14 »

Jeg sidder og ser The Last Legion, har lige købt den, primært pga en skuespiller ved navn Aishwayra Rai, som er hammer lækker og glæder mig til at se hende i filmen Smiley
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1186: 08 Jul 2008, 18:15 »

Jeg er helt enig i Batistutas vurdering af Saw-serien. Den første er en af historiens bedste gyserfilm, men toeren var ikke en værdig efterfølger. Jeg har ikke set nummer fire, for efter treeren så jeg ikke nogen grund til at fortsætte.
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1187: 08 Jul 2008, 18:17 »

Jeg er helt enig i Batistutas vurdering af Saw-serien. Den første er en af historiens bedste gyserfilm, men toeren var ikke en værdig efterfølger. Jeg har ikke set nummer fire, for efter treeren så jeg ikke nogen grund til at fortsætte.

Det skulle du tage og gøre.... Den er overraskende go' i forhold til 2'eren og 3'eren.....

Min personlige Saw rækkefølge er:

Saw 1
Saw IV
Saw III og
Saw II

Hvad med jeres?
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1188: 08 Jul 2008, 18:21 »

Jeg er helt enig i Batistutas vurdering af Saw-serien. Den første er en af historiens bedste gyserfilm, men toeren var ikke en værdig efterfølger. Jeg har ikke set nummer fire, for efter treeren så jeg ikke nogen grund til at fortsætte.

Arh, den går ikke. Jeg var meget imponeret over 2'eren, fordi den var så genial. Jigsaw leger jo direkte med politiet i den film - snyder dem fuldstændig! Det gør han i øvrigt ligeledes i 3'eren og 4'eren

Puha, hvordan ville min rækkefølge se ud? 2'eren gjorde nok det største indtryk, 1'eren det modsatte - det er dog ufattelig lige imellem de fire film:

Saw II
Saw III
Saw IV
Saw

Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1189: 08 Jul 2008, 18:51 »

Arh, den går ikke. Jeg var meget imponeret over 2'eren, fordi den var så genial. Jigsaw leger jo direkte med politiet i den film - snyder dem fuldstændig! Det gør han i øvrigt ligeledes i 3'eren og 4'eren

Puha, hvordan ville min rækkefølge se ud? 2'eren gjorde nok det største indtryk, 1'eren det modsatte - det er dog ufattelig lige imellem de fire film:

Saw II
Saw III
Saw IV
Saw

Heh, jeg tror altså, at du står meget alene med din vurdering af filmene. Den gængse opfattelse er, at de daler i niveau for hver film der kommer, og det passer i hvert fald i mine øjne med de tre første. Historien ofres for stadigt mere makabre billeder, og Amanda i Saw III er jo hæslig. Efter min mening er etteren overlegen både hvad angår instruktion og skuespil.
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1190: 08 Jul 2008, 19:05 »

Har lige set traileren for "21". Jeg vil klart anbefale folk at købe/se den i biffen nu hvor den er dér.

Trailer: http://www.filmtrailer.dk/trailer/859/21.html
Logged

Cojones
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1191: 08 Jul 2008, 19:11 »

The Sentinel - Michael Douglas og Kiefer Sutherland...
Logged

" Når Daniel Agger har spillet 10 kampe på Brøndby´s 1.hold, har folk glemt alt om Andreas Jakobsson "

Tom Køhlert 2004

United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1192: 08 Jul 2008, 19:16 »

The Sentinel - Michael Douglas og Kiefer Sutherland...


Prøv at læse det første indlæg. Det er meningen, at du skal komme med en vurdering af filmen og fortælle, hvorfor den er god eller dårlig. Smiley
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1193: 08 Jul 2008, 20:02 »

Arh, den går ikke. Jeg var meget imponeret over 2'eren, fordi den var så genial. Jigsaw leger jo direkte med politiet i den film - snyder dem fuldstændig! Det gør han i øvrigt ligeledes i 3'eren og 4'eren




Enig!

Min liste ville dog nok udforme sig således:

Saw II
Saw
Saw IV
Saw III <- Og det er ikke fordi den er dårlig, de andre er bare bedre imo
Logged


njandersen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1194: 08 Jul 2008, 20:17 »

Saw var rigtig fed og nyskabende

Saw II var ligeså

Saw III: kedelig og ikke i nærheden af den standard de to andre ligger i.

Saw IV: direkte elendig.
Logged

mur89
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1195: 09 Jul 2008, 00:01 »

seriøst har lige set Sweeney todd den er da total nice. i starten er det total irreterrende med alle de sange men men du da den er slut syntes jeg ikke det gør noget Opstemt
jeg vil faktisk sige at det er den bedste musical jeg har set og johnny depp er fantastisk i den!!
tag at lej den og se den.
Logged

Først lærte jeg at kravle, så lærte jeg at gå, så lærte jeg at hade FCK

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1196: 10 Jul 2008, 20:14 »

Så købte jeg No country for old men! Det bedste køb nogensinde. Jeg kan ikke lige overskue at beskrive hvor vanvittig god den film er. Er der andre der har set den, og deler samme holdning?
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1197: 10 Jul 2008, 20:51 »

Så købte jeg No country for old men! Det bedste køb nogensinde. Jeg kan ikke lige overskue at beskrive hvor vanvittig god den film er. Er der andre der har set den, og deler samme holdning?

Jeg har set den to gange, og selvom jeg synes, det er en udmærket film, må jeg desværre erkende, at den ikke appellerer til mig i samme grad, som jeg havde forventet. Rent filmteknisk er der ikke en finger at sætte på den. Skuespillet er i særklasse (især Javier Bardems suveræne portræt af en psykopat), og instruktionen er i top. Jeg har svært ved at udpege, hvad der er galt, men jeg var ikke så fascineret af den, som jeg havde regnet med.
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1198: 10 Jul 2008, 20:59 »

Arg ja. Filmen er meget symbolsk og dyb, så jeg kan godt forstå at alle ikke lige falder på halen over den. Men omvendt, hvis man formår at forstå detaljerne, så er den altså genial. Jeg orker ikke lige at skrive et review, men med fantastisk instruktion, fantastisk skuespil, gode karakterer, gode underspillet replikker ( generelt godt manuskript) så er den film altså fantastisk
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1199: 10 Jul 2008, 21:01 »

Jeg forstår den skam godt, og jeg kan sagtens se, hvorfor folk synes, den er genial. Jeg kan genkende et mesterværk, når jeg ser det, men af en eller anden grund greb NCfoM mig ikke for alvor. Jeg kan ikke rigtig sætte ord på grunden.
« Seneste Redigering: 10 Jul 2008, 21:04 af United-styrer » Logged

Sider: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010