home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  1 Bruger, 742 Gæster Online.

Indlæg: 1132906 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 616112 gange)
absalonsen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1095: 11 Apr 2008, 22:21 »

We own the night er ganske okay 7/8 stykker ud af 10 fra mig af

Så bliver den i hvert fald hos mig.
Nogen der har set den anden?
Logged

Lami04
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1096: 14 Apr 2008, 14:19 »

Jeg har set Michael Clayton, som er en udemærket film. Syns dog ikke den er fremragende. Jeg syns den er lidt rodet og det er svært at finde ud af, hvad den går ud på. Men det er udemærket underholdning. George Clooney blev nomineret til en Oscar for sin rolle som Michael Clayton.
Logged

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1097: 14 Apr 2008, 22:09 »

Så Hot Shots forleden...

Rigtig sjov film. Den tabte mig lidt i midten, men fik reddet den hjem den sidste halve time. Havde vidst set den før, men den var i hvert fald klasse!
Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

njandersen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1098: 14 Apr 2008, 22:16 »

Så Hot Shots forleden...

Rigtig sjov film. Den tabte mig lidt i midten, men fik reddet den hjem den sidste halve time. Havde vidst set den før, men den var i hvert fald klasse!

Ja, Hot Shots filmene er geniale! Både 1'eren og 2'eren er mesterværker med en glimragende Charlie Sheene i hovedrollen som enten Rambo eller piloten fra Top Gun..
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1099: 14 Apr 2008, 22:19 »

Nu ved jeg ikke hvor jeg skal poste dette, men det ryger herind.
Jeg har fået to dvd film i fødselsdagsgave. Dog har jeg ikke hørt så meget om dem og er i tvivl om de skal byttes eller ej.
Det drejer sig om We Own the Night og Michael Clayton. Nogen der har set disse film? I såfald hvad mener I om dem?

Michael Clayton skulle angiveligt være suveræn. We Own the Night kender jeg intet til.
Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1100: 25 Apr 2008, 17:01 »

Drenge!

I aften kl. 19.55 på DR2:

Kultklassikeren
DE SKRIGENDE HALSE



Søren Faulis forrygende komedie fra 1993 om punkbandet De Skrigende Halse som forsøger at få et gennembrud i Københavns undergrundsmiljø i det herrens år 1984. Filmen er sort/hvid næsten hele vejen igennem hvilket giver et godt visuelt udtryk til det miljø og den tid der skildres. Guitaristen Ronni  er en nørdet 'ucool' og usikker mand som ikke helt finder sig tilpas i punkmiljøet og har problemer med kæresten Anita (Sofie Gråbøl). Forsangeren Frank (Thomas Bo Larsen) er den højtråbende selviscenesættende type som for alt i verden vil være legende og ser skævt til Ronni. Trommeslageren Anders (Martin Brygmann) er det rolige, diplomatiske element som holder sammen på gruppen.

I deres forsøg på at få en pladekontrakt kræver det at de holder sig på god fod med den excentriske og psykopatiske manager Djarnis (Søren Pilmark leverer en helt forrygende præstation her). Overfladiskheden i dette undergrundsmiljø udstilles på kærlig vis i denne film, uden at det tager overhånd. En af de bedste danske komedier nogensinde.




(Jeg havde i øvrigt fornøjelsen af at gense filmen på sidste års Roskilde Festival, med uanmeldt introduktion af Søren Fauli selv)
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1101: 06 Maj 2008, 19:15 »

Michael Clayton skulle angiveligt være suveræn. We Own the Night kender jeg intet til.

Men nu gør jeg, og jeg håber for din skyld ikke, at du byttede den. Rigtig, rigtig god film.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1102: 12 Maj 2008, 22:44 »

Jeg er i gang med at se Revamped ... Fuck hvor er den dog ufatteligt ringe... B-skuespil, C-effekter, B-historie og ... Ja samlet er det bare en super skod film.. Helt utroligt at jeg ser den færdig, det er kun af stædighed. Jeg vil fraråde enhver at se den.

Karakter:
1 af 10 (den får 1 og ikke 0, fordi at man til tider kommer til at grine af hvor dårlig den er.)

EDIT: Jeg har flyttet tråden til Baren. Så længe at man diskuterer film i stedet for bare at nævne et navn på en film, kan den godt være i Baren Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1103: 18 Maj 2008, 02:12 »

Jeg har set Memento. Damn den er god selvom man ikke fatter noget første gang. Man skal min. se den 2 gange før man begynger at kunne kæde tingene sammen
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1104: 18 Maj 2008, 02:26 »

City of god
- If you run you're dead...if you stay, you're dead again

Filmen handler om to drenge som vokser op i et fattigt og voldeligt kvarter i Brasilien. Den ene bliver fotograf, den anden bliver narkohandler og.. ja, jeg vil ikke til at forklare filmen, da den burde ses i stedet. Det er virkelig en god film, og den kan HELT KLART anbefales til alle! Fremragende film Smiley
« Seneste Redigering: 18 Maj 2008, 02:29 af Grønthandleren » Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1105: 18 Maj 2008, 03:43 »

Har lige set The Departed igen...

Fantastisk film.. Genial, intet mindre

10/10
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1106: 18 Maj 2008, 07:09 »

Simpsons the movie - Clap for Alaska funny
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1107: 18 Maj 2008, 10:33 »

Simpsons the movie - Clap for Alaska funny

Skriv da lidt om filmene, i stedet for bare at skrive navnene - Det får vi jo intet ud af?

Jeg har set Memento. Damn den er god selvom man ikke fatter noget første gang. Man skal min. se den 2 gange før man begynger at kunne kæde tingene sammen

Jeg er helt enig! Jeg har desværre ikke fået set den igen endnu, men jeg havde også svært ved at kæde det hele sammen. Idéen i den er dog god, og historien lever faktisk op til det.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1108: 18 Maj 2008, 10:39 »

Skriv da lidt om filmene, i stedet for bare at skrive navnene - Det får vi jo intet ud af?

Jeg er helt enig! Jeg har desværre ikke fået set den igen endnu, men jeg havde også svært ved at kæde det hele sammen. Idéen i den er dog god, og historien lever faktisk op til det.

hvor meget forstår du af den nu? Jeg måtte også ind på nettet og finde ud af hvem der var hvem etc
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1109: 18 Maj 2008, 10:42 »

Jeg mener selv at jeg forstår en hel del.. Ikke lige slutningen, men ellers Opstemt Men det er nu også ved at være længe siden at jeg har set den...
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010