home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  1 Bruger, 743 Gæster Online.

Indlæg: 1132906 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 616182 gange)
molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1065: 22 Feb 2008, 00:40 »

Så lige Gone Baby Gone, hvor Ben Affleck debuterer som instruktør

En lidt spøjs film, den handler om en pige der er forsvundet og et "freelance"-politi-par, som prøver at opklare det, men det viser sig så, at det stikker dybere, end bare en forsvinding.

Bens bettebro, Casey har hovedrollen, og han er sku et stort talent, i visse scener er det faktisk ham der holder filmen oppe. Lidt af en yndlingsskuespiller for mig. Han er ikke som alle andre don juan stjerne fra Hollywood. Han har ikke en overdimentioneret brystkasse eller en fed amerikansk accent, faktisk så virker han en smule mut og selvudslettende, faktisk lidt pastasalatsdansker-agtig, men holdkæft hvor han bare dygtig!

Jeg hader den film! Så den i bio og jeg var vred og kedede mig samtidigt.

den er helt vild grim og hovedrollen er den mest irreterende og egoistiske person jeg har set på det store lærred længe. Synes også at plottet var ret elendigt og den sidste halvdel irreterede mig også genvældigt.. Dog synes jeg er alle skuespillerne spiller ret godt

2/5
« Seneste Redigering: 22 Feb 2008, 15:25 af molle » Logged

Evil Empire
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1066: 23 Feb 2008, 00:38 »

 
Netop hjemvendt fra biografen. Har lige været inde og se Jumper!
Faktisk en ganske udemærket film, hvis man er til den slags. Til folk der ikke kender filmen, så handler den om nogle mennesker der kan teleportere - altså flytte sig fysisk fra sted til sted - over lange afstande - på sekunder. Disse "Jumpers" jages vildt af såkaldte "Paladins", som vil gøre alt for at udrydde disse, da de er religiøse, og mener, at det kun er Gud der bør kunne være på flere steder på samme tidspunkt.

Handlingen halter lidt til tider, og slutningen er lidt tam, synes jeg, men udemærket underholdning.

6/10 får den herfra!
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1067: 24 Feb 2008, 10:43 »


Netop hjemvendt fra biografen. Har lige været inde og se Jumper!
Faktisk en ganske udemærket film, hvis man er til den slags. Til folk der ikke kender filmen, så handler den om nogle mennesker der kan teleportere - altså flytte sig fysisk fra sted til sted - over lange afstande - på sekunder. Disse "Jumpers" jages vildt af såkaldte "Paladins", som vil gøre alt for at udrydde disse, da de er religiøse, og mener, at det kun er Gud der bør kunne være på flere steder på samme tidspunkt.

Handlingen halter lidt til tider, og slutningen er lidt tam, synes jeg, men udemærket underholdning.

6/10 får den herfra!
Den havde jeg faktisk tænkt mig at tage ind og se i biffen i dag - Håber jeg kan give den mere end 6/10 Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1068: 24 Feb 2008, 11:28 »

så kollegiet i nat.

INTET AT SKRIVE HJEM OM! Fuck hvor kan man bare blive sur på dansk film! De fatter ikke og lave gode film (FESTEN ER EN MEGA UNDTAGELSE) Elendig handling, nærmest en tøsefilm. Man får absolut ingen forklaring på det der sker. Og så bliver man heller ikke bange!
Logged

freshy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1069: 24 Feb 2008, 11:42 »

Synes godt nok kollegiet er en mega fed film !
Logged


El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1070: 24 Feb 2008, 12:10 »

Okay. Det er iorden, men kunne du ikke argumentere for det?
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1071: 24 Feb 2008, 12:49 »

Min søsters børn! Virkelig en kasse dansk film..
Logged

Evil Empire
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1072: 24 Feb 2008, 14:26 »

Den havde jeg faktisk tænkt mig at tage ind og se i biffen i dag - Håber jeg kan give den mere end 6/10 Smiley

Det kan du sikkert, eftersom smag er forskellig.
Jeg synes som sagt, at den var ganske udemærket - dog ikke en film der går over i historien!  Smiley
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1073: 24 Feb 2008, 14:35 »

Så er det i aften. Gerne en Oscar til Day-Lewis, Javier Bardem (de to skal og får anyways!) best director er Coens, bedste film NCFOM, bedste scenegrafi og filming er også NCFOM og bedste musik er 3:10 to yuma! Art direction er TWBB
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1074: 27 Feb 2008, 09:10 »

Så lige "No country for old men" i nat  (desværre uden danske undertekster)

Det er sgu en rigtig god film - en kold psykopat, ham Chigurh (Javier Bardem). Fremragende spillet

Jeg regnede bare med at jeg kun skulle se et lille klip af den - inden den kommer i biffen, mern blev sgu hængende til lidt over halv 2 i nat. Så det var hårdt at stå op kl. 6 for at komme på arbejde.

Jeg vil give den 8 ud af 10 stjerner - og skal se den igen, når den kommer herjemme Wink




EDIT:  Filmens trailer lige her:  http://www.filmtrailer.dk/trailer/830


« Seneste Redigering: 27 Feb 2008, 09:16 af Brodtgaard » Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1075: 27 Feb 2008, 15:25 »

I skolen har vi idag set filmen "In the name of the father". Virkelig god film. Den handler om Nordirlændere der kommer i livsvarigt fængsel i England, for noget de ikke har gjort. Vil ikke sige mere, vil bare sige: se den!
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1076: 02 Mar 2008, 16:10 »

Jeg så lige Next i går, hvilket faktisk var en rigtig fed film! Den er med Nicolas Cage, som spiller en mand der kan se 2 minutter ind i sin egen fremtid. FBI prøver så at få hans hjælp, da en atombombe er blevet stjålet, og han kan se frem i tiden, og finde ud af hvor den er.

Jeg synes at historien i sig selv genial, og plottet er også rigtig godt. Det er ikke just til en oscar, men jeg blev positivt overrasket over den, da det faktisk er interessant og nytænkende at have en mand som kan se ting 2 minutter før de sker... Jeg giver den 8.5/10
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

brotta
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1077: 07 Mar 2008, 14:39 »

Jeg har netop genset "Le Grand Bouffe" - en fransk kult film!
Plottet er meget simpelt, 4 mænd vil æde sig ihjel, og krydre det hele med lidt damebesøg. I sig selv virker det ikke specielt, men skuespillerne gør det godt, og man kan helt sikkert trække en linie til hvordan vores verden ser ud idag!
Men ingen tvivl om at den er MEGET speciel, andre der har set den?
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1078: 12 Mar 2008, 16:39 »

I aften kl. 20 viser Zulu filmen; Sidste nat på station 13. Smiley

Dejlig film, som jeg smider en anbefaling på..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Rossonero
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1079: 12 Mar 2008, 16:59 »

Er der nogen der skal ind og se "The Day After Tomorrow"?
Logged

Sider: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010