home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:13 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 762 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 616566 gange)
njandersen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #960: 20 Jan 2008, 22:14 »

Hiver da lige tråden op med en klassefilm jeg så igår.

De sendte Ace Ventura when nature calls i går på TV2

Det er efterhånden 6. gang jeg ser den, og det er stadig en film jeg kan skrældgrine af. Den er fuld af sjove input, og ingen kan spille så gakket som Jim Carrey kan. Han er sin helt egen genre. Specielt næsehornscenen knækker mig hver gang.

Handlingsmæssigt er den måske ikke på samme højde som 1'eren, men humoren er på samme høje niveau.

Hvis man ikke har set den, er det bare at komme ned at købe den. Selv 13 år efter er den genial.... Thumbs Up

Er meget enig.! Dér hvor jeg finder den sjovest er nu når han parkerer bilen i både 1'eren og 2'eren. "tager solbrillerne af og siger: Like a glove!" haha.. Jim Carrey skulle have lavet nogle flere ventura film, og skulle helt bestemt ikke lave seriøse film som senes number 23.. Men ja, helt igennem genial film som er sjovere end Hot Shots, og der skal meget til at få mig til at synes det! Smiley
Logged

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #961: 20 Jan 2008, 22:26 »

Alt hvad Carrey gør er sjovt i de film.

Men ja, jeg synes også det er ærgeligt at han er "holdt op" med at lave sjove film, og gået over til de seriøse. Han får stor ros af alle anmelderne, men desværre så holder de fleste fans sig væk. De vil se ham i sjove roller!

Men ifølge Imdb.com er han igang med noget nyt, så må vi håbe at det bliver godt Smiley

Carrey har stadig det gakkede gen, så de kunne være nice hvis Tom Shadyac kunne overtale ham til at lave en Ace Ventura 3 (Ved godt at Shadyac kun lavede 1'eren). Hvis de kunne beholde den gamle stil, kunne det sagtens blive godt. Shadyac og Carrey er et godt team!
Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #962: 20 Jan 2008, 22:45 »

Er sgu nok den eneste, men syntes virkeligt at Jim Carrey er VIRKELIG nederen Opstemt
Kan sgu ikke lige se de sjove i ham.. Han er aaalt for overgearet Opstemt
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #963: 20 Jan 2008, 22:48 »

Er sgu nok den eneste, men syntes virkeligt at Jim Carrey er VIRKELIG nederen Opstemt
Kan sgu ikke lige se de sjove i ham.. Han er aaalt for overgearet Opstemt

Agree. Kan sgu' heller ikke lide ham. Han er sjov, men så er det også kun i fem minutter, ellers bliver han godt nok trættende at høre på. Ikke lige min smag for humor.
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #964: 20 Jan 2008, 22:49 »

Nemlig!
Logged

njandersen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #965: 20 Jan 2008, 22:52 »

Synes han er helt igennem genial. sådan er vi så forskellige..
Logged

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #966: 20 Jan 2008, 22:56 »

Nu skal det ikke ende i en Jim Carrey diskussion, men det kommer jo an på hvilken film man har set Wink

Synes han er genial. Ikke normal, men genial Thumbs Up
Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #967: 26 Jan 2008, 00:42 »

Filmtråden er ved at gå lidt død synes jeg Ubeslutsom

Hiver den lige op, og smider så en kommentar i morgen. Skal se Dead Poets Society Thumbs Up
Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #968: 26 Jan 2008, 01:01 »

Agree. Kan sgu' heller ikke lide ham. Han er sjov, men så er det også kun i fem minutter, ellers bliver han godt nok trættende at høre på. Ikke lige min smag for humor.

Manden er genial  Opstemt
De film han lavede da han var ung, som dum dumere, Ace Ventura, The Cable Guy det er så nice, jeg er flad af grin hver gang jeg ser dem  Grin
De ny komedier han laver som Bruce Almighty og Fun with dick and jane, er blevet noget mere stuerene, men stadig med lidt af den gamle Carrey. Det er ikke så godt som før i tiden, men det kan stadig bruges.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #969: 26 Jan 2008, 01:21 »

Jeg mener der er stor forskel på Bruce Almighty og Fun with Dick and Jane. Bruce er sindssygt sjov, elsker den!
Dick and Jane, er i mine øjne et flop, desværre Skuffet

Forskellen er jo bare at Jim Carrey var så vild og overgearet i de "gamle" film, hvorimod han er blevet lidt mere seriøs med årene...

Det skriver du jo sådan set også Opstemt

*De film du nævner er jo klassikere inden for genren komedier!
Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #970: 26 Jan 2008, 05:06 »

En seriøs Jim Carrey elsker jeg at se på film. Synes han gør det rigtig godt, specielt i "The Majestic" som er en rigtig fed film!

Ellers har jeg lige set "The Departed" og "Equilibrium (Cubic)" igen, som efter min mening er de to bedste film der nogensinde er lavet. Smiley
Bedste danske film ever, er uden tvivl "Café Paradis". Havde den film være amerikansk havde Ib Schjønberg fået en Oscar.
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #971: 26 Jan 2008, 06:48 »

Please cum inside of me #4 er ganske glimrende crazy
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #972: 26 Jan 2008, 06:50 »

Bortset fra det, er Batman Begins en af de sejeste film jeg nogensinde har set, og jeg kan kun håbe at The Dark Knight og specielt Heath Ledger's præstation lever op til forgængeren!

Al ære og respekt posthumt til Heath Ledger

R.I.P
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #973: 26 Jan 2008, 10:17 »

Så lige Krummerne 1,2,3 igår.. Det fandme nogle nice film crazy
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #974: 26 Jan 2008, 11:09 »

Bortset fra det, er Batman Begins en af de sejeste film jeg nogensinde har set, og jeg kan kun håbe at The Dark Knight og specielt Heath Ledger's præstation lever op til forgængeren!

Al ære og respekt posthumt til Heath Ledger

R.I.P

Jeg var også overrasket da jeg første gang så Batman Begins, det var fedt med en Batman film der virkelig var seriøs og havde et dark look. Bevars jeg kan godt lide de gamle film, men de er jo nærmest action komedier, en helt anden stil end den nye serie.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Sider: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010