home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:13 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 764 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 616462 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #945: 09 Jan 2008, 20:26 »

Nogen der kan anbefale filmen; A soldiers story?

TV2Film sender den senere i aften, helt præcist kl. 00:30 Smiley

Fik set den, og den skuffede i forhold til de forventninger jeg havde til om den.

Den handler om, at der kommer en fra Washington til en af sydstaterne for at opklare et mord.. Og eftersom det er i sydstaterne, er der også nogen racisme i den.

Jeg giver den *****.


Til gengæld kan jeg anbefale jer, at se Cheech & Chongs søde drømme, som TV2Film viser torsdag aften kl. 00:10.

Den handler om to personer, Cheech og Chong, som er de største narkovrag og de kommer galt afsted i den film.. Grin
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


absalonsen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #946: 09 Jan 2008, 20:30 »

Filmen, der vises på Film lørdag 18.10, kan også anbefales. Farligt venskab! Smiley
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #947: 09 Jan 2008, 20:41 »

GSE Hooligans!  Thumbs Up

Der er sikkert mange andre herinde, som har set den, men her kommer en lille beskrivelse.

Filmen handler om en ung amerikaner, der kommer til England for at bo hos sin søster. Han bliver venner med søsterens mands bror, der leder et hooliganfirma, Green Street Elite, der støtter West Ham United. Amerikaneren matt bliver en del af GSE, og man følger deres vej til at opnå den storhed, som de havde i for år tilbage.

Det er en fed film, der virkelig giver et indblik af hooliganverden, som den er i England.
Den kan klart anbefales!
Logged

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #948: 09 Jan 2008, 21:02 »

GSE Hooligans!  Thumbs Up

Der er sikkert mange andre herinde, som har set den, men her kommer en lille beskrivelse.

Filmen handler om en ung amerikaner, der kommer til England for at bo hos sin søster. Han bliver venner med søsterens mands bror, der leder et hooliganfirma, Green Street Elite, der støtter West Ham United. Amerikaneren matt bliver en del af GSE, og man følger deres vej til at opnå den storhed, som de havde i for år tilbage.

Det er en fed film, der virkelig giver et indblik af hooliganverden, som den er i England.
Den kan klart anbefales!

Rigtig god film, med fede stunts og effekter.

Jeg havde haft filmen liggende længe, men så den først, lige da demoen til FM08 udkom og startede lige efter filmen var slut med The Hammers.. Opstemt

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Mikkel2306
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #949: 09 Jan 2008, 21:54 »

Har lige set The Anchorman med Will Ferrael og Christina Applegate.
Filmen handler om en tv-kanal og deres nyhedshold. Will aka Ron Burgundy er den store kanon, han er stjernen og "anchorman." Hans nyhedshold består Brick spillet af Steve Carrel. Brick er en mand med en IQ på 48, så altså meget dum, samtidigt står han for vejrudsigten. Så er der Fantana, en mand der tror han kan score alle kvinder, han står for turene ud i byen. Til sidst er der Champ sportsværten som er en skabsbøsse.
De er alle elsket af hele San Diego hvor filmen forgår. Så kommer Christina Applegate ind i billedet aka Miss. Corningstone. En håbefuld journalist der gerne vil have en rolle som "co-anchor" på nyhedsprogrammet.
Ron og Corningstone kommer så sammen og det kommer der mange sjove ting ud af.
Filmen har gæsteoptrædner af blandt andet, Ben Stiller og Vince Vaughn.
Faktisk en rigtigt sjov film, med mange lyse punkter.

3.8 ud af 5 herfra.
Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #950: 10 Jan 2008, 00:56 »

Var inde at se I Am a legend med Will Smith, jeg har haft mange dårlige filmoplevelser, den kandidere kraftigt til at være den værste..

Holdt kæft mand hvor er den ring, der er absolut ingen handling. Han smadrer et par monstre,  redder verden, over and out.. Helt seriøst, der er virkelig intet mere i den film.. Jo en masse reklamer for Apple, og så har en en hund.. Altså sådan nogle lortefilm plejer i det mindste at have en sex scene, og et par dejlige hunkønsvæsner eller et eller andet, INTET!   

Så mit råd er ganske enkelt, medmindre i vil gå i biografen bare for at se Will Smith i bar overkrop, så BLIV VÆK!

0 ud af 5 stjerner herfra..
« Seneste Redigering: 10 Jan 2008, 01:03 af Red love » Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #951: 10 Jan 2008, 20:42 »

Til gengæld kan jeg anbefale jer, at se Cheech & Chongs søde drømme, som TV2Film viser torsdag aften kl. 00:10.

Hiver lige den frem Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #952: 12 Jan 2008, 14:02 »

Så mit råd er ganske enkelt, medmindre i vil gå i biografen bare for at se Will Smith i bar overkrop, så BLIV VÆK!

Det er da nu også en udemærket grund  Grin




Var selv inde og se American Gangster i går. Det kan virkelig anbefales, Denzel Washington og Russel Crowe er i top form.
Filmen handler om Frank Lucas (Washington) der er den største importør af kokain i New York. Russel Crowe er så politimanden der leder kampen mod narko.
Filmen trækkes meget af de to skuespiller, men man keder sig aldrig, og plottet er rigtig godt. Filmen er i øvrigt bygget over en virkelig historie.
Derudover sad Søren Ryge et par rækker foran mig  Opstemt
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #953: 12 Jan 2008, 14:40 »

Det er da nu også en udemærket grund  Grin




Var selv inde og se American Gangster i går. Det kan virkelig anbefales, Denzel Washington og Russel Crowe er i top form.
Filmen handler om Frank Lucas (Washington) der er den største importør af kokain i New York. Russel Crowe er så politimanden der leder kampen mod narko.
Filmen trækkes meget af de to skuespiller, men man keder sig aldrig, og plottet er rigtig godt. Filmen er i øvrigt bygget over en virkelig historie.
Derudover sad Søren Ryge et par rækker foran mig  Opstemt
Søren Ryge og gangsterfilm?  crazy

Men ja, den er suuuper fed! Virkelig en kanon film! Smiley
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #954: 12 Jan 2008, 15:01 »

Søren Ryge og gangsterfilm?  crazy

Men ja, den er suuuper fed! Virkelig en kanon film! Smiley

Vi var også lidt overrasket da vi så ham komme ind i salen  Smiley
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #955: 13 Jan 2008, 21:49 »

Skal til at se Fearless lige om lidt....

En film jeg har store forventninger til. Ikke blot på grund af flotte anmeldelser, men også fordi jeg nyder at se Jet Li i action. Bl.a. var det en fornøjelse at se ham udfolde sig i Danny The dog Thumbs Up

Bare lige for at hive den op Thumbs Up

P.S

Få set Ginga Densetsu Weed el. Ginga Nagareboshi Gin og støt projektet om at få det billigt til DK, og få det udsendt som manga!
Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #956: 15 Jan 2008, 16:12 »

 

Så mit råd er ganske enkelt, medmindre i vil gå i biografen bare for at se Will Smith i bar overkrop, så BLIV VÆK!

der fik du lige tjent 80kr til will smith! den skal jeg da ind og se



Jeg har lige ser AvP2 og hold da op hvor er den ringe... den har overhovedet ikke noget med alien, predator eller AvP1 at gøre... aldrig før har jeg været så skuffet over en film som jeg vidste ville blive skod, men som jeg gerne ville se

2 ud af 5
1 for alien og 1 for predator Græder
« Seneste Redigering: 15 Jan 2008, 16:15 af molle » Logged

Don W
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #957: 15 Jan 2008, 16:14 »

Har lige set The Anchorman med Will Ferrael og Christina Applegate.
Filmen handler om en tv-kanal og deres nyhedshold. Will aka Ron Burgundy er den store kanon, han er stjernen og "anchorman." Hans nyhedshold består Brick spillet af Steve Carrel. Brick er en mand med en IQ på 48, så altså meget dum, samtidigt står han for vejrudsigten. Så er der Fantana, en mand der tror han kan score alle kvinder, han står for turene ud i byen. Til sidst er der Champ sportsværten som er en skabsbøsse.
De er alle elsket af hele San Diego hvor filmen forgår. Så kommer Christina Applegate ind i billedet aka Miss. Corningstone. En håbefuld journalist der gerne vil have en rolle som "co-anchor" på nyhedsprogrammet.
Ron og Corningstone kommer så sammen og det kommer der mange sjove ting ud af.
Filmen har gæsteoptrædner af blandt andet, Ben Stiller og Vince Vaughn.
Faktisk en rigtigt sjov film, med mange lyse punkter.

3.8 ud af 5 herfra.

HaHa, den er så sjov!

Kan også anbefale Zoolander, ellers generelt bare alle Will Ferrell's film hvis du kan li' The Anchorman!

"Why Ron, Why!!??  Græder  "  - HAHA!
Logged

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

Nope
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #958: 18 Jan 2008, 18:17 »

Oceans 13 - kan anbefales. 8/10.
Logged


Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #959: 20 Jan 2008, 21:59 »

Hiver da lige tråden op med en klassefilm jeg så igår.

De sendte Ace Ventura when nature calls i går på TV2

Det er efterhånden 6. gang jeg ser den, og det er stadig en film jeg kan skrældgrine af. Den er fuld af sjove input, og ingen kan spille så gakket som Jim Carrey kan. Han er sin helt egen genre. Specielt næsehornscenen knækker mig hver gang.

Handlingsmæssigt er den måske ikke på samme højde som 1'eren, men humoren er på samme høje niveau.

Hvis man ikke har set den, er det bare at komme ned at købe den. Selv 13 år efter er den genial.... Thumbs Up
Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Sider: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010