home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:13 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 809 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 38 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 616497 gange)
njandersen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #930: 05 Jan 2008, 23:01 »

SAW IV
Fed, fed, fed film! Fik set den for nylig, og blev positivt overrasket. Gennemtænkhed når det er bedst!, hvilket jeg også går op i. Jeg kan ikke vente til den næste udgave kommer!

5/5

Håber det er en joke Peace..

Den første Saw film var rigtig god.. Siden er det gået ned af bakke med en sløj 2'er, en dicideret ringe 3'er og en komplet ligegyldig 4'er..
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #931: 05 Jan 2008, 23:11 »

fik en box med fire DVD'er som hedder Action kicks i julegave. Den indeholder Hard Rain, B-13 Distriktet, Afsporet og The Liberian

har set alle undtagen den sidste
Okay? Hvad skal vi bruge det til? Beskriv filmene. Det er indlæg som dem der er skyld i at tråden er i Børnehaven..
Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #932: 06 Jan 2008, 14:48 »

Heads up, freaks!

DR1 i aften kl. 21.50: Carlito's Way

Gangsterfilm fra 1993 med Al Pacino, Sean Penn og sågar Viggo Mortensen som den ynkelige Lalin. Filmen er af den fremragende instruktør Brian DePalma som bl.a. også har lavet Scarface. Sammen med Scarface har denne film været hovedinspiration til karaktererne og historierne i GTA: Vice City, og det med rette. I modsætning til Scarface er Al Pacino's karakter, Carlito, mere moden da han efter blot 5 år af en 30 års narkodom kommer ud af fængslet og tilbage til Spanish Harlem i New York. Han har tænkt sig at leve livet straight, men da han vender tilbage til det kriminelle miljø bliver det sværere og sværere at holde stien ren.

Hvis der er nogen der kan spille ornli' syg gangsta så er det uden tvivl Al Pacino. Det bevises ikke mindst i en helt fænomenal shootout på Grand Central Station i slutningen af filmen. Som en slags call-back til DePalmas egen film fra 1987 The Untouchables, der jo har en fantastisk shootout på Union Station i Chicago, får vi her en helt suveræn og meget original shootout i Carlito's Way.

Sean Penn's advokat-karakter Kleinfeld er blevet kopieret næsten helt nøjagtigt til advokaten Ken Rosenberg, hvis I husker ham fra GTA Vice City. Et kokainsniffende lowlife af en advokat som ryger længere og længere ud. Adskillige andre ting i Vice City kan ses som direkte hyldest til denne film, eksempelvis det sorte tracksuit man kan anskaffe sig i en butik i den nordvestlige del af byen.

Anywho, DR1 i aften 21.50!

Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #933: 06 Jan 2008, 16:51 »

Carlitos Way, Fanget af fortiden, er en klassiker Smiley

Jeg har desværre ikke set slutningen, men har heller ikke tid i aften. Lidt nedern...

Det er vigtigt, som med stort set alle film, at se den fra starten. På et tidspunkt synes jeg den kører lidt i stå, men hæng i. Den er god....
Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Rossonero
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #934: 06 Jan 2008, 16:56 »

Den skal jeg se, og igen vil jeg benytte mig lejligheden til at anbefale "Blood in Bloot out"...
...især egnet til elskere af gangsterfilm.
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #935: 06 Jan 2008, 17:08 »

Den skal jeg se, og igen vil jeg benytte mig lejligheden til at anbefale "Blood in Bloot out"...
...især egnet til elskere af gangsterfilm.

Hvad handler den om?  Smiley
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Rossonero
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #936: 08 Jan 2008, 12:35 »

nu har jeg ikke set alle saw filmene, så den første, men synes det er nærmest perverst hvad der sker i filmen!
Heldigvis ved jeg, at du er et fornuftigt menneske Smiley, så hvad finder du så fantastisk ved denne serie?
indtil videre har folk kun kunnet sige at de bare er fede, ikke det mest saglige der er sagt om en film Smiley

Nu er der næsten ikke noget sagligt om filmen, især ikke den sidste Opstemt Det er jo bare ren blod og gys, og synes også historien er ret kreativ. Flotte effekter, syge metoder osv. Plejer ikke at kunne lide den slags film, men med denne er det en undtagelse, nok fordi at jeg blev forelsket i etteren.

Hvad handler den om?  Smiley

http://en.wikipedia.org/wiki/Blood_in_Blood_Out
Logged

njandersen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #937: 08 Jan 2008, 13:12 »

Så filmen Revolver.. Jeg ville ønske jeg kunne give jer et handlingsreferat, men det er ganske enkelt umuligt.. Jeg i næsten 2 stive timer og prøvede at forstå op og ned i den film, hvilket var umuligt.. En ubegrivelig dårlig film!
Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #938: 08 Jan 2008, 15:42 »

Så filmen Revolver.. Jeg ville ønske jeg kunne give jer et handlingsreferat, men det er ganske enkelt umuligt.. Jeg i næsten 2 stive timer og prøvede at forstå op og ned i den film, hvilket var umuligt.. En ubegrivelig dårlig film!

Jeg har ikke set filmen og vil derfor på forhånd gøre det klart at du er langt bedre kvalificeret til at vurdere den, men komplicerede film kan ofte synes rigtig dårlige eller intetsigende første gang man ser den, men ved tredje eller fjerde gang man ser den begynder man måske at se det større perspektiv. Eller i det mindste få nogle ideer om hvad der foregår. Sådan er det eksempelvis ofte med David Lynch's film. Personlitgt elsker jeg film hvor man kan blive ved at med at opdage nye detaljer eller sammenhænge hver gang man ser filmen påny.

Så findes der også den type film der på et tyndt grundlag forsøger at være dyb, men ender med at være komplet prætentiøs. Jeg skal ikke kun sige om det er tilfældet med den film du nævner, men efter lige at have slået den op og set at Ray Liotta har en hovedrolle og at den er skrevet af Luc Besson har jeg svært ved at forestille mig at der ikke i det mindste er ét eller andet at komme efter Wink

Man skal selvfølgelig også have lov til generelt ikke at kunne lide den type film, og i så fald er det jo helt i orden Peace
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

niels1711
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #939: 08 Jan 2008, 19:29 »

Hvad siger i til MSN's andmeldelse af de 10 dårligste film i år 2007 hvis i har set nogen af dem Smiley

http://underholdning.dk.msn.com/film/gallerier/filmgalleri.aspx?cp-documentid=7155521&imageindex=1
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #940: 08 Jan 2008, 19:42 »

Har kun set Norbit og The Number 23 som jeg personligt ikke syntes høre hjemme på den liste.
Det er to udemærket film, i The number 23 er der er rimelig godt drama, og man er da lidt spændt på hvordan det ender.
Og Norbit er da en sjov nok film, den har da sine øjeblikke.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #941: 08 Jan 2008, 21:50 »

Nogen der kan anbefale filmen; A soldiers story?

TV2Film sender den senere i aften, helt præcist kl. 00:30 Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


BuLa
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #942: 09 Jan 2008, 19:00 »

Hvad siger i til MSN's andmeldelse af de 10 dårligste film i år 2007 hvis i har set nogen af dem Smiley

http://underholdning.dk.msn.com/film/gallerier/filmgalleri.aspx?cp-documentid=7155521&imageindex=1
Jeg har set Norbit, Perfect Stranger, Forvarsel, The Number 23,  The Reaping og Because I said so..
The Number 23, Forvarsel og Perfect Stranger hører ikke til her i hvert fald.. Måske heller ikke The Reaping.
Og så skulle Norbi klart være blevet nr. 1. Det mer virkelig den dårligste film jeg har set meget meget længe.

De sidste par dage har jeg bl.a. været i bffen og fået set American Gangster, som overraskede mig meget positivt. Denzal spiller simpelthen fremragende og har fået respekten for ham igen, efter filmen Dejavú, som bare kedede mig.
Rigtigt godt skuespil af den altid gode Russel Crow også.
Desværre slutter filmen lidt for godt, og hører derfor ikke hjemme sammen med andre fantatiske gangsterdramaer.

Udoevr den, så kom jeg også lige igennem alle tre Lord of the Rings film, som altid er eminente.. Og så har jeg endelig fået set Monster's Ball, som desværre skuffede mg lidt.. ALT for forudsigelig historie, men Halle Barry er sku dejlig.. Opstemt
Også klassikeren Carlito's way fik jeg set, missede den eller i tv :/ Klasse film !:D


Ang. Saw filmene.. Så var 1 og 2eren virkelig klasse, 3eren lidt sløv men 4 var sku egentligt også ret okay, glæder mig til at 5eren kommer fordi der var lige lidt jeg ikke forstod i 4eren + jeg vil gerne se hvordan de får det til at kører videre nu, HELT uden Tobias Jigsaw :O Udover at man aldrig skal kimse er en splatterfilm! så er Saw filmene "gode" fordi den moral om, at man skal værdsætte andres liv ligesom ens eget, simpelthen bare så syg i de film her.
« Seneste Redigering: 09 Jan 2008, 19:05 af BuLa » Logged

njandersen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #943: 09 Jan 2008, 19:14 »

Jeg har ikke set filmen og vil derfor på forhånd gøre det klart at du er langt bedre kvalificeret til at vurdere den, men komplicerede film kan ofte synes rigtig dårlige eller intetsigende første gang man ser den, men ved tredje eller fjerde gang man ser den begynder man måske at se det større perspektiv. Eller i det mindste få nogle ideer om hvad der foregår. Sådan er det eksempelvis ofte med David Lynch's film. Personlitgt elsker jeg film hvor man kan blive ved at med at opdage nye detaljer eller sammenhænge hver gang man ser filmen påny.

Så findes der også den type film der på et tyndt grundlag forsøger at være dyb, men ender med at være komplet prætentiøs. Jeg skal ikke kun sige om det er tilfældet med den film du nævner, men efter lige at have slået den op og set at Ray Liotta har en hovedrolle og at den er skrevet af Luc Besson har jeg svært ved at forestille mig at der ikke i det mindste er ét eller andet at komme efter Wink

Man skal selvfølgelig også have lov til generelt ikke at kunne lide den type film, og i så fald er det jo helt i orden Peace

Ganske rigtigt.. Kunne være lidt sjovt hvis du fik set filmen, og så høre din mening.. Smiley
« Seneste Redigering: 09 Jan 2008, 19:18 af Njandersen » Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #944: 09 Jan 2008, 19:58 »

Har lige set The Rock igen, det er altså bare en fed film  Thumbs Up
Connery og Cage er jo nogle suveræne skuespiller, der gør det rigtig godt
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Sider: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010