home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:13 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 720 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 616230 gange)
Rossonero
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #885: 17 Dec 2007, 21:11 »

den er ornli´ syg den film

Det må man godt nok sige. Det er virkelig én af de bedste, jeg har set længe. Man får helt lyst, til at se den igen.
Logged

Executiu
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #886: 17 Dec 2007, 23:41 »

Ja, The Prestige er hjernegymnastik i verdensklasse !
Logged


-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #887: 18 Dec 2007, 00:02 »

Og så røg den tilbage i børnehaven. Hvis i vil poste omkring en fil, så skriv venligst mere end titlen og om den var ornli syg.
Logged

Oester30
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #888: 18 Dec 2007, 08:09 »

Bedste film nogensinde er ubestridt Matrix-trilogien..
Logged

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #889: 18 Dec 2007, 13:24 »

Nu må i sgu lige stramme op gutter!

Det er fandeme ikke godt at vi er røget tilbage i børnehaven....
Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Mikkel2306
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #890: 18 Dec 2007, 23:45 »

Har lige fået set to japanske animéfilm.

Chihiro og heksene. En fantastisk fortælling, om lille Chihiro der flytter med sin mor og far. På vej til deres nye hus støder de på en indgang til en gammel lukket forlystelsespark. Ser det ud til. For der er nemlig liv i forlystelsesparken, en heks styrer en badeanstalt for guder. Og da Chihiros forældre spiser gudernes mad bliver de lavet om til svin. Resten af filmen går så ud på at Chihiro skal få sine forældre tilbage og helst som mennesker. Det er flotte tegninger, dejlige farver, en fortælling om kærlighed og magi der pryder denne film. Den vandt forresten også en oscar i 2003 for bedste tegnefilm.
10 ud af 10 fra min side af Thumbs Up

Det levende slot. Handler om en hattemager ved navn Sofi. Hun bliver forhekset af en gammel heks. Forhekselsen går ud på at Sofi bliver til en gammel dame. Sofi får at vide at den eneste der kan hæve fortryllelsen er en troldmand ved navn Hauru og en ilddæmon. Sofi laver en aftale med ilddæmonen, at hvis hun stopper hans kontrakt med Hauru, hjælper han hende. Hauru bor på et levende slot bliver det kaldt. Slottet kan gå rundt, på grund af en ilddæmon holder det igang. Men onde mennesker er ude efter Hauru for der er krig mellem landende. Sofi skal nu passe på Hauru og samtidig hæve sin fortryllelse. 

Det Levende Slot er ikke ligså god som Chihiro og heksene, men stadig en god film. Igen er det flotte farver, fantastiske tegner (specielt husene og landskaberne) der imponerer en.

9,5 ud af 10 herfra. Det eneste der trækker ned er at man nogle gange sætter ? ved det hun gør. Thumbs Up
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #891: 20 Dec 2007, 18:54 »

Green Street Hooligans !!!!

Håber virklig jeg trækker den til eksamen.

GSE !!!!
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #892: 21 Dec 2007, 19:58 »

Hey drenge, vil I ikke være med til at gøre denne tråd til en værdig filmdebatterende tråd? Come on!

Ikke bare nævn en filmtitel. Lad os debattere filmene!

Og her er så lige en HEADS UP til alle på denne fredag d. 21 december 2007:

I aften på DR2 kl 23.30:

Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb



Måske den bedste komediefilm nogensinde. Det afspejles bl.a. af at det er den højest rangerende komediefilm på IMDB's top 250 over bedste film nogensinde (23). Peter Sellers spiller selv flere af hovedrollerne og denne sorte komedie af mester-instruktøren Stanley Kubrick tager godt og grundigt pis på Den Kolde Krig. Komediefilm er normalt noget man griner af og så må man videre, men denne film kan trods sin genre klart betegnes som et mesterværk. Selvom den er fra midten af 1960erne holder den stadig den dag idag, og tager stadig mange højaktuelle tematikker op. Snyd ikke dig selv for denne klassiker!

Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #893: 21 Dec 2007, 20:51 »

Tak Sane Smiley

Det er efterhånden længe siden, jeg har set den, men især to scener husker jeg. Den ene er, hvor Peter Sellers på basen må skyde en sodavandsautomat i stykker, for at få penge til en mønttelefon, så de kan ringe til præsidenten. Jo, jo...Allerede dengang havde de stor tillid til amerikanernes kommunikationssyste mer og kontrol med a-våben...
Den anden er, naturligvis, hvor Slim Pickens(eller er det Sterling Hayden?) sidder på bomben på vej ned mod jorden, og vifter med sin cowboyhat Smiley

Peter Sellers er sublim i denne film, hvor han tegner nogle virkelig fine karikaturer af de personer han spiller. Desværre døde Peter Sellers alt for tidligt i en alder af blot 55 år.



Logged

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #894: 21 Dec 2007, 22:58 »

Yes, lad os få gang i nogle seriøse filmdebatter!

Dr. Strangelove er en film jeg altid er støt på når jeg har kigget Imdb-listen igennem, så nu har jeg endelig chancen for at se den!

Har dog ikke tid i aften, så den bliver optaget!

Kubrick er en fantastisk instruktør, det er fantastisk at så mange af hans film ligger på top 250 listen!

Og en film der har fået 8,7 på Imdb og som har James Earl Jones og Peter Sellers i rollerne kan det ikke gå galt Thumbs Up

Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #895: 23 Dec 2007, 23:59 »

den der "Bad Santa"var lige på TV2 og hold kæft hvor var den god Opstemt
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #896: 24 Dec 2007, 00:51 »

den der "Bad Santa"var lige på TV2 og hold kæft hvor var den god Opstemt
Kom med lidt mere tak. Ellers bliver den jo bare i Børnehaven...

Nu har jeg chattet og deltaget i debatter på diverse fora i omkring 8 år og jeg har nok set tråde ved navn 'Bedste film' omtrent 5.000 gange. Personligt elsker jeg at debattere film, men jeg mener sjældent man får ret meget ud af en tråd hvor 20 forskellige folk nævner 10 film hver. Man får ingen rigtig diskussion om film, der bliver bare remset nogle titler op.

Denne tråd skal fungere anderledes. Her kan du skrive et indlæg om den film du lige har set for 10 minutter siden eller for en uge siden, og forklare om du synes den er god, dårlig eller ligegyldig. Og naturligvis hvorfor.
På den måde får vi en mere indholdsrig debat, hvor andre folk som måske har set samme film kan komme med kommentarer hvis de er enige eller uenige i din udlægning.
Min pointe er, at man ikke får en indholdsrig filmdebat hvis man kun nævner de gode film (og ikke engang nævner hvorfor de er gode). Det kan også være interessant at debattere dårlige film, men helst på en sober måde, selvfølgelig Wink

Tråden her kan godt engang imellem ryge langt ned bagest i forummet, men engang imellem er der så en eller anden som har set en film han/hun vil anbefale (eller det modsatte), og så vender debatten tilbage igen for en stund. Det er i hvert fald min ide. Jeg håber I synes om den.
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #897: 24 Dec 2007, 00:56 »

Fik set Goal i lørdags - for første gang. Den overraskede mig meget positivt. En rigtgt god film, hvor man flere gange tænker "Hvad gør Santi nu??" Tror de fleste har set den, så vil ikke kaste mig ud i et halsbrækkende referat.

Men god film, der godt kan anbefales til den fodboldinteresseret person. Smiley
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #898: 26 Dec 2007, 16:17 »

Transformers

Fik set ovenstående film igår aftes, og må sige at jeg blev postivt overrasket - enormt endda. Starten var lidt corny, og fik mig næsten til at slukke den, men tog den rette beslutning ved at køre den videre. Rigtig, rigtig fed historie filmen indeholder. Gode skuespillere, især Shia LeBouf og Megan Fox *savlelyde*, er rigtige gode i filmen, synes jeg. Og så kan man ikke tage fejl af det grafiske - det er fandme godt lavet! Klapsalver herfra!

Bloderskabets blodige bånd

Utrolig god film, hvor man danner sig et godt billede over de nazi svin (: Fed historie igen, og intens hele vejen igennem.


To film, jeg varmt kan anbefale!


Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #899: 26 Dec 2007, 16:44 »

Så Die Hard 4.0 i aftes! Fik den lige på dvd så den skulle lige prøves med nogle gutter, og det nye surround sound anlæg Cool

Der er action i den (Big surprise!), og jeg synes der er god humor!  Bruce er sgu meget sjov OG sej Opstemt Og ham der nørden Farrel (Eller hvad han nu hedder. Ham med det sorte hår, der følger Bruce), er sgu også meget spas. Men tror i har set den, så vil ikke komme med det store referat. Til dem der ikk har set den; Køb den på dvd - den er sgu fed!
4½/5 stjerner Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010