home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  2 Brugere, 777 Gæster Online.

Indlæg: 1132906 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 30 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 616195 gange)
Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #855: 16 Dec 2007, 20:10 »

Så American Gangster for ikke så langt tid siden.

Og jeg må det var en af de bedste film jeg har set i HELE 07!

Denzel Washington spiller Frank Lucas der i starter er i en slags ''oplæring'' hos en af New Yorks gangsterbosser. Da han så d'r er det Franks tur til at overtage styringen. Og da han så får ideen at smugle ren heroin ind i landet gennem de døde soldater fra Vietnam kirgens kister har han lige pludselig skaffet sig en glimragende forretning. I mens er Russel Crowe ''the good cop'' og er stortset den eneste ikke korrupte betjent i hans område. Hvilket jo selvfølgelig gør ham til lidt af en outsider i starten. Men da narko problemerne i New York begynder at blive virkelig store stifter politiet en special styrke der skal finde de helt store kanoner inden får narko verdenen. Her kommer Crowe self. med i sammen med et par andre ikke korrupte betjente. Det hele ender jo selvfølgelig med det helt store opgør mellem Washington og Crowe. Der er dog også den små klamme Trupo, som også er politimand, som gør livet surt for både Crowe og Washington.

En superfed film hvor Denzel virkelig spiller overbevisende som Lucas, og når det hele så ender med en scene med en masse nøgne damer med våben, så kan det jo ikke gå helt galt! Thumbs Up

Filmen er også autentisk hvilket gør den endnu bedre. En must får gangster film fans Smiley
Logged

niels1711
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #856: 16 Dec 2007, 20:45 »

Ejj hvor grimt, tænk at denne tråd er nede i børnehaven !
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #857: 16 Dec 2007, 20:55 »

Ejj hvor grimt, tænk at denne tråd er nede i børnehaven !

Yeah. I'm kinda pissed of too.
Logged

njandersen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #858: 16 Dec 2007, 20:58 »

Det er vel ligemeget hvor mange indlæg i har på tælleren?

Btw: Det er vel nok den bedste film lavet til dato som kører på tv2 i øjeblikket. Dem som af mærkelige grunde ikke skulle have set "en verden udenfor" snyder sig for en utrolig film. I mine øjne, den bedste.
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #859: 16 Dec 2007, 21:09 »

Det er vel ligemeget hvor mange indlæg i har på tælleren?

Btw: Det er vel nok den bedste film lavet til dato som kører på tv2 i øjeblikket. Dem som af mærkelige grunde ikke skulle have set "en verden udenfor" snyder sig for en utrolig film. I mine øjne, den bedste.
Enig mth. indlæg. Bare ærgeligt man ikke kan se den i 5 seneste aktive emner Smiley

Tror jeg vil se ''En Verden Udenfor'' nu Wink
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #860: 16 Dec 2007, 21:26 »

Det er vel ligemeget hvor mange indlæg i har på tælleren?

Btw: Det er vel nok den bedste film lavet til dato som kører på tv2 i øjeblikket. Dem som af mærkelige grunde ikke skulle have set "en verden udenfor" snyder sig for en utrolig film. I mine øjne, den bedste.

Det er såmen slet, slet ikke derfor.
Synes tråden har været mere stille siden den blevet taget ned i børnehaven, og så er jeg den der lægger meget mere mærke til tråde der dukker op under "SENEST AKTIVE EMNER" i toppen. Derudover har den ingen kontakt what so ever med børnehaven, da jeg synes der har været nogen meget seriøse debatter.
« Seneste Redigering: 16 Dec 2007, 21:36 af Rossonero » Logged

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #861: 16 Dec 2007, 21:33 »

Filmtråden her burde klart være i baren, uden tvivl.

Har desværre ikke fået set så mange film på det sidste. Det er bl.a. på grund af travlhed på arbejdet, og konstante lektier.

Har ellers fået Ondskabens Hotel og Die Hard 4 som kalendergaver. De skal ses, også selvom jeg har set Die Hard 4 Thumbs Up

Eller forresten. Brugte 8 timer på at se Silver Fang sidste weekend, så lidt film har jeg da set Thumbs Up

Og ja, The Shawshank Redemption er god, men også en smule overvurderet....
Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

niels1711
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #862: 17 Dec 2007, 16:46 »

Det er såmen slet, slet ikke derfor.
Synes tråden har været mere stille siden den blevet taget ned i børnehaven, og så er jeg den der lægger meget mere mærke til tråde der dukker op under "SENEST AKTIVE EMNER" i toppen. Derudover har den ingen kontakt what so ever med børnehaven, da jeg synes der har været nogen meget seriøse debatter.
Meget enig.
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #863: 17 Dec 2007, 16:50 »

..

Skal snart ind og se Im LegenD
den ser super ud.
Nogen som har set den?

« Seneste Redigering: 17 Dec 2007, 17:05 af JakobHove » Logged

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #864: 17 Dec 2007, 16:51 »



Og ja, The Shawshank Redemption er god, men også en smule overvurderet....

http://www.imdb.com/chart/top

294.000 mennesker kan ikke tage fejl  Grin
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #865: 17 Dec 2007, 16:58 »

Så American Gangster for ikke så langt tid siden.

Og jeg må det var en af de bedste film jeg har set i HELE 07!

Denzel Washington spiller Frank Lucas der i starter er i en slags ''oplæring'' hos en af New Yorks gangsterbosser. Da han så d'r er det Franks tur til at overtage styringen. Og da han så får ideen at smugle ren heroin ind i landet gennem de døde soldater fra Vietnam kirgens kister har han lige pludselig skaffet sig en glimragende forretning. I mens er Russel Crowe ''the good cop'' og er stortset den eneste ikke korrupte betjent i hans område. Hvilket jo selvfølgelig gør ham til lidt af en outsider i starten. Men da narko problemerne i New York begynder at blive virkelig store stifter politiet en special styrke der skal finde de helt store kanoner inden får narko verdenen. Her kommer Crowe self. med i sammen med et par andre ikke korrupte betjente. Det hele ender jo selvfølgelig med det helt store opgør mellem Washington og Crowe. Der er dog også den små klamme Trupo, som også er politimand, som gør livet surt for både Crowe og Washington.

En superfed film hvor Denzel virkelig spiller overbevisende som Lucas, og når det hele så ender med en scene med en masse nøgne damer med våben, så kan det jo ikke gå helt galt! Thumbs Up

Filmen er også autentisk hvilket gør den endnu bedre. En must får gangster film fans Smiley

Kunne også godt tænke mig at se den Opstemt
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #866: 17 Dec 2007, 17:02 »

..

Skal snart ind og se Im LegenD
den ser super ud Opstemt


Det er vel lign. niveau crewet snakker om, når den blive sat i børnehaven? Ligegyldigt indlæg, og håber ikke du tar' det her som et slag i hoved. Men tråden hedder "Film du så for nylig", og hvad hulen skal vi bruge ovenstående indlæg til? Skriv først, når du enten har set den, eller vil diskutere en film en anden bruger har set.

Håber ikke du tager det negativt helt ned til benet.
Logged

Executiu
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #867: 17 Dec 2007, 17:03 »

Silver Fang... NICE ! Nogen der af en eller anden grund har set No Country for Old Men endnu ?!
Logged


Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #868: 17 Dec 2007, 17:04 »

Det er vel lign. niveau crewet snakker om, når den blive sat i børnehaven? Ligegyldigt indlæg, og håber ikke du tar' det her som et slag i hoved. Men tråden hedder "Film du så for nylig", og hvad hulen skal vi bruge ovenstående indlæg til? Skriv først, når du enten har set den, eller vil diskutere en film en anden bruger har set.

Håber ikke du tager det negativt helt ned til benet.

Nej, kan godt se.
Sry.  :b
Vil jeg bestemt ikke tage "personligt" :b
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #869: 17 Dec 2007, 17:23 »

Nej, kan godt se.
Sry.  :b
Vil jeg bestemt ikke tage "personligt" :b

Det er jeg glad for at hører, og er ligeledes at du kan se logikken i det. Wink
Logged

Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010