home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:13 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 765 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 49 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 616272 gange)
JtotheB
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #840: 06 Dec 2007, 22:27 »

Har den også liggende, har bare ikke fået mig taget mig sammen endnu. Manager trækker jo en del Opstemt

Du skal se den asap! Den er så mega fed selvom plottet er lidt gammelt  Ubeslutsom
Men den skal ses! Er usual suspects god?
Logged

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #841: 06 Dec 2007, 22:33 »

Du skal se den asap! Den er så mega fed selvom plottet er lidt gammelt  Ubeslutsom
Men den skal ses! Er usual suspects god?
Super, super fed film!!!!!
Absolut en der kan anbefales. Men det er ikke en du skal se, mens du spiller FM. Der skal følges med.

Men til alle som ikke har set den: Kom i gang!  Thumbs Up
Logged

Veni, vidi, vici

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #842: 06 Dec 2007, 22:34 »


Så derimod cranck her for nylig. Den er fucking fed!
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

njandersen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #843: 06 Dec 2007, 22:35 »

Super, super fed film!!!!!
Absolut en der kan anbefales. Men det er ikke en du skal se, mens du spiller FM. Der skal følges med.

Men til alle som ikke har set den: Kom i gang!  Thumbs Up

Ja, den kan være lidt snedig at følge med i og kræver koncentration, men for faen en cool film..
Og så er det jo bare geniale skuespillere.. Det er jo bare et ekstra plus..
Logged

PaulyLong
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #844: 06 Dec 2007, 22:43 »

Så lige Mr. Brooks    den var faktisk rigtig fed    det var Kevin Costner i en helt ny rolle
Logged

Chelsea FC

JtotheB
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #845: 06 Dec 2007, 22:47 »

Så derimod cranck her for nylig. Den er fucking fed!

Crank er også genial! Jason Statham er så sej!
Hvis du synes han er god skal du se den han har lavet sammen med Jet Li. Den hedder War og udkom her i 2007 engang.. Mega fed film!
Logged

JtotheB
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #846: 06 Dec 2007, 22:48 »

Men see ya skal ind og se Usual suspects nu Smiley
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #847: 06 Dec 2007, 22:49 »

Crank er også genial! Jason Statham er så sej!
Hvis du synes han er god skal du se den han har lavet sammen med Jet Li. Den hedder War og udkom her i 2007 engang.. Mega fed film!

Vil jeg se frem til. Han er super fed i de roller ,hvor han bare skal nakke en masse Opstemt
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

JtotheB
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #848: 07 Dec 2007, 00:31 »

Vil jeg se frem til. Han er super fed i de roller ,hvor han bare skal nakke en masse Opstemt

Tro mig der bliver bare nakket mange i filmen "War". SE DEN!
Har lige set "Usual Suspects", fuck den er fed man..
Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #849: 10 Dec 2007, 00:41 »

Personligt elsker jeg at debattere film, men jeg mener sjældent man får ret meget ud af en tråd hvor 20 forskellige folk nævner 10 film hver. Man får ingen rigtig diskussion om film, der bliver bare remset nogle titler op.

Denne tråd skal fungere anderledes. Her kan du skrive et indlæg om den film du lige har set for 10 minutter siden eller for en uge siden, og forklare om du synes den er god, dårlig eller ligegyldig. Og naturligvis hvorfor.
På den måde får vi en mere indholdsrig debat, hvor andre folk som måske har set samme film kan komme med kommentarer hvis de er enige eller uenige i din udlægning.
Min pointe er, at man ikke får en indholdsrig filmdebat hvis man kun nævner de gode film (og ikke engang nævner hvorfor de er gode).
Folk skulle tage at bemærke den her del, af Sane Souls beskrivelse af tråden..

Så vi kan få den her tråd tilbage i baren, hvor den bør høre til...)
Logged

brotta
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #850: 10 Dec 2007, 01:28 »

Jeg genså A Clockwork Orange her den anden dag, og de fleste jeg har talt kender ikke filmen Shockeret
Det er en gammel sag fra 70'erne, men en af Kubricks bedste film.
Filmen foregår i fremtiden, hvor vi følger Alex og hans udvikling - kriminel,lovlydig, kriminel.
Personligt mener jeg det er en fantastisk film, som selv i dag kan debateres - og genses. Samtidig går det hele op i en højere enhed, billed- og lyd siden understøtter hinanden rigtig godt, kort sagt Kubrick når han er bedst!

Men man skal være i den rette stemning, da den er mere speciel end mange andre titler.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #851: 10 Dec 2007, 01:32 »

Jeg fik set en klassiker her for nylig, og hvis man er til "gangsta" film, så burde navnet "Blood In, Blood Out", sætte en alarm igang.
Har set den et par gange, og kan simpelthen ikke blive træt af den.
Filmen foregår i de mexicanske gader i USA, hvor "Vatos Locos" er den gade-bande man følger.
En intens og spændingsfyldt film, som bare MÅ ses!
Logged

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #852: 10 Dec 2007, 08:31 »

Jeg genså A Clockwork Orange her den anden dag, og de fleste jeg har talt kender ikke filmen Shockeret
Det er en gammel sag fra 70'erne, men en af Kubricks bedste film.
Filmen foregår i fremtiden, hvor vi følger Alex og hans udvikling - kriminel,lovlydig, kriminel.
Personligt mener jeg det er en fantastisk film, som selv i dag kan debateres - og genses. Samtidig går det hele op i en højere enhed, billed- og lyd siden understøtter hinanden rigtig godt, kort sagt Kubrick når han er bedst!

Men man skal være i den rette stemning, da den er mere speciel end mange andre titler.

Kubrick om filmens morale:
"Det er vigtigt for et menneske, at det kan vælge mellem at være godt eller ondt, også selv om det vælger at være ondt. At fratage mennesket dette valg er at gøre det til noget mindre end menneskeligt - en "urværksappelsin".

Se også "Trainspotting"
Logged

brotta
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #853: 10 Dec 2007, 23:11 »

Kubrick om filmens morale:
"Det er vigtigt for et menneske, at det kan vælge mellem at være godt eller ondt, også selv om det vælger at være ondt. At fratage mennesket dette valg er at gøre det til noget mindre end menneskeligt - en "urværksappelsin".

Se også "Trainspotting"


har aldrig tænkt moralen sådan, men mere som en decideret kritik af vores samfund, lidt ligesom Darren Aronofskys: Requiem for a Dream ... Men når instruktøren siger det, må det vel være rigtigt  Smiley
Lige præcis trainspotting har jeg det ikke så godt med. Men tror jeg må give den en chance igen. første gang jeg så den fangede den mig ikke rigtig, kan ikke sige hvorfor. Men med din anbefaling, tror jeg at jeg vil prøve at se den igen!
Logged

Rossonero
Gæst
 
SUPERBAD - 2007
« Svar #854: 16 Dec 2007, 19:31 »

Endnu engang står jeg undrende tilbage, overfor rykket ned til børnehaven. Synes denne tråd har et nogenlunde seriøst niveau, og hvis det skulle stå til mig, så ville tråden være at finde i baren stadig. Anyways...

Jeg fik her for nylig set Superbad, og hold da kæft jeg har grint. Jeg tror, ikke at jeg behøver at forklare handlingen helt ned til benet. Det er blot 3 unge fyre/nørder, der skal til fest, og vil score nogle piger inden de skifter skole - hvor der så sker en hel masse.

- Den kan brandvarmt anbefales. Så ved jeg forresten ikke om den er ude i biograferne eller på dvd, da jeg må indrømme jeg så den på ulovlig vis, nede i en ungdomsklub. Anyways, hvis den er, eller i har muligheden for at se den; så gør det!
Logged

Sider: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010