home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:49:24 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 558 Gæster Online.

Indlæg: 1132908 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 616717 gange)
Chrisflink
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #660: 28 Aug 2007, 23:49 »

er der nogen der har set Goal 2 i Danmark eller har den på DVD?

Jeg har ikke set den endnu, men har gør det nok meget snart, har bare ikke lige haft tiden til det!
 1'eren var okay og jeg tror at 2'eren er bedre..  men nu må vi se
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #661: 29 Aug 2007, 08:09 »

300... ganske udemærket film til en afslapnings søndag for kassen.
Logged


SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #662: 29 Aug 2007, 11:57 »

Gutter! I aften viser TV2 Film:

The Big Lebowski

En fremragende komediefilm af Coen-brødrene. Jeg vil faktisk vove at påstå at den er aldeles suveræn.

The Dude er en low-life stener som ryger lidt weed og spiller bowling med sine bowling buddies. Da hans navn er det samme som Los Angeles-millionæren Jeffrey Lebowski bliver han indblandet i en uheldig sag om en kidnapning da en mand urinerer på hans tæppe.

Filmen er noget så sjældent som en intelligent komedie (på trods af hvad ovenstående muligvis indikerer). Et formidabelt manuskript er krydret med eminent dialog. Måden hvorpå The Dude og andre karaktere bruger hinandens vendinger i forskellige situationer (også selvom de aldrig har hørt dem før) er intet mindre en fantastisk skrevet. The Dude er spillet af Jeff Bridges og gør det virkelig godt. John Goodman som hans bowlingkammerat Walther Sobchak er helt i verdensklasse, selvom jeg ellers ikke har kunnet lide de fleste andre film jeg har set med ham. Men manden gør det fantastisk. Det samme gør Steve Buscemi som Donny.

Dette er den type film hvor man opdager nye ting hver gang man ser den. Gennemført manuskript, gennemført skuespil og ikke mindst skidegod musik!

TV2 Film 21.00: The Big Lebowski
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Fernando9Torres
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #663: 29 Aug 2007, 15:02 »

Jeg har ikke set den endnu, men har gør det nok meget snart, har bare ikke lige haft tiden til det!
 1'eren var okay og jeg tror at 2'eren er bedre..  men nu må vi se

er den kommen..?  Shockeret
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #664: 30 Aug 2007, 15:11 »

I aften på Zulu kl. 20:50 er der The Godfather, og kl. 21:00 på 3+ er der The day after tomorrow. To film, jeg gerne vil se. Jeg ser dog sidstnævnte og optager førstnævnte Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #665: 30 Aug 2007, 15:13 »

I aften på Zulu kl. 20:50 er der The Godfather, og kl. 21:00 på 3+ er der The day after tomorrow. To film, jeg gerne vil se. Jeg ser dog sidstnævnte og optager førstnævnte Smiley

Klogt valg Zone  Cool
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #666: 30 Aug 2007, 15:15 »

Yeah!

The day after tomorrow er for fedt. Især i starten, hvor der er hagl på størrelse med golfbolde Opstemt
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #667: 30 Aug 2007, 15:18 »

Yeah!

The day after tomorrow er for fedt. Især i starten, hvor der er hagl på størrelse med golfbolde Opstemt




Ja
Og med alle de der tornadoere
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #668: 30 Aug 2007, 15:18 »

Nice
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #669: 04 Sep 2007, 16:12 »

Husk, at der i aften er Austin Powers: The spy who shagged me i aften på zulu kl. 20:00. Fantatisk film Opstemt

edit: Fik set Real - En lidenskab i går. Thumbs Up
« Seneste Redigering: 04 Sep 2007, 16:20 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #670: 04 Sep 2007, 16:42 »

Gutter! I aften viser TV2 Film:

The Big Lebowski

En fremragende komediefilm af Coen-brødrene. Jeg vil faktisk vove at påstå at den er aldeles suveræn.

The Dude er en low-life stener som ryger lidt weed og spiller bowling med sine bowling buddies. Da hans navn er det samme som Los Angeles-millionæren Jeffrey Lebowski bliver han indblandet i en uheldig sag om en kidnapning da en mand urinerer på hans tæppe.

Filmen er noget så sjældent som en intelligent komedie (på trods af hvad ovenstående muligvis indikerer). Et formidabelt manuskript er krydret med eminent dialog. Måden hvorpå The Dude og andre karaktere bruger hinandens vendinger i forskellige situationer (også selvom de aldrig har hørt dem før) er intet mindre en fantastisk skrevet. The Dude er spillet af Jeff Bridges og gør det virkelig godt. John Goodman som hans bowlingkammerat Walther Sobchak er helt i verdensklasse, selvom jeg ellers ikke har kunnet lide de fleste andre film jeg har set med ham. Men manden gør det fantastisk. Det samme gør Steve Buscemi som Donny.

Dette er den type film hvor man opdager nye ting hver gang man ser den. Gennemført manuskript, gennemført skuespil og ikke mindst skidegod musik!

TV2 Film 21.00: The Big Lebowski

Det er en mindeværdig film:-) Det må være en af Jeff Bridges allerbedste film, selvom jeg synes, at han altid gør det godt.

Jeg har set flere film af Joel og Ethan Coen, og den jeg husker bedst er Barton fink, hvor også John Goodman gjorde det fint. Coen-brøderne hører måske mere filmmæssigt; måden at filme på, hjemme i Europa med deres, for amerikanerne, uortodokse tilgang til filmmediet.
Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #671: 04 Sep 2007, 17:15 »

Det er en mindeværdig film:-) Det må være en af Jeff Bridges allerbedste film, selvom jeg synes, at han altid gør det godt.

Jeg har set flere film af Joel og Ethan Coen, og den jeg husker bedst er Barton fink, hvor også John Goodman gjorde det fint. Coen-brøderne hører måske mere filmmæssigt; måden at filme på, hjemme i Europa med deres, for amerikanerne, uortodokse tilgang til filmmediet.

Barton Fink er også en fin film. Fink selv er jo spillet af John Torturro (Jesus Quintana i Lebowski Wink ). De har det ofte med at anvende samme skuespillere i flere film ad gangen. Både John Torturro, John Goodman, Jon Polito, Billy Bob Thornton, George Clooney og Steve Buscemi går igen i deres film adskillige gange.

Desværre kan Coen-brødrenes uovertrufne evner til at skrive dialog nogle gange komme i vejen for selve plottet i deres seriøse dramaer. Nogle gange bliver de lidt for ivrige efter den sublime dialog, og det kan nemt flytte fokus fra det alvorlige emne der tales om, eller det kan virke afvigende fra den karakter der udtaler det.  Til gengæld er det guld værd i deres komedier.

Her antyder jeg ikke at deres seriøse film er dårlige. Fargo er eksempelvis en rigtig god film. Men det er i film som O Brother, Where Art Thou?, The Ladykillers og ikke mindst The Big Lebowski at de virkelig udfolder sig retorisk. Og giver sig selv plads til det.

Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #672: 05 Sep 2007, 19:13 »

Fandt lige ud af, at der er Austin Power in goldmember i aften kl. 20:00 på zulu Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #673: 05 Sep 2007, 19:17 »

Har lige set Bourne Ultimatum.

God film, samler historien fra de to andre film, men ikke rigtig noget nyt under solen hvad angår den måde filmen er opbygget på. En masse forskellige byer, forsvindingsnumre, slåskampe, jagt, en sammensvoren, biljagter etc. Det er jo set før, ikke?  Rullende Øjne
Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #674: 18 Sep 2007, 17:14 »

I aften på Zulu kl. 20:50 er der The Godfather, og kl. 21:00 på 3+ er der The day after tomorrow. To film, jeg gerne vil se. Jeg ser dog sidstnævnte og optager førstnævnte Smiley
Ejj nej, the day after tommorow er vand i forhold til Godfather. Godfather er jo klassikeren, over alle klassikere.. Al Pacino, de Niro, Marlon Brando så behøver jeg vist ikke sige mere.. The day after tomorow er ikke andet en endnu en halvkedelig katastrofefilm, hvor de så suprise, suprise skal redde verden..
Logged

Sider: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010