home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:49:24 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 609 Gæster Online.

Indlæg: 1132908 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 28 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 616734 gange)
Emillionaire
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #645: 06 Aug 2007, 10:06 »

er der nogen der har set Goal 2 i Danmark eller har den på DVD?
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #646: 06 Aug 2007, 10:10 »

så forresten også FLAGS OF OUR FATHERS, Norbit og Lotto i sommerferien de var meget gode

kunne godt lide Norbit
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #647: 06 Aug 2007, 10:11 »

Letters from Iwo Jima og Flags of our fathers, er to filmiske perler af Clinten Peace
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #648: 06 Aug 2007, 10:15 »

Letters from Iwo Jima og Flags of our fathers, er to filmiske perler af Clinten Peace

ja, kan gætte mig til at de handler om det samme siden jeg har set Flag of our fathers
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #649: 09 Aug 2007, 17:08 »

har lige været inde og se The Simpsons: The Movie og hold da kæft hvor var den bare grineren funny
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #650: 09 Aug 2007, 17:19 »

Die Hard 4.0 En rigtig drengerøvsfilm, hvor Bruce som sædvanligt sparker røv, lige som i de gode gamle dage...
Logged

Nope
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #651: 11 Aug 2007, 15:46 »

Jeg har lige set Jackass - the movie 2 og den var satme sjov. Kan varmt anbefales, hvis man er til den slags.
Logged


Fm_Zep
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #652: 11 Aug 2007, 15:59 »

Var i Juli inde og se Transformers..Super fed film!
Logged

Liverpool !!!

Brøndby !!!

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #653: 12 Aug 2007, 03:13 »

Har lige set

-Norbit - med Eddie Murphy. Har sine momenter, men ellers synes jeg den var lidt skuffende.

-Number 23 - med Jim Carrey. Super film, som jeg klart kan anbefale. Jeg kan ikke fortælle så meget da jeg ikke vil afsløre for meget. Men handler om at han finder ud af at hans CPR-nummer giver 23, kørekort-nummeret giver 23. Til sidst bliver det en besættelse for ham, og her stopper jeg så...  Wink

-Mission:Impossible III - med Tom Cruise. Hvis du ikke gider at tænke, men bare skal underholdes, er dette bestemt en mulighed. Af de tre film er 2'eren stadig den bedste efter min mening, men underholdt bliver man da.
Logged

Veni, vidi, vici

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #654: 12 Aug 2007, 04:06 »

Har lige set

-Norbit - med Eddie Murphy. Har sine momenter, men ellers synes jeg den var lidt skuffende.

-Number 23 - med Jim Carrey. Super film, som jeg klart kan anbefale. Jeg kan ikke fortælle så meget da jeg ikke vil afsløre for meget. Men handler om at han finder ud af at hans CPR-nummer giver 23, kørekort-nummeret giver 23. Til sidst bliver det en besættelse for ham, og her stopper jeg så...  Wink

Er meget enig i begge udsagn, og plus at jeg har været inde og se Simpsons, The Movie.. Grinern film Opstemt
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

JKJ
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #655: 13 Aug 2007, 10:25 »

Mr. Brooks, thriller med bla Kevin Costner og Demi Moore... HAvde ikke de store forventninger med blev mere end positivt overrasket, det kan varmt anbefales...
Logged

N
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #656: 13 Aug 2007, 10:51 »

var inde og se The Simpson Movie på præmiere dagen mega sjov film  funny
Logged

Brøndby & Chelsea 4-ever       They Are The Champions =D

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #657: 13 Aug 2007, 11:09 »

-Number 23 - med Jim Carrey. Super film, som jeg klart kan anbefale. Jeg kan ikke fortælle så meget da jeg ikke vil afsløre for meget. Men handler om at han finder ud af at hans CPR-nummer giver 23, kørekort-nummeret giver 23. Til sidst bliver det en besættelse for ham, og her stopper jeg så...  Wink

The Number 23
Der må jeg ærlig talt se mig fuldstændig uenig. Jim Carrey spiller sikkert nogenlunde, granted. Men af en skuespiller af hans kaliber var jeg MEGET skuffet. Carrey plejer altid at levere klassepræstationer, og han falder, ligesom det uintelligente plot i filmen, totalt igennem.

Som man måske kan antyde fandt jeg ikke filmen god, underholdenede eller bare en smule eftertænktsom, som jeg efter de første 45 minutter anede, at kreatøren af denne miserable film gerne vil skabe - hvis det ændrer sig til slut i filmen tager jeg naturligvis fejl.

Og så er det sure opstød vidst ovre, med andre ord, bestemt ikke en anbefalelsesværdig film herfra Sur

For at være bare lidt positiv i denne post, må jeg nok også selv hellere smide et par kommentarer om de film jeg har set på det seneste..

Zodiac
Igen en "halvgyser" ala The Number 23, og denne gang var jeg noget mere underholdt. David Fincher skuffer meget, i hvert fald med hans Se7en og Fight Club i baghovedet. Filmen når ikke hans to mesterværker til sokkeholderne, men det ændrer ikke på man er godt underholdt. Robert Downey Jr. er altid god, ligesom Jake Gyllenhaal i hovedrollen også gør - dog virker han nogle gange lidt for utroværdig, men måske bare min mening.

Uanset hvad, Zodiac er i hvert fald spændende og underholdene, i hvert fald hvis man kan lide et godt mysterie.

The Good Shepherd
En film jeg ikke rigtigt forventede mig meget af, men fik en masse uventet. Historien står til tider stille, og filmisk set er den ikke specielt revolutionerende. Og alligevel var jeg godt underholdt. Et meget komplekst plot, hvor man skal tænke samtidig, og stadigvæk opfatter man sikkert ikke det hele - jeg gjorde i hvert fald ikke.

Man skal IKKE se The Good Shepherd hvis man vil ha action, fart over feltet og en masse underholdning, fordi så er den ikke pengene værd. Den er eftertænksom og meget oplysende om en verden, som man normalt ikke ved særligt meget om. En lille forkærlighed for konspirationsteorie r er langt fra nødvendig, men vil da også gøre filmen lidt sjovere at se - det var det i hvert fald for mig. Derudover er De Niro i rollen som instruktør (og i en mindre bi-rolle) også meget god.

Jeg har også fået set den hypede "The Simpsons Movie", men da jeg aldrig har været fan af serien eller dens humor, tror jeg ikke jeg tør tage "kampen" op mod de mange herinde som kan li' de, så underlader at komme med min korte anmeldelse af den Smiley
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

njandersen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #658: 28 Aug 2007, 18:26 »

Jeg tænkte på om nogen har set eller kunne finde Hot Shots filmene billigt? har været inde på dvdpriser, cdwow, cdon og synes godt nok det er nogle dyre priser, i forhold til at de er lavet i henholdsvis 91 og 93.. De er selvfølgelig også geniale, men stadig..
Håber nogen kender nogle go'e fif's!
Jeg kvitterer selvfølge som altid med en Gammel Dansk!
« Seneste Redigering: 28 Aug 2007, 18:28 af Njandersen » Logged

Nope
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #659: 28 Aug 2007, 22:34 »

The Wickerman med Nicolas Cage - AVOID!!!
Logged


Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010