home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 414 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 579711 gange)
wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #15: 19 Jan 2006, 20:18 »

Jeg har lige set filmen "Ray" . Her følger man den sorte, blinde pianist, Ray Charles lige fra han kunne se og op til hans ældre dage. Han får stor succés og er meget kendt i Jazz'ens verden. Man ser hvordan succésen tager overhånd, og han kommer ud i et misbrug. Filmen er virkelig god, I skulle tage og se den!
Logged

gehyden_bab
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #16: 19 Jan 2006, 20:23 »

Jeg har lige set filmen "Ray" . Her følger man den sorte, blinde pianist, Ray Charles lige fra han kunne se og op til hans ældre dage. Han får stor succés og er meget kendt i Jazz'ens verden. Man ser hvordan succésen tager overhånd, og han kommer ud i et misbrug. Filmen er virkelig god, I skulle tage og se den!

Bliver lige nødt til at fluekneppe lidt: det er ikke jazz Ray Charles spiller, men derimod soul. Så fik vi lige dén på plads :-)

Ellers er jeg ganske enig i, at det er en god og rørende film.

mvh,
mathias
Logged


Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #17: 19 Jan 2006, 20:32 »

Ja Ray er en super fed film, der beskriver hans liv på en seriøs måde.

Det er iøvrigt skuespilleren, Jamie Fox, der selv symger og spiller alle numrende i filmen  Shockeret

Det er også hans stemme, man hører i musiknummeret Golddigger, som også holder 100!
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #18: 19 Jan 2006, 20:38 »

For et par dage siden så jeg Saw, som var en utroligt god film! Den handler om 2 mænd som vågner op i et rum og er lænket til et rør. Men det er mod forventning ikke det hele handlingen går ud på, man får derimod en masse baggrund for hvad der er sket i de to's sidste par dage, og hvad ham gutten der har sat dem derind går og laver og en hel masse andet godt! Og til sidst tager den en HELT uventet drejning, så den kan utroligt varmt anbefales, som en rigtig god film. Og nej, den er ikke uhyggelig, og faktisk heller ikke ret "splatter" agtig, på trods af titlen. Jeg så den godt nok også rated, det kan være at jeg skal se den unrated engang med kæresten Opstemt
Så også Saw for nogle dage siden. Virkelig en god film, jeg forventede det var en sædvanlig amerikansk gyser, men jeg blev godt nok overrasket over den. I øvrigt en rigtig fed slutning.
Det er dog lidt mærkeligt og se Danny Glover og Cary Elwes i sådan en film.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #19: 19 Jan 2006, 22:09 »

Jeg har lige set "filmen"!!! Den fedeste film jeg har set i biografen længe, og jeg har netop set King Kong derinde, JARHEAD!!! Filmen handler om en gruppe amerikanske soldater som tager til Irak under 1 golfkrig, den er proppet med amerikansk drengerøvshumor, og Jamie Foxx er genial som Stabssergent for delingen, 10/10 stjerner fra mig, det vrimler med sjove replikker og alt for grineren scener hele vejen igennem filmen, så tag ind og se den!! Smiley
Logged

Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #20: 20 Jan 2006, 20:30 »

Jeg så "History of Violence" her forleden, med semi-danske Viggo Mortensen i hovedrollen. Og jeg kan lige så godt sige det med det samme: Den er RIGTIG dårlig!

Handling og generelt hele plottet som filmen bygger på, holder slet ikke og det ødelægger hele filmen!

Det skal dog lige siges at Viggo-fyren gør det genialt - som altid.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #21: 20 Jan 2006, 20:32 »

Jeg så "History of Violence" her forleden, med semi-danske Viggo Mortensen i hovedrollen. Og jeg kan lige så godt sige det med det samme: Den er RIGTIG dårlig!

Handling og generelt hele plottet som filmen bygger på, holder slet ikke og det ødelægger hele filmen!

Det skal dog lige siges at Viggo-fyren gør det genialt - som altid.

Aaarh... Jeg synes nu at den var okay! Jeg så den også i biografen, og handlingen og de kiksede gangstere gjorde den både sjov og spændende! Især hans bror var en genial rolle! Og så havde den endda en 69 scene, der totalt overraskede mig! Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #22: 20 Jan 2006, 20:36 »

Helt enig angående at hans bror var genialt castet! Han passet perfekt til rollen!
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #23: 20 Jan 2006, 22:18 »

Jeg så "History of Violence" her forleden, med semi-danske Viggo Mortensen i hovedrollen. Og jeg kan lige så godt sige det med det samme: Den er RIGTIG dårlig!

Handling og generelt hele plottet som filmen bygger på, holder slet ikke og det ødelægger hele filmen!

Det skal dog lige siges at Viggo-fyren gør det genialt - som altid.

Jeg syntes det var en rigtig god film, der overraskede mig meget.
Men William Hurth som mafia boss? den holder altså bare ikke  Ubeslutsom
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Mgt09
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #24: 23 Jan 2006, 22:14 »

Har lige set Running Scared. En film som først har sin gang til DK om nogen måneder. Det var ganske fin, men heller ikke meget mere end det. Filmen har ikke de helt store skuespillere med, men de fleste spiller ikke des mindre ganske godt.  Jeg er for energiforladt, til at skrive mere om filmen. Men I kan se Traileren her:

http://www.apple.com/trailers/newline/running_scared/rs_apple_tr_sm.html
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #25: 24 Jan 2006, 08:00 »

Jeg så Djævelens Advokat med Keanu Reeves og Al Pacino i går.

Det handler om en stjerneadvoket, som har vundet alle sine sager. Han bliver kontaktet af et stort firma i New York og han, og hans kone, er ikke sen til at sige nej.
De flytter til New York, men her begynder der at ske mærkelige ting, hvilket især konen ikke kan kapere.

På den ene side synes jeg filmen var enormt spændende, men til gengæld var den meget meget underlig. Jeg kan ikke rigtig finde ud af, om den var god eller ej.
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #26: 24 Jan 2006, 14:28 »

Fremragende film! Det er 5-6 år siden jeg har set den sidst, men jeg kan stadig huske den for som du siger, den er voldsom. En af de ærligste film jeg har set. Der bliver ikke pyntet på noget, det er råt og usødet. Meget fascinerende film om en befolkningsgruppe vi sjældent hører noget om (aboriginals vs 'civiliserede' australiere), men alligevel et almen menneskeligt problem. Jeg tror jeg vil se den igen når jeg får muligheden Thumbs Up

Så flueknepperi længere oppe i tråden, så ville føre det videre. Denne sublime film er om maoier på New Zealand, men når det er så længe siden, at du har set den, lader jeg den ligge Wink

Men ja, filmen er helt fantatisk! Er så glad for at jeg løb ind i et tilbud på den!

And now for something completely different.
Romeo and Juliet, Luhrman's udgave fra 1996, genså jeg her for nylig. Den er muligvis en af de bedste film fra 90'erne. At tage verdens bedste kærlighedshistorie og så give den en overhaling, af den kaliber den får, det er mesterligt! Luhrman's visionære geni tåller jo næsten ikke sammenligning! Di Caprio og Claire Danes er jo også fuldstændigt forblændende som de to elskende.
Denne film har alt hvad en god film skal besidde: humor, action, LUV osv.
Det er selvfølgelig ikke en af de film, du tænker over i flere dage, som ellers også er superfedt, men den besidder underholdningsværdi!
Logged

Go you Gunners!

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #27: 24 Jan 2006, 15:14 »

Sad i går og så "True Romance" af Tarantino. En genial film. Handler om en nørd, der gifter sig med en luder, dræber hans alfons og ved et uheld stjæler hans kokain som han gennem filmen prøver at afsætte til en hollywood instruktør. Som sagt skrevet af tarantino (ikke instrueret), som i vanlig stil får vold til at virke kunstnerisk. Thumbs Up
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #28: 24 Jan 2006, 15:43 »

Sad i går og så "True Romance" af Tarantino. En genial film. Handler om en nørd, der gifter sig med en luder, dræber hans alfons og ved et uheld stjæler hans kokain som han gennem filmen prøver at afsætte til en hollywood instruktør. Som sagt skrevet af tarantino (ikke instrueret), som i vanlig stil får vold til at virke kunstnerisk. Thumbs Up

Har aldrig fået set den, men kunne være man skulle gøre det efter, at have hørt din rosende snak om den.
Logged

Go you Gunners!

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #29: 27 Jan 2006, 16:33 »

Jeg så lige The Football Factory her den anden dag. Det er sku en klasse film, der omhandler vold blandt fans meget godt.
Med engelske skuespiller som Frank Harper og Danny Dyer går man jo heller ikke helt galt i byen.


Den dag jeg så den, læste jeg i øvrigt på tekst-tv at der havde været slåskamp mellem Brøndby folk, og Lyngby supporter, op til en træningskamp mellem Brøndbys u-trup, og Lyngbys hold.
Sku noget være gris  ticked off
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Sider: 1 [2] 3 4 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010