home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:13:53 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
I går kl. 19:52:48 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
I går kl. 09:49:24 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23435
  0 Brugere, 696 Gæster Online.

Indlæg: 1132915 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: DesmondSmith
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 617146 gange)
Emillionaire
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #315: 20 Jan 2007, 17:00 »

så "Last Run" igår den var bare så god:
Under en mission i det gamle Sovjetunionen bliver en af Frank Banners folk dræbt i et baghold. Den døde agent var også Banners elskede. År efter Murens fald øjner han en chance for at tage hævn, da han får til opgave at smugle den tidligere KGB-chef Bukarin, der er på flugt fra den russiske mafia, ud af landet. Men intet går som planlagt...
Logged

S!mon
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #316: 20 Jan 2007, 17:03 »

Jeg så "Gramserne" igår den var total god Opstemt
Den er næsten lige som american pie, men bare lidt mindre nøgenhed, men alligevel noget i samme stil
Logged

Kaninen skal dominere verden!
             (\__/)
             (O.o )
             (> < )

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #317: 22 Jan 2007, 03:13 »

Er der nogen herinde, der har set den nye "Thanks for smoking!" ? Kunne godt tænke mig at vide hvordan den var.. Smiley
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #318: 22 Jan 2007, 20:18 »

I weekenden blev det til to film med lidt år på bagen.
Den første var Hercules i New York med Arnold Schwarzenegger i hovedrollen, og han spiller ret godt, dog synes jeg filmen mangler mere handling.
Den anden er Armagedon (staveplade). En rigtig fed film og jeg blev virkelig grebet. Desuden synes jeg special effectsne var fantasiske, og på trods af filmens alvor har den også lidt humor over sig.
Logged

Cawersk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #319: 22 Jan 2007, 20:42 »

Citat af: wirenfeldt link=topic=809.msg118846#msg118846 date=116 :)9431998
Er der nogen herinde, der har set den nye "Thanks for smoking!" ? Kunne godt tænke mig at vide hvordan den var.. Smiley
Min stedbror har set den, og han siger at den er fin nok. Den er ikke det store, men meget hyggelig Smiley
Så det bare om man synes en film skal være hyggeligt Opstemt


Jeg så en film fra TV2 film med Michael J. Fox i søndags tror jeg det var. Den var faktisk ok, og så spiller han fantastisk. Ærgeligt at han er syg og skulle stoppe sin karriere!
Logged

Waaah

freddiem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #320: 22 Jan 2007, 20:46 »

Når vi nu snakker om Michael J. Fox, så, så jeg Back To The Future 2 forleden. En fantastisk fed film efter min mening.
Logged

Cawersk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #321: 22 Jan 2007, 20:51 »

Ja, det er mange år siden jeg har set dem, kan ikke huske så meget fra dem, andet end de var sjove da jeg var lille :p

Og så er han genial i Spin City - Nok en af de bedste serier.
Logged

Waaah

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #322: 03 Mar 2007, 23:50 »

Lad os sparke denne tråd igang igen.

I går aftes var jeg med fatter inde at se Blood Diamonds, og jeg blev virkeligt positivt overrasket. Den respekt jeg havde mistet for Di Caprio efter en masse fimsede film (Titanic, Romeo og Juliet osv.), har jeg virkelig fået tilbage. Han spiller rollen som en hvid afrikaner fra Zimbabwe (?) vildt flot. Filmen omhandler handlen af diamanter uden borgerkrigen i Sierra Leone. Samtidig giver den et budskab om barnesoldater, og kan engang i mellem godt have nogle barske scener, som da de bliver givet et gevær, og bedt om at skyde en gammel mand.

Men alt i alt, en kanon god film som virkelig kan anbefales.
Logged

njandersen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #323: 03 Mar 2007, 23:53 »

Så lige ocean's elleven igen her i går.. og det er stadig min ynglings film.. har ikke hørt om en film med flere stjerne med på en gang end den her!.  Kongen af alle Clooney er jo med og også Matt Damon! damn en film!
Logged

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #324: 03 Mar 2007, 23:58 »

Også en film jeg helt sikkert gerne vil se, synes at Di Caprio er en fremragende skuespiller og må indrømme at jeg faktisk godt ka li hans optræden i Titanic, ja ja chick flick siger nogen men hans måde at agere på i visse scener er fremragende, Djimon Honsou som jeg har set i et par enkelte film f. eks Gladiator og The Island ser jeg da også frem til, ved så ik hvilke andre kendte der er med.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #325: 04 Mar 2007, 00:11 »

Sidste nat på station 13 tidl. i ugen, og fuck en fed film! Thumbs Up

Det er nytår, og station 13 (politi station) skal lukkes, da de har fået bygget en station. Om aftenen får de så en sending fanger, hvor efter andre politimænd vil aflive dem! Om det lykkedes må i selv finde ud af Tunge

Men alt i alt fed film, som jeg 4/5 Thumbs Up'er
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Emillionaire
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #326: 04 Mar 2007, 00:12 »

Dum og dummest: Da Harry mødte Lloyd  

Amerikansk komedie fra 2003.
 Originaltitel: Dumb and Dumberer: When Harry Met Lloyd

Året er 1986, og de gakkede drenge Harry og Lloyd skal starte i high school. De støder bogstavelig talt ind i hinanden den første skoledag og bliver straks venner. Skolens inspektør, den skruppelløse Collins, har i årevis malket skolens kasse for penge, og da han møder de to nørder Harry og Lloyd, ser han en mulighed for at tjene endnu flere penge.

Men med god hjælp fra skolebladets redaktør, den smukke Jessica, lykkes det de to tossede drenge at opsnuse skoleinspektørens skumle planer.

Medvirkende: Harry Dunne: Derek Richardson, Lloyd Christmas: Eric Christian Olsen og Jessica: Rachel Nichols.  

rigtig sjov film
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #327: 04 Mar 2007, 00:15 »

Dum og dummest: Da Harry mødte Lloyd  

Amerikansk komedie fra 2003.
Originaltitel: Dumb and Dumberer: When Harry Met Lloyd

2'eren kan jeg ikke snakke om, men 1'eren var/er en klassiker. Den kan ikke undgå at frembringe et smil :-)
Logged

njandersen
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #328: 04 Mar 2007, 00:16 »

Dum og dummest: Da Harry mødte Lloyd  

Amerikansk komedie fra 2003.
  Originaltitel: Dumb and Dumberer: When Harry Met Lloyd

 Året er 1986, og de gakkede drenge Harry og Lloyd skal starte i high school. De støder bogstavelig talt ind i hinanden den første skoledag og bliver straks venner. Skolens inspektør, den skruppelløse Collins, har i årevis malket skolens kasse for penge, og da han møder de to nørder Harry og Lloyd, ser han en mulighed for at tjene endnu flere penge.

Men med god hjælp fra skolebladets redaktør, den smukke Jessica, lykkes det de to tossede drenge at opsnuse skoleinspektørens skumle planer.

Medvirkende: Harry Dunne: Derek Richardson, Lloyd Christmas: Eric Christian Olsen og Jessica: Rachel Nichols.  

rigtig sjov film


Synes den skuffede en del.. men ja sjov nok Smiley
Logged

handianden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #329: 04 Mar 2007, 00:21 »

Var inde og se "nat på museet" i sidste weekend.

Den er dælme sjov Opstemt
Logged


Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010