home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:16:55 Lars Pedersen Skadestuen Spil uden Steam
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  4 Brugere, 855 Gæster Online.

Indlæg: 1132905 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 276 277 [278] 279 280 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 614687 gange)
Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4155: 18 Aug 2013, 23:11 »

Ja, det kan åbenbart gå voldsomt for sig, når man sidder i en biograf... Med fire andre drenge...

Sådan er det jo, når en kvinde på alder med éns mor stripper... Åbenbart.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4156: 19 Aug 2013, 02:22 »

Ja, det kan åbenbart gå voldsomt for sig, når man sidder i en biograf... Med fire andre drenge...
Sådan er det jo, når en kvinde på alder med éns mor stripper... Åbenbart.
Hvem har lige pisset på jeres sukkermad?
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4157: 19 Aug 2013, 22:05 »

Fight Club på 6'eren, hvis nogle skulle være interesseret Smiley
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4158: 20 Aug 2013, 00:26 »

Til natteravnene; der kommer The Mist på Tv2Film 01:30.

Lad jer ikke skræmme af de ringe effekter eller de tvivlsomme skuespilpræstatione r. Det er skidegod underholdning. 
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4159: 20 Aug 2013, 00:35 »

Darabont har også lavet sine mesterværker igennem tiden. Måske den var værd at se.
« Seneste Redigering: 20 Aug 2013, 00:40 af Jakob E » Logged

lowsteen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4160: 20 Aug 2013, 09:00 »

Kon Tiki. Har lige købt den på Blue-ray og ikke nok med jeg synes filmen er spændende og underholdende, så med blue-ray kvaliteten oveni bliver det en fantastisk oplevelse! Kan kun anbefales Smiley
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4161: 18 Nov 2013, 05:25 »

Var lige inde at se Last Vegas her i aften. Den er dælme grinereren, synes jeg, de fire gutter kan man godt grine af. Peace
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4162: 18 Nov 2013, 09:01 »

Fast and furious 6.
Ikke nogen blændene oplevelse, men god lyd:-)

Idag skal jeg have spist mig igennem man if steel og broken city
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4163: 01 Dec 2013, 02:21 »

SPOILER ALERT


Fik lige set Batman: The Dark Knight Rises i aftes og jeg er kommet i tvivl om, hvordan slutningen skal fortolkes. Lad mig minde jer om, at jeg har markeret indlægget med "spoiler alert" så ingen sure miner.

I slutningen formodes det, at Bruce Wayne dør af atombombesprængning en, men noget jeg så bider mærke i er, at Alfred ser Bruce og Catwoman sidder sammen i Florence. Nøjagtigt som Alfred fortalte Bruce tidligere i filmen. Skal det forstås som nutiden eller et flashback? Og skal det tolkes, at Blake tager ind til Batcaven og skal agere "Robin" eller overtage rollen som Batman i en mulig, ny Batman film?
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4164: 01 Dec 2013, 04:14 »

SPOILER ALERT


Fik lige set Batman: The Dark Knight Rises i aftes og jeg er kommet i tvivl om, hvordan slutningen skal fortolkes. Lad mig minde jer om, at jeg har markeret indlægget med "spoiler alert" så ingen sure miner.

I slutningen formodes det, at Bruce Wayne dør af atombombesprængning en, men noget jeg så bider mærke i er, at Alfred ser Bruce og Catwoman sidder sammen i Florence. Nøjagtigt som Alfred fortalte Bruce tidligere i filmen. Skal det forstås som nutiden eller et flashback? Og skal det tolkes, at Blake tager ind til Batcaven og skal agere "Robin" eller overtage rollen som Batman i en mulig, ny Batman film?


http://batman.wikia.com/wiki/John_Blake
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4165: 27 Dec 2013, 23:59 »

Stuck in Love
Det er fucking kunst man. Hvis i ikke har set den så se den. Har lige set den og jeg synes den var fucking vanttig, hjernedød god. Og der er nogle pæne damer i den også! Det er fandme kunst! Hold kæft hvor er det kunst!
Logged


22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4166: 28 Dec 2013, 00:41 »

Stuck in Love
Det er fucking kunst man. Hvis i ikke har set den så se den. Har lige set den og jeg synes den var fucking vanttig, hjernedød god. Og der er nogle pæne damer i den også! Det er fandme kunst! Hold kæft hvor er det kunst!
Jennifer Connelly er ihvertfald pænt dejlig, selvom hun kunne være min mor  Thumbs Up

Var selv inde og se den nye Hobitten film for nylig - super fed film isoleret set.
Men som kæmpe fan af Tolkiens univers, var den godt nok skuffende. Føler lidt at Peter Jackson har solgt ud, og er gået efter at lave en film der rammer det bredest mulige publikum..
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4167: 29 Dec 2013, 01:26 »

Har lige set The Kingdom. Fantastisk god film, men fuuuck hvor er Jamie Foxx god skuespiller man. Har aldrig set en skuespiller være SÅ god i så mange film.. Og damn alle de Jennifers... wooow Peace
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4168: 29 Dec 2013, 01:44 »

Apropos Jamie Foxx så jeg Django Unchained her for nogle uger siden. Den er altså også rigtig god, og der er Jamie også virkelig super. Smiley
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4169: 29 Dec 2013, 01:55 »

Har hørt en masse (kun godt) men har faktisk ikke fået den set. Kunne være man skulle få det gjort her i ferien Smiley
Logged

Sider: 1 ... 276 277 [278] 279 280 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010