home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:16:55 Lars Pedersen Skadestuen Spil uden Steam
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  1 Bruger, 820 Gæster Online.

Indlæg: 1132905 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 271 272 [273] 274 275 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 614512 gange)
fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4080: 21 Jun 2013, 23:27 »

Ingen ved det ingen kan se det nu.
Jeg håber bare i tager fejl. Jeg håber så meget i tager fejl og jeg tror i tager fejl.

Hendes fanbases grobund stammer fra Disney korrekt. Det vigtige er at hendes fans holder ved og ikke mister interessen. Det må ikke ske. Ligeledes skal hun udvide sin fanbase, hvilket hun førsøger i stor stil. Blandt andet ved at være X-Factor dommer.

Jeg håber i taget fejl når i siger hun bliver glemt hurtig. Når Beyonce en gang træder ned fra den store scene håber jeg Demi bliver den næste ligesom hende. Ligeså populær. Ligeså kendt. Det er også blot et håb fra min utroligt naive synsvinkel. Dog er jeg ret tilfreds med den synsvinkel.

Som du selv siger er det naivt at tro Smiley

95 % af alle barnestjerner og folk fra diverse talentshows, går direkte i glemmebogen - nogle formår dog at holde ved lidt længere end andre Smiley Men det er ektremt sjældent at de rent faktisk slår igennem for alvor.

At sammenligne hende med Beyoncé er noget af det mest sindsyge jeg har hørt :O En er nyere tids allerstørste stjerner og så en snoldet wannabe? Meget hårdt sagt, indrømmet, men sådan ser styrkeforholdet ud mellem dem på nuværende tidspunkt.

Hun har jo ikke lavet en eneste god sang? Smiley Men hun har jo tiden foran sig Smiley
Logged

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4081: 21 Jun 2013, 23:33 »

Som du selv siger er det naivt at tro Smiley

95 % af alle barnestjerner og folk fra diverse talentshows, går direkte i glemmebogen - nogle formår dog at holde ved lidt længere end andre Smiley Men det er ektremt sjældent at de rent faktisk slår igennem for alvor.

At sammenligne hende med Beyoncé er noget af det mest sindsyge jeg har hørt :O En er nyere tids allerstørste stjerner og så en snoldet wannabe? Meget hårdt sagt, indrømmet, men sådan ser styrkeforholdet ud mellem dem på nuværende tidspunkt.

Hun har jo ikke lavet en eneste god sang? Smiley Men hun har jo tiden foran sig Smiley

Jeg er absolut heller ikke stor fan af Demi Lovato, men det er umiddelbart svært bare at sidde og påstå, at hun ikke har lavet en god sang. I bund og grund er det selvfølgelig en smagssag. Du kan naturligvis ikke sidde, og afgøre hvorvidt det er en god sang eller ej. Mit indtryk er desuden, at hun er langt mere populær i USA end hun er i Danmark. Smiley
Logged

Neal Caffrey!

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4082: 21 Jun 2013, 23:36 »

Okay, forkert formulering fra min side Smiley

Hun har ikke lavet et hit Smiley
Logged

CasperAkaCalle
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4083: 21 Jun 2013, 23:37 »

Pudsigt nok synes jeg ikke at Mads Mikkelsen spiller vanvittigt godt i den film, men hele setup'et er så følelsesladet og hjerteskærende, at man bliver vildt grebet af filmen. Fantastisk godt instrueret og et fantastisk manuskript.

Men jeg har nok bare set mig blind på Mads Mikkelsen. Men jeg synes han er ufatteligt begrænset som skuespiller. Han har ikke særlig meget mimik, og hans stemmeføring er heller ikke så god, at jeg synes han har international klasse, på trods af at han laver en del i udlandet.

Men igen - filmen er forrygende.
Så blev jeg færdig, og jeg må erklære mig 100 % enig! Fantastisk film, og som du siger så spiller Mads ikke vanvittigt godt, men pga. setuppet så får man sympati, for hans karakter. Smiley Jeg har bare et spørgsmål. Gad vide hvem der skød efter ham til sidst?
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4084: 21 Jun 2013, 23:38 »

Som du selv siger er det naivt at tro Smiley

95 % af alle barnestjerner og folk fra diverse talentshows, går direkte i glemmebogen - nogle formår dog at holde ved lidt længere end andre Smiley Men det er ektremt sjældent at de rent faktisk slår igennem for alvor.

At sammenligne hende med Beyoncé er noget af det mest sindsyge jeg har hørt :O En er nyere tids allerstørste stjerner og så en snoldet wannabe? Meget hårdt sagt, indrømmet, men sådan ser styrkeforholdet ud mellem dem på nuværende tidspunkt.

Hun har jo ikke lavet en eneste god sang? Smiley Men hun har jo tiden foran sig Smiley

Jeg vil slet ikke kommenterer på det med at hun ikke har lavet en eneste god sang. Hun har lavet sange der har vundet awards. (Størrelsen på de awards ved jeg ikke, men en award er en award imo)

Jeg ved sgu godt det er sindsygt at sammenligne hende med Queen Bey. Jeg sidder selv og ryster på hovedet når jeg læser de ivrige teenage piger som er Demi fans, skrive at Demi er dronningen. Nah. Lad os nu lige være realistiske. Og for at være helt ærlig hader jeg, at hun har så mange fans som er teenagere. De er ikke altid lige skarpe. Desværre er det stadig størstedelen af hendes fans. Det skal vi helst have lavet om på. Men det er samtidigt vigtigt at teenage pigerne hænger ved.

Jeg skriver blot at jeg håber hun bliver ligeså stor. Hun har tiden foran sig som du selv siger. det er dog op til hende og folkene bag hende at udnytte den bedst muligt.

Jeg er absolut heller ikke stor fan af Demi Lovato, men det er umiddelbart svært bare at sidde og påstå, at hun ikke har lavet en god sang. I bund og grund er det selvfølgelig en smagssag. Du kan naturligvis ikke sidde, og afgøre hvorvidt det er en god sang eller ej. Mit indtryk er desuden, at hun er langt mere populær i USA end hun er i Danmark. Smiley

Og du har helt ret. Hun bliver virkelig nødt til at promoverer sig selv mere i Europa.
Og det er hun også i gang med. Ligesom hun via X-Factor forsøger at promoverer sig selv.
Logged


Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4085: 21 Jun 2013, 23:39 »

Demi Lovato har talentet og pakken for at blive større end det hun er i dag, ingen tvivl om det. At jeg så mener hun har forspildt det på en håbløs måde er så en anden sag. Jeg ved du elsker det Demi, men nøj hvor jeg tog mig til hovedet da jeg hørte "Heart Attack." Sikke dog et frygteligt spild af talent.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4086: 21 Jun 2013, 23:45 »

Demi Lovato har talentet og pakken for at blive større end det hun er i dag, ingen tvivl om det. At jeg så mener hun har forspildt det på en håbløs måde er så en anden sag. Jeg ved du elsker det Demi, men nøj hvor jeg tog mig til hovedet da jeg hørte "Heart Attack." Sikke dog et frygteligt spild af talent.

Jeg kan godt li Heart Attack, men det er langt fra en af mine favoritsange.

Mange som dog ikke normalt lytter til Demi, kan li Heart Attack og det er også lidt meningen med det.
Det er faktisk meningen med hele albummet hun har lavet her senest. Hun vil have hits. Hun vil have sit navn ud.

Og Heart Attack er blevet en populær sang.

Uden tvivl kan hun bruge sin stemme bedre og jeg mener desuden også at de mere følsomme sange hun har lavet er bedre og mere betydningsfulde. Men det vil altid være svært at se for folk som ikke kender hendes baggrund og dermed ikke kan leve sig ind i disse sange på den måde.

Derfor er det vigtigt med sange som Heart Attack.
Logged


OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4087: 21 Jun 2013, 23:53 »

Nu handler den her tråd egentlig om film, så måske kunne i tage den videre diskussion hvorvidt Demi Lovato har talent eller ej, enten i Musik tråden eller over PB? Wink
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4088: 22 Jun 2013, 09:08 »

Så blev jeg færdig, og jeg må erklære mig 100 % enig! Fantastisk film, og som du siger så spiller Mads ikke vanvittigt godt, men pga. setuppet så får man sympati, for hans karakter. Smiley Jeg har bare et spørgsmål. Gad vide hvem der skød efter ham til sidst?

Pointen med, at man aldrig ser ham er, at vi skal tro at det kan være hvem som helst. Det kan være en galning i byen, der slet ikke har noget med det at gøre, men som er drevet af afsky over tanken om overgreb mod børn, at han skider på at manden er blevet frifundet. I skyttens øjne er han (Mads Mikkelsen) stadig skyldig, og fortjener at leve med skammen resten af livet.

Så vi SKAL ikke vide hvem det er. Vi skal bare vide, at der er idioter der vil gå så langt for noget de TROR de ved, at en mand som Mikkelsens karakter aldrig vil få fred. Derudover kan det, at personen nu har set at han kan skræmme Mads Mikkelsen gøre, at han vil blive ved og ved i en magtrus. Måske en person der ikke har respekt fra andre på arbejdet eller i hjemmet, og derfor får en succesfølelse af at true en anden mand på livet. Men det er naturligvis bare at fortolke videre, og der er ikke belæg for det i filmen Peace


Men personligt var mit bedste bud efter filmen, at det var storebroren til pigen. Dels måtte personen have jagttegn, dels måtte han vide at der var jagt den dag, og at Mads Mikkelsen ville deltage. Men igen er der ikke belæg for det nogen steder, men han er ligesom den eneste der rendte rundt med en skjult vrede over situationen. Alle de andre mænd i filmen enten hjalp Mads Mikkelsen eller råbte højt ad og imod ham.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4089: 22 Jun 2013, 09:54 »

Jeg har lige lagt og set den nye Beautiful Creatures og starter snart på Skytten! Wink
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4090: 22 Jun 2013, 12:20 »

http://www.imdb.com/title/tt1305806/

Denne film er spansk, men virkelig, virkelig god! Den handler en detektiv der ser tilbage på dengang han er ung, hvor han fik en sag der aldrig heeelt blev opklaret... og om hans forhold til en kollega.. Der er en pige der er blevet voldtaget og myrdet, og historien foregår i det korrupte Argentina. Jeg ved godt jeg ikke just sælger filmen med min tale, men til sidst er man miiiindbloooown Smiley
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Svartovich
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4091: 22 Jun 2013, 12:59 »

Taken er en fantastisk film, jeg var virkelig opslugt af den. Det er nogle år siden jeg har set så god en film, men ser også film uhyre sjældent! Faren i filmen er jo bare for overdrevet nice. Thumbs Up

Hide and Seek er efter min mening også fuldkommen fantastisk, selvom den har fået dårlige anmeldelser. Synes De Niro er intet mindre end genial i denne film. Smiley
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4092: 22 Jun 2013, 13:28 »

Fik set "Hero" med Jet Li i nat. Aldrig før har en film formået at nå dybt ind i mig som denne her.
Den er helt fantastisk, og er en must see for alle.
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4093: 22 Jun 2013, 14:21 »

Ser i filmene på DVD/Bluray eller på streamingtjenester?
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4094: 22 Jun 2013, 14:38 »

Begge dele for mit vedkommende. Hvis filmen ikke findes på Netflix, så ser jeg den på Blu-Ray
Logged

Sider: 1 ... 271 272 [273] 274 275 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010