home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  0 Brugere, 780 Gæster Online.

Indlæg: 1132904 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 269 270 [271] 272 273 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 614423 gange)
fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4050: 21 Jun 2013, 12:16 »



Alt for fedt! Jeg tænkte præcis det samme, da jeg så indlægget Smiley



Hver gang han skriver sådan noget bliver jeg ved med at håbe at han bare tager pis på os alle sammen - men det håb er efterhånden svundet ind til ingenting Opstemt
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4051: 21 Jun 2013, 13:18 »

Arh, her synes jeg sgu  ikke man kan tillade sig at være efter Demi (altså, X) Smiley

En dokumentar er jo trods alt et stykke sagligt (dermed ikke nødvendigvis objektivt) materiale, der skal belyse en begivenhed, person eller andet emne. At hagle en dokumentar om Demi Lovato ned uden at have set den er forkert. At jeg generelt godt ved, at den type film hun medvirker i siger mig nada gør, at jeg ikke gider se de film, men en dokumentar om personen er noget helt andet.

At jeg så synes det er latterligt, at man i hendes alder allerede har været i rehab er noget helt andet, og noget jeg har svært ved at tage seriøst. Men det er selvfølgelig set med mange børnestjerner, når først de blev lidt ældre.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Korzika
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4052: 21 Jun 2013, 13:40 »

Arh, her synes jeg sgu  ikke man kan tillade sig at være efter Demi (altså, X) Smiley

En dokumentar er jo trods alt et stykke sagligt (dermed ikke nødvendigvis objektivt) materiale, der skal belyse en begivenhed, person eller andet emne. At hagle en dokumentar om Demi Lovato ned uden at have set den er forkert. At jeg generelt godt ved, at den type film hun medvirker i siger mig nada gør, at jeg ikke gider se de film, men en dokumentar om personen er noget helt andet.

At jeg så synes det er latterligt, at man i hendes alder allerede har været i rehab er noget helt andet, og noget jeg har svært ved at tage seriøst. Men det er selvfølgelig set med mange børnestjerner, når først de blev lidt ældre.
En god dokumentar indeholder en god historie, og jeg syntes da, at det er fair, hvis man vurderer, at en historie om en disneystjerne - der sikkert er glemt om 5 år - ikke er specielt interessant.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4053: 21 Jun 2013, 13:51 »

En god dokumentar indeholder en god historie, og jeg syntes da, at det er fair, hvis man vurderer, at en historie om en disneystjerne - der sikkert er glemt om 5 år - ikke er specielt interessant.


Det er jeg ikke nødvendigvis enig med dig i. En dokumentar skal have et godt emne og god kildesortering. Det er svært at finde strengt objektive dokumentarer, men så meget desto vigtigere, at kilderne er nøje udvalgt, så de får budskabet frem på en måde, der kan interessere seeren.

En dokumentar om en ung pige, der allerede har været i rehab kan sagtens være interessant. At det så er en disneystjerne er jo i og for sig sagen uvedkommende. Havde det været en tilfældig engelsk pige, så kunne den sagtens have haft stor interesse fra alt og alle, hvis den var vel udført. På den led kan en god dokumentar jo faktisk blive hæmmet af at have fokus på en person, der er udsat for en masse hate.

Og jeg er ABSOLUT ikke fan af Demi Lovato skal det siges, men lige præcis dokumentarer skal man altså ikke rynke på næsen over. Selvfølgelig vælger man at se dokumentarer om noget der interesserer en, og der er rehab generelt ikke noget jeg interesserer mig for.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Korzika
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4054: 21 Jun 2013, 14:23 »

Det er jeg ikke nødvendigvis enig med dig i. En dokumentar skal have et godt emne og god kildesortering.
Men hvis man på forhånd ikke finder emnet interessant, så vil man i de fleste tilfælde jo heller ikke syntes, at selve dokumentaren er interessant. Sådan har jeg det i i hvert fald. Og når det handler om en disneystjerne og rehab, så er jeg ikke hooked på nogle måder.
Logged

Mangerel
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4055: 21 Jun 2013, 14:26 »

Nu ved jeg godt at det er en tråd om film man har set! Men da der nu er 271 sider med 10 (?) indlæg på hver, så må der da næsten være nogen der har set det jeg søger Opstemt !

Jeg leder efter nogle fede vampyr/varulv-film, fra FØR Twilllight blev kendt (har gjort vampyrer gay Skuffet )
- noget der minder lidt om Van Helsing og Blade-filmene men meget gerne mere gyseligt!

Ville være meget taknemmelig hvis nogen har kendskab til, tja, ANYTHING der minder om dét^. - Er stor fan af de ikke homoseksuelle vampyrer&varulve, men google har simpelthen været til minus hjælp denne gang..

Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4056: 21 Jun 2013, 14:35 »

Men hvis man på forhånd ikke finder emnet interessant, så vil man i de fleste tilfælde jo heller ikke syntes, at selve dokumentaren er interessant. Sådan har jeg det i i hvert fald. Og når det handler om en disneystjerne og rehab, så er jeg ikke hooked på nogle måder.

Det er jo også noget helt andet Peace

At man ikke finder emnet interessant er fair nok, men at dømme en dokumentar som dårlig på baggrund af emnet er forkert (det var lidt der jeg ville hen)

Nu ved jeg godt at det er en tråd om film man har set! Men da der nu er 271 sider med 10 (?) indlæg på hver, så må der da næsten være nogen der har set det jeg søger Opstemt !

Jeg leder efter nogle fede vampyr/varulv-film, fra FØR Twilllight blev kendt (har gjort vampyrer gay Skuffet )
 - noget der minder lidt om Van Helsing og Blade-filmene men meget gerne mere gyseligt!

Ville være meget taknemmelig hvis nogen har kendskab til, tja, ANYTHING der minder om dét^. - Er stor fan af de ikke homoseksuelle vampyrer&varulve, men google har simpelthen været til minus hjælp denne gang..

Det er absolut ikke en genre jeg har rodet meget med, men Underworld er vist noget med vampyrer mod varulve, og ellers kan du jo gå over i det helt klassiske og tage Dracula-filmene. Christopher Lee skulle have været forrygende i den rolle, men jeg har ikke selv set dem.

Ellers har jeg ikke så mange bud, da jeg generelt synes mytologien bag eventyrlige væsner er bedre end de film der bliver lavet Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Mangerel
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4057: 21 Jun 2013, 14:42 »


Ellers har jeg ikke så mange bud, da jeg generelt synes mytologien bag eventyrlige væsner er bedre end de film der bliver lavet Peace
Helt enig, håbede dog at jeg havde overset noget! Men giver mig ihvertfald i krig med Dracula filmene her snart Smiley
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4058: 21 Jun 2013, 14:49 »

En hurtig google-søgning har givet nogle resultater:

http://www.heavy.com/movies/horror-movies/2013/02/the-top-ten-greatest-vampire-films-of-all-time/

www.forbes.com/sites/markhughes/2012/10/20/top-10-best-vampire-movies-of-all-time/

http://movies.about.com/od/toppicks/tp/top-vampire-movies.htm

http://www.imdb.com/list/WWH425qB_xU/

Nosferatu, Cronos, From Dusk Til Dawn, Interview with a vampire og The Lost Boys går igen i et par af listerne, ligesom de klassiske Dracula og Bram Stoker's Dracula gør det.

Bedre inspiration kan jeg ikke umiddelbart finde Smiley
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4059: 21 Jun 2013, 17:00 »

Nu kom jeg lige til at tænke på noget i aftes da jeg var gået i seng.

Hvad var det egentlig der gjorde at du ikke ville se den, når hun ligefrem prøver på at få dig til at se den?
Vidste du overhovedet hvad den gik ud på?
Var det blot fordi du så det var med Demi?
Mente du blot ikke, at de ting dokumentaren indeholder vedrører dig?
Har din forlovede selv set den?
Hvis ja, hvad mener hun så om den?

Nej hun så den ikke, men hun kan godt lide hendes styrke. Ikke hendes musik, skal det så siges, men nu er det jo en dokumentar og ikke en tour video. Hun skal sikkert nok få den set en dag, men vi så en Michael Moore dokumentar istedet, da det er mig der bestemmer hvad vi ser herhjemme. Tunge
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4060: 21 Jun 2013, 17:11 »

Nu ved jeg godt at det er en tråd om film man har set! Men da der nu er 271 sider med 10 (?) indlæg på hver, så må der da næsten være nogen der har set det jeg søger Opstemt !

Jeg leder efter nogle fede vampyr/varulv-film, fra FØR Twilllight blev kendt (har gjort vampyrer gay Skuffet )
 - noget der minder lidt om Van Helsing og Blade-filmene men meget gerne mere gyseligt!

Ville være meget taknemmelig hvis nogen har kendskab til, tja, ANYTHING der minder om dét^. - Er stor fan af de ikke homoseksuelle vampyrer&varulve, men google har simpelthen været til minus hjælp denne gang..



Underworld, helt klart! Det er en af mine favoriter! Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4061: 21 Jun 2013, 17:50 »

Arh, her synes jeg sgu  ikke man kan tillade sig at være efter Demi (altså, X) Smiley

En dokumentar er jo trods alt et stykke sagligt (dermed ikke nødvendigvis objektivt) materiale, der skal belyse en begivenhed, person eller andet emne. At hagle en dokumentar om Demi Lovato ned uden at have set den er forkert. At jeg generelt godt ved, at den type film hun medvirker i siger mig nada gør, at jeg ikke gider se de film, men en dokumentar om personen er noget helt andet.

At jeg så synes det er latterligt, at man i hendes alder allerede har været i rehab er noget helt andet, og noget jeg har svært ved at tage seriøst. Men det er selvfølgelig set med mange børnestjerner, når først de blev lidt ældre.

Det er nok også lidt det problemet er i helhed.
Jeg kan ikke få jeg til at se en dokumentar om et emne i på ingen måde finder interessant. Det er selvfølgelig klart. Det var også lidt det jeg mente med at det var et long shot at poste den herinde. At PrtN og Fraize så blot udtrykker det på en arrogant måde var jeg vel egentlig også klar over ville ske. Det var enten total stilhed omkring mit indlæg, eller det her crazy

Det sidste du skriver omkring Rehab, skriver jeg lige en PB til dig om. Den vil jeg gerne have uddybet men ikke her.

En god dokumentar indeholder en god historie, og jeg syntes da, at det er fair, hvis man vurderer, at en historie om en disneystjerne - der sikkert er glemt om 5 år - ikke er specielt interessant.

Selvfølgelig er det i orden. Det kan jeg intet gøre ved.
Og hvad skal der til at vi kommer væk fra det disney, som folk så skide gerne vil have ind i hver sætning for at omtale hende? (Samt andre også)

Hvor lang tid skal der gå før hun ikke er "Disney" længere?

Og glemt om 5 år. Næpppe, men ingen af os kan se ud i fremtiden.
Logged


Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4062: 21 Jun 2013, 18:01 »

Nogen der kender en god tøse/pige film Smiley ??
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4063: 21 Jun 2013, 18:04 »

Nogen der kender en god tøse/pige film Smiley ??

The Notebook er helt og aldeles forfærdelig... Men for piger er den perfekt. Wink
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4064: 21 Jun 2013, 18:07 »

The Notebook er helt og aldeles forfærdelig... Men for piger er den perfekt. Wink
Du faldt vist liige fælden der Wink
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Sider: 1 ... 269 270 [271] 272 273 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010