home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  0 Brugere, 781 Gæster Online.

Indlæg: 1132904 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 264 265 [266] 267 268 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 614139 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3975: 16 Jun 2013, 11:16 »

Inception og Shutter Island er 2 verdens klasse film! Og Jakob E, siger det hele meget godt, hvorfor de har sådan en høj rating.

Jakob E, kan du andre gode film ligesom disse to og the prestige? Ved godt at det kan søges på, men hvis du selv kan anbefale nogle, ville det være lækkert.
Film med twist endings? I så fald er The Usual Suspects, Identity, Fight Club, Memento og Mulholland Drive alle et kig værd.
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3976: 16 Jun 2013, 14:18 »

Generer mig altid lidt når folk skal anbefale film med twist endings...
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3977: 16 Jun 2013, 14:19 »

Generer mig altid lidt når folk skal anbefale film med twist endings...
Tænker du på, at det er en lille spoiler?
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3978: 16 Jun 2013, 18:29 »

Film med twist endings? I så fald er The Usual Suspects, Identity, Fight Club, Memento og Mulholland Drive alle et kig værd.

The Usual Suspects har nærmest den bedste slutning nogensinde. Mere siger jeg ikke, for ikke at ødelægge filmen for andre. Wink
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3979: 16 Jun 2013, 18:34 »

Identity har en meget overraskende slutning, for at sige det mildt.
Tror nok den skal underholde dig.
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3980: 16 Jun 2013, 20:28 »

Ser lige the dark knight rises igen igen igen Smiley Elsker den film Opstemt
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3981: 16 Jun 2013, 20:59 »

Ser lige the dark knight rises igen igen igen Smiley Elsker den film Opstemt

Jeg ved ikke hvorfor, og jeg hader mig selv for det, men de nye Batman film fanger mig bare slet ikke. Det eneste gode ved dem er Heath Ledgers super præstation!
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3982: 16 Jun 2013, 22:23 »

Jeg ved ikke hvorfor, og jeg hader mig selv for det, men de nye Batman film fanger mig bare slet ikke. Det eneste gode ved dem er Heath Ledgers super præstation!

Det skal lige siges, at jeg elsker de her moderne fortolkninger af superhelteuniverser ne. De er mere rå og 'ægte', hvilket jeg synes er super tiltalende! crazy

Men jeg vil give dig ret i, at Batman-universet i de nye film er lidt specielt. De første 2/3 af den første er intet mindre end den bedste origin-historie i nyere tid efter min mening. Hele toeren er ganske enkelt fantastisk. Du nævner selv Heath Ledger, men også Gary Oldman og Eckheart synes jeg gør det eminent. Eneste minus ved den film er at Maggie Gyllenhaal overtog fra Katie Holmes. Slet ikke den samme charme over Maggie. Treeren synes jeg faktisk er den kedeligste. Der er virkelig lange passager undervejs, selvom filmen som helhed sparker røv!

Seks stjerner til de to første, men kun fem til den sidste. Ud af seks mulige naturligvis crazy
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3983: 16 Jun 2013, 22:32 »

Det skal lige siges, at jeg elsker de her moderne fortolkninger af superhelteuniverser ne. De er mere rå og 'ægte', hvilket jeg synes er super tiltalende! crazy

Men jeg vil give dig ret i, at Batman-universet i de nye film er lidt specielt. De første 2/3 af den første er intet mindre end den bedste origin-historie i nyere tid efter min mening. Hele toeren er ganske enkelt fantastisk. Du nævner selv Heath Ledger, men også Gary Oldman og Eckheart synes jeg gør det eminent. Eneste minus ved den film er at Maggie Gyllenhaal overtog fra Katie Holmes. Slet ikke den samme charme over Maggie. Treeren synes jeg faktisk er den kedeligste. Der er virkelig lange passager undervejs, selvom filmen som helhed sparker røv!

Seks stjerner til de to første, men kun fem til den sidste. Ud af seks mulige naturligvis crazy

Mit problem med de her film, og film i al almindelighed, er nok at jeg bliver meget farvet af hvilke skuespillere der er i filmene. Jeg elsker Heath Ledger og Gary Oldman, men samtidig hader jeg med en brændende passion, Christian Bale, katie Holmes, Maggie Gyllenhaal og Aaron Eckhart. Så det siger nok lidt sig selv at jeg ikke er den store fan af filmene. Tunge

Men hvis jeg ser bort fra det, kan jeg sagtens se det gode i filmene. De er gritty og utroligt flot lavede, med nogle gode historier. Men derfor irriterer det mig desværre stadigvæk, at valget faldt på lige netop de skuespillere. Tunge
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3984: 16 Jun 2013, 22:35 »

Mit problem med de her film, og film i al almindelighed, er nok at jeg bliver meget farvet af hvilke skuespillere der er i filmene. Jeg elsker Heath Ledger og Gary Oldman, men samtidig hader jeg med en brændende passion, Christian Bale, katie Holmes, Maggie Gyllenhaal og Aaron Eckhart. Så det siger nok lidt sig selv at jeg ikke er den store fan af filmene. Tunge

Men hvis jeg ser bort fra det, kan jeg sagtens se det gode i filmene. De er gritty og utroligt flot lavede, med nogle gode historier. Men derfor irriterer det mig desværre stadigvæk, at valget faldt på lige netop de skuespillere. Tunge

Det er lidt sådan jeg vælger hvilken film jeg skal se.
Jeg finder en person på wikipedia jeg gerne vil se en film med og så kigger jeg på hvilke film hun har været med i crazy
Logged


BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3985: 16 Jun 2013, 22:38 »

At hade Christian Bale er fuldstændig sindssygt efter hvad han har gjort for filmverdenen.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3986: 16 Jun 2013, 22:42 »

At hade Christian Bale er fuldstændig sindssygt efter hvad han har gjort for filmverdenen.

Som skuespiller, enig! Men jeg har indtryk af at han er en hamrende usympatisk type udenfor skærmen Opstemt

Da han modtog en eller anden pris var han i hvert fald et arrogant røvhul at høre på, da han stod ved talerstolen Peace

Men ellers er jeg enig. Han har virkelig været en fantastisk del af filmindustrien, og han har været med til at skabe nogle helt igennem fantastiske film.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3987: 16 Jun 2013, 22:46 »

Der ser jeg så uden tvivl andre skuespillere der har bidraget til en del mere end Christian Bale... Den forstår jeg slet, slet ikke! Tunge

Og ja, jeg tror heller ikke han er verdens mest venlige gemyt i virkeligheden. Tunge
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3988: 16 Jun 2013, 22:50 »

Som skuespiller, enig! Men jeg har indtryk af at han er en hamrende usympatisk type udenfor skærmen Opstemt

Da han modtog en eller anden pris var han i hvert fald et arrogant røvhul at høre på, da han stod ved talerstolen Peace

Men ellers er jeg enig. Han har virkelig været en fantastisk del af filmindustrien, og han har været med til at skabe nogle helt igennem fantastiske film.
Det ved jeg nu ikke. Det er ikke det indtryk, jeg har af ham. Han havde en kontrovers med sin mor, hvor han ikke snakkede med hende meget længe, men derfor behøves man ikke at være usympatisk. Dertil har der været episoden, hvor han bliver sur på en kameramand, men han var ude at undskylde bagefter. Det er i min verden småting. At han så besøger familier til ofrene i Aurora og er meget meget rørt, da Heath Ledger fik en Oscar for hans rolle som Jokeren, synes jeg til gengæld siger meget. Han var i hvert fald også utrolig sympatisk og humoristisk, da han vandt en Oscar for hans rolle i The Fighter.

Dertil synes jeg personligt, hvis vi ser bort fra hans personlighed, som jeg ikke har et skidt indtryk af, at han er nutidens bedste skuespiller. Lige fra Batman til American Psycho til The Fighter til The Prestige til The Machinist til Rescue Dawn til 3:10 to Yuma. Selv som 13-årig i Empire of the Sun var han outstanding.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3989: 16 Jun 2013, 22:51 »

Der ser jeg så uden tvivl andre skuespillere der har bidraget til en del mere end Christian Bale... Den forstår jeg slet, slet ikke! Tunge

Og ja, jeg tror heller ikke han er verdens mest venlige gemyt i virkeligheden. Tunge

Håber ikke du vil argumentere for, at han har bidraget mindre end hæderligt crazy

The Machinist, Batmanserien, American Psycho og The Fighter (for bare at nævne dem jeg selv elsker!) er jo helt igennem forrygende præstationer af ham. Han favner bredt, selvom han helst altid skal spille en troubled type Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 264 265 [266] 267 268 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010