home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  0 Brugere, 748 Gæster Online.

Indlæg: 1132904 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 263 264 [265] 266 267 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 614130 gange)
Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3960: 16 Jun 2013, 00:04 »

Nogle der kan anbefale en decideret klasse film, man måske så for nylig, som man kan sætte sig til at se en stille og rolig lørdag aften?

'En verden udenfor' synes jeg personligt er fremragende. Den var vist også nomineret til et par oscars, og generelt synes mange, at den er god. Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Naustratze
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3961: 16 Jun 2013, 00:08 »

Man kan altid gå ind og kigge på IMDBs top 250 film, jeg er enig i de fleste ihvertfald. Ja, En Verden Udenfor er absolut fantasitsk, og er også delt nr. 1 med Godfather derinde.

Pulp Fiction i komedie/action genren kan anbefales.
Schindlers Liste er også en fremragende film, hvis man er til den genre. Den er dog meget lang, så det bliver nok en anden dag.
Jeg så American History X igen den anden dag, og den er også fremragende.
« Seneste Redigering: 16 Jun 2013, 00:13 af Naustratze » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3962: 16 Jun 2013, 00:27 »

Nogle der kan anbefale en decideret klasse film, man måske så for nylig, som man kan sætte sig til at se en stille og rolig lørdag aften?
Der er rigtig mange. Og IMDB er generelt god at gå efter synes jeg. Jeg vil anbefale The Prestige, som er min absolutte favorit.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3963: 16 Jun 2013, 00:33 »

Der er rigtig mange. Og IMDB er generelt god at gå efter synes jeg. Jeg vil anbefale The Prestige, som er min absolutte favorit.

Jeg er dybt uenig.
Jeg syntes altid jeg syntes bedst om de film brugerne af IMDB giver lave karaktere end omvendt.
Logged


Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3964: 16 Jun 2013, 00:40 »

Det er fordi de kun giver lave karakterer til high-school musical film, og diverse film med Miley.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3965: 16 Jun 2013, 00:44 »

Det er fordi de kun giver lave karakterer til high-school musical film, og diverse film med Miley.

Og du har fuldstændigt ret.
Dem der benytter sig af IMDB rammer virkelig så langt forbi min filmsmag som man overhovedet kan.

High School Musical filmene er alle fantastiske film.
Ligeledes er Miley's "The Last Song" og "LOL" ganske fine film!
Katy Perry's film "Part of me" får ligeledes hug.
Og "Sparkle" med Jordin Sparks får også en elendig karakter.

Derimod får "Inception" og "Shutter Island" som begge er film jeg ikke bryder mig om minimum 8 i karakter...
Nej... IMDB er bare ikke for mig.
Logged


BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3966: 16 Jun 2013, 00:47 »

Uanset om man kan lide Inception eller Shutter Island, så mener jeg klart, at man burde anerkende deres kvalitet som film og erkende, at de fortjener at ligge deroppe, hvor de gør.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3967: 16 Jun 2013, 00:50 »

Uanset om man kan lide Inception eller Shutter Island, så mener jeg klart, at man burde anerkende deres kvalitet som film og erkende, at de fortjener at ligge deroppe, hvor de gør.

Jeg har kun set "Inception" 1 gang.
"Shutter Island" har jeg set 2 gange og skal være ærlig at sige jeg bedre kunne li den 2 gang.

Men mit problem er nok bare at jeg ikke bryder mig om kryptiske film. Jeg skal helst have noget som er lige til og som har en person i hovedrollen jeg kan savle over crazy

Og jo de fortjener det sikkert. Det skal jeg ikke kloge mig på. Jeg ved bare at jeg hellere vil se en film med Miley Cyrus, Jordin Sparks, Vanessa Hudgens eller Katy Perry, fremfor en film med en eller anden voldsom historie jeg ikke fatter en skid af og ikke finder interessant  Rullende Øjne  Tunge
Logged


BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3968: 16 Jun 2013, 00:53 »

Jeg har kun set "Inception" 1 gang.
"Shutter Island" har jeg set 2 gange og skal være ærlig at sige jeg bedre kunne li den 2 gang.

Men mit problem er nok bare at jeg ikke bryder mig om kryptiske film. Jeg skal helst have noget som er lige til og som har en person i hovedrollen jeg kan savle over crazy

Og jo de fortjener det sikkert. Det skal jeg ikke kloge mig på. Jeg ved bare at jeg hellere vil se en film med Miley Cyrus, Jordin Sparks, Vanessa Hudgens eller Katy Perry, fremfor en film med en eller anden voldsom historie jeg ikke fatter en skid af og ikke finder interessant  Rullende Øjne  Tunge
Ja, der er vi så forskellige, og det skal der også være plads til, men jeg mener ikke, at deres bedømmelse er til meget diskussion reelt. I en film som Inception bliver seeren jo f.eks. udsat for præcis det samme som det der sker i filmen. Det burde være fuldstændig umuligt, men det er blot et mesterværk uden lige.
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3969: 16 Jun 2013, 01:33 »

Inception og Shutter Island er 2 verdens klasse film! Og Jakob E, siger det hele meget godt, hvorfor de har sådan en høj rating.

Jakob E, kan du andre gode film ligesom disse to og the prestige? Ved godt at det kan søges på, men hvis du selv kan anbefale nogle, ville det være lækkert.
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3970: 16 Jun 2013, 01:34 »

Jeg har aldrig set dem. Burde jeg?
Logged


Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3971: 16 Jun 2013, 02:25 »

Uden tvivl
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3972: 16 Jun 2013, 02:31 »

Vil nok sige at min alletiders yndlingsfilm må være The Shining. Filmen har helt fantastiske skuespillere, der simpelthen gør det helt ud af proportioner. Musikken, billederne, alt er helt utroligt. Det er den eneste film hvor jeg er gået ind på google for at sidde i et par timer bare for at se hvad visse ting betød og hvorfor ditten og hvorfor datten lige var der. Tunge
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3973: 16 Jun 2013, 07:20 »

Fik lige set den fransk Intouchables. Jeg var i forvejen skeptisk pga. alt den hype filmen havde fået og så at den var FRANSK!

Men damn, jeg blev ikke skuffet. Filmen er simpelthen fantastisk, selvom den er så skide simpel. Skuespillerne bærer filmen frem og jeg kedede mig aldrig.

Den handler om Phillipe som er lam fra halsen og ned efter en paraglideulykke. Han søger en hjælper og ansætter mod alle odds den små-kriminelle Driss.
De udvikler en unikt venskab - og det er egentlig det filmen handler om. Smiley Havde den været amerikansk havde begge skuespillere fået en Oscar - no doubt.
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3974: 16 Jun 2013, 10:45 »

Jeg har aldrig set dem. Burde jeg?

Da jeg så Shutter Island gik jeg ind til den med nul forventninger. Jeg fik at vide at den ville blive vist på kollegiets storskærm, og jeg tænkte; hvorfor ikke? Jeg fik at vide, at slutningen var virkelig speciel, og så var det ellers i gang.

Jeg har til dato aldrig set en så fantastisk film. Den underholdt fra start til slut, og er man til psykologiske thrillers, så er den i absolut eliteklasse. Og hvad endnu bedre er, den kan ses igen og igen, men det vil man forstå når man ser den første gang. I hvert fald hvis man er skruet sammen oppe i hovedet som jeg er Opstemt

Derudover spiller Leonardo Di Caprio så blændende godt, at det er mig en gåde, at han ikke fik en Oscar for den. Men sådan har hans karriere jo altid været.


Inception er en visuelt overdådig film, der ligeledes leger med psyken, og man skal til tider holde tungen lige i munden. Men igen - er man til den slags film, så er den i verdensklasse og fortjener al den ros den har fået af kritikere såvel som seere. Hvor Shutter Island leger med sindet, så leger Inception med tanken 'hvad er virkeligt?'.


EDIT
men lige angående Shutter Island, så kan det være, at grunden til jeg syntes den var så fantastisk er, at jeg ikke havde nogen forventninger før jeg så den crazy
« Seneste Redigering: 16 Jun 2013, 10:52 af plutonium » Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 263 264 [265] 266 267 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010