home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  0 Brugere, 754 Gæster Online.

Indlæg: 1132904 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 261 262 [263] 264 265 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 614080 gange)
Pjævs
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3930: 10 Jun 2013, 01:59 »

Har godt nok ikke set Hangover 3, men der er sgu noget galt hvis man mener at Project X er god! xD Det er da til dags dato den mest tåbelige og intetsigende film, med nogle karakterer der er så forkastelige at man nærmest får brækfornemmelse - "Ja nu er min fremtid ødelagt, mine forældres hus er fuldstændig smadret, men vi havde i det mindste en fed fest og er selvfølgelig også blevet skolens mest populære fyr!" Hold fast hvor dumme har de knægte lov til at være... Tomme værdier, siger jeg da bare.

Tomme værdier at være populær på sin skole?
Jeg siger ikke at det er verdens mest intelligente eller dybe film(eller at den er det overhovedet), men jeg synes at hvis man lige tager de højrøvede anmelder-wannabe briller af, så er det sgu en meget god film.

Nu ved jeg jo ikke hvor gammel du er, men den appellere jo nok bare til en anden aldersgruppe end din, jeg gætter på at du heller ikke er meget til American Pie filmene så.
« Seneste Redigering: 10 Jun 2013, 02:13 af Pjævs » Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3931: 10 Jun 2013, 07:40 »

Har godt nok ikke set Hangover 3, men der er sgu noget galt hvis man mener at Project X er god! xD Det er da til dags dato den mest tåbelige og intetsigende film, med nogle karakterer der er så forkastelige at man nærmest får brækfornemmelse - "Ja nu er min fremtid ødelagt, mine forældres hus er fuldstændig smadret, men vi havde i det mindste en fed fest og er selvfølgelig også blevet skolens mest populære fyr!" Hold fast hvor dumme har de knægte lov til at være... Tomme værdier, siger jeg da bare.
Fuck alt hvad der hedder objektivitet.
Logged

welbz is dat guy

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3932: 10 Jun 2013, 09:44 »

Tomme værdier at være populær på sin skole?


For enhver pris? Ja, det er en ret tom værdi Tunge

Normalt har jeg ikke noget imod at lyde gammel, men her er jeg nødt til at lyde som en gammel gubbe. Når først man kommer lidt videre i sit liv, så vil man opdage hvordan nogle mennesker gik ALT for meget op i popularitetsræset i skoletiden. Jeg kender 3, der stadig sidder fast i det på trods af, at det er 4 år siden vi gik ud af gymnasiet. Hvor de fleste er videre i deres liv og er ved at tage uddannelser, arbejder eller på anden vis har rykket sig, så sidder de stadig med deres fester i kældre, store armbevægelser og store ord om hvor seje de er. Det er sgu lidt ynkeligt. Og det er ikke sjovt at sige, for en af dem var faktisk en rigtig god ven.

Desværre er der folk, der tager den slags film lidt for meget til sig, selvom de fleste da heldigvis kan finde ud af at skelne film fra virkelighed.


Til gengæld har jeg for nylig set Rumrejsen år 2001... Ja.. jeg er sgu ikke så imponeret over den Tunge

Jeg kan godt se at den har været inspirationskilde til ekstremt mange film og science fiction-genren generelt, men den er også meget langtrukken og kedelig. Den første del med aberne er interessant, men langsom. Sekvenserne i rummet er visionære, men sløve.

Jeg må sige at jeg er skuffet over, at en film mange seriøse filmsites har udråbt som den bedste sci-fi film nogensinde kan ramme så meget ved siden af anmeldelserne. Også selvom den kan give lidt stof til eftertanke.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3933: 10 Jun 2013, 10:33 »

Prøv evt. xmbc http://xbmc.org/.. Der kan du stort set ændre det hele til dig selv.

Plex er en videreudvikling af XBMC, så jeg tror ikke jeg ville vinde meget ved at skifte. Jeg er enormt glad for Plex, og ser ingen grund til at skifte Wink
Logged


Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3934: 10 Jun 2013, 11:35 »

Hold da op, Plex ser lovende ud. Jeg har lige hentet det til computeren og til min iPhone og er i gang med at organisere det hele. Det er fedt at det hele kan sættes op på sådan vis. Det glæder jeg mig i hvert fald til at få afprøvet.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3935: 10 Jun 2013, 12:15 »

Plex er en videreudvikling af XBMC, så jeg tror ikke jeg ville vinde meget ved at skifte. Jeg er enormt glad for Plex, og ser ingen grund til at skifte Wink
Ganske rigtigt.. Begge er lækre platforme at afspille fra.
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3936: 10 Jun 2013, 12:28 »

Præcis. Jeg siger heller ikke at XBMC er noget skidt - for jeg har aldrig prøvet det Smiley Men når man ved hvad man har, og det man har bare fungerer så er jeg for konservativ til at skifte Peace
Logged


OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3937: 10 Jun 2013, 15:01 »

Fuck alt hvad der hedder objektivitet.

Hvor mange anmeldere kender du der er 100 % objektive? Og nej jeg er langt fra anmelder eller objektiv, men jeg har heller ikke sagt at jeg var eller ville være det. Smiley
Filmen er nok ikke lavet til min aldersgruppe(psykisk), nej. Rent fysisk er jeg dog kun 25 år gammel og den aldersgruppe er den nok også blevet lavet til. Men jo, den er da underholdende hvis man tager American Pie brillerne på, hvilket er en serie jeg synes er hammer sjov, men derfor synes jeg stadig ikke om Project X. Smiley Men hver sin smag.


Til gengæld har jeg for nylig set Rumrejsen år 2001... Ja.. jeg er sgu ikke så imponeret over den Tunge

Jeg kan godt se at den har været inspirationskilde til ekstremt mange film og science fiction-genren generelt, men den er også meget langtrukken og kedelig. Den første del med aberne er interessant, men langsom. Sekvenserne i rummet er visionære, men sløve.

Jeg må sige at jeg er skuffet over, at en film mange seriøse filmsites har udråbt som den bedste sci-fi film nogensinde kan ramme så meget ved siden af anmeldelserne. Også selvom den kan give lidt stof til eftertanke.

Har kun set den en gang. Og ja selv den gang blev jeg meget skuffet, selvom mit snobbede filmhjerte gerne ville kunne lide den, er den som du siger, lidt for langtrukken. Den giver noget at tænke over, og filmisk er den flot, men som underholdning er den lidt hård at komme igennem - især efter en hård dag. Tunge
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3938: 10 Jun 2013, 16:38 »

Project X er en kedelig film, sammenlignet med andre unge-partyhard film Smiley
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Ramlak
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3939: 10 Jun 2013, 18:40 »

Project X er en kedelig film, sammenlignet med andre unge-partyhard film Smiley

Jeg synes Project X skiller sig ud, i forhold til lign. film. Jeg kan godt lide den måde, der er arbejdet med fakta- og fiktionskoder. Det med at, den er filmet med håndholdtkamera får historien til at virke mere livagtigt, og får filmen til at ligne en dokumentarfilm.
Jeg vil kalde det ungdomskomediernes svar på "The Blair Witch Project"  Smiley
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3940: 10 Jun 2013, 19:55 »

Jeg synes Project X skiller sig ud, i forhold til lign. film. Jeg kan godt lide den måde, der er arbejdet med fakta- og fiktionskoder. Det med at, den er filmet med håndholdtkamera får historien til at virke mere livagtigt, og får filmen til at ligne en dokumentarfilm.
Jeg vil kalde det ungdomskomediernes svar på "The Blair Witch Project"  Smiley

Udover at The Blair Witch Project var bedre og original. Smiley Men det er en god sammenligning. Smiley
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3941: 10 Jun 2013, 20:33 »

Noget andet er, så kommer der The Longest Yard på Zulu kl. 20.50..
Logged

Ramlak
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3942: 10 Jun 2013, 23:11 »

Udover at The Blair Witch Project var bedre og original. Smiley Men det er en god sammenligning. Smiley

Selvfølgelig, var The Blair Witch Project mere original. Den havde et budget på 25.000$ og indtjente 250 mio. $. Det giver en indtjeningsprocent på 1.000.000 %. Den tjente sig selv ind 10.000 gange Wink

Project X kunne aldrig blive original på samme måde, den havde flere mio. i budget og er produceret af et mainstream filmselskab.

Det var dog klart en fejl, at lave en 2'er af The Blair Witch Procejt. En sådan original film, kan ikke blive bedre i en part 2, den havde jo en lukket slutning. Smiley
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3943: 10 Jun 2013, 23:24 »

Noget andet er, så kommer der The Longest Yard på Zulu kl. 20.50..
 

En klassefilm som jeg ser det - er du gal jeg er pjattet med den! Wink
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3944: 10 Jun 2013, 23:42 »

Selvfølgelig, var The Blair Witch Project mere original. Den havde et budget på 25.000$ og indtjente 250 mio. $. Det giver en indtjeningsprocent på 1.000.000 %. Den tjente sig selv ind 10.000 gange Wink

Project X kunne aldrig blive original på samme måde, den havde flere mio. i budget og er produceret af et mainstream filmselskab.

Det var dog klart en fejl, at lave en 2'er af The Blair Witch Procejt. En sådan original film, kan ikke blive bedre i en part 2, den havde jo en lukket slutning. Smiley

Lukket og lukket. Det kan vist diskuteres. Men du har ret i at de skulle have holdt deres forbaskede fingre fra kameraet. Den toer er simpelthen forfærdelig. Tunge
Logged

Sider: 1 ... 261 262 [263] 264 265 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010