home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  1 Bruger, 776 Gæster Online.

Indlæg: 1132904 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 260 261 [262] 263 264 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 614014 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3915: 04 Jun 2013, 12:37 »

Åh, ja, du skal selvfølgelig også bruge Handbrake til at komprimeret de rippede DVD'er. Så får du den fra 5 gb til 1,5-2 gb uden at miste kvalitet. Smiley
Logged


vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3916: 04 Jun 2013, 13:24 »

Så for nyligt en film med Jim Carry den hed evigt solskin i et pletfrit sind rigtig god film, som mange af de andre film Jim Carry er med i
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3917: 04 Jun 2013, 14:46 »

Så for nyligt en film med Jim Carry den hed evigt solskin i et pletfrit sind rigtig god film, som mange af de andre film Jim Carry er med i

Ja, den er også rigtig god. Hvis du kan lide ham i en rolle som denne skal du også se Man on the Moon og The Truman Show. Smiley Begge i en lidt mere seriøs tone, som den du har set.
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3918: 04 Jun 2013, 15:45 »

Ja, den er også rigtig god. Hvis du kan lide ham i en rolle som denne skal du også se Man on the Moon og The Truman Show. Smiley Begge i en lidt mere seriøs tone, som den du har set.
ok dem vil jeg da helt klart se engang  Wink
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3919: 04 Jun 2013, 17:57 »

Så Hangover III i weekenden og var rimelig skuffet - slet ikke det jeg forventede, men der var dog nogle sjove episoder! Især ved denne var jeg flad:

http://www.youtube.com/v/nt5bzWzPpnM
Det der var klart en af de bedste scener! Starten af filmen var virkelig sjov, mens Alan hen ad vejen blev meget forudsigelig - men stadig sjov. Synes dog at handlingen overraskede positivt, hvor der skete ting man ikke havde regnet med Smiley!
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3920: 04 Jun 2013, 18:00 »

https://www.youtube.com/v/IM47_WohcnA

OBS OBS OBS! ELSKER at de har kopiret denne famøse scene Opstemt
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3921: 05 Jun 2013, 18:27 »

Nogle der ved hvor jeg kan se Andreas Bo - Inderigs?
De har den ikke i min nærmeste blockbuster  ticked off
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3922: 05 Jun 2013, 19:04 »

Nogle der ved hvor jeg kan se Andreas Bo - Inderigs?
De har den ikke i min nærmeste blockbuster  ticked off
Du kan købe den mange steder på nettet.
Logged

FCK

Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3923: 05 Jun 2013, 21:53 »

Ja, den er også rigtig god. Hvis du kan lide ham i en rolle som denne skal du også se Man on the Moon og The Truman Show. Smiley Begge i en lidt mere seriøs tone, som den du har set.

+ The Majestic
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3924: 05 Jun 2013, 22:55 »

+ The Majestic

I mit hoved er den slet ikke på samme niveau, men jeg kan nu godt lide den alligevel for det den er. Smiley Handlingen er i hvert fald meget spændende, der omhandler nogle gode emner.
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3925: 10 Jun 2013, 00:30 »

Har lige set Hangover III til forpremiere!! Fuck den er grineren!! Selvom de ikke er fulde denne gang og skal genskabe en våd nat Opstemt -Så er der masser af gode repliker og sjove scener!!

Kan man li' 1eren og 2eren skal man se denne også!!
Hold nu kæft 3'eren er dårlig!! Synes 1. var vild god, 2. var også god, 3. var da godt nok noget af det værste lort jeg har set..
Så skal i hellere se Project X - http://www.imdb.com/title/tt1636826/?ref_=sr_1 og 21 & Over http://www.imdb.com/title/tt1711425/?ref_=sr_1

Alle mine filer er .mkv-filer der indeholder alt mht sprog, og tekster. Jeg bruger Plex (http://www.plexapp.com/) til at se mine film, og der kan man nemt vælge sprog og tekster. Lidt ligesom VLC-player - Plex er bare meget kønnere som medieserver.
Prøv evt. xmbc http://xbmc.org/.. Der kan du stort set ændre det hele til dig selv.
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3926: 10 Jun 2013, 00:37 »

Due Date er god Smiley!
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3927: 10 Jun 2013, 00:41 »

Bestemt.
Kan i anbefale andre film i samme kategori som overstående?
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3928: 10 Jun 2013, 01:31 »

Har godt nok ikke set Hangover 3, men der er sgu noget galt hvis man mener at Project X er god! xD Det er da til dags dato den mest tåbelige og intetsigende film, med nogle karakterer der er så forkastelige at man nærmest får brækfornemmelse - "Ja nu er min fremtid ødelagt, mine forældres hus er fuldstændig smadret, men vi havde i det mindste en fed fest og er selvfølgelig også blevet skolens mest populære fyr!" Hold fast hvor dumme har de knægte lov til at være... Tomme værdier, siger jeg da bare.
Logged

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3929: 10 Jun 2013, 01:53 »

Har godt nok ikke set Hangover 3, men der er sgu noget galt hvis man mener at Project X er god! xD Det er da til dags dato den mest tåbelige og intetsigende film, med nogle karakterer der er så forkastelige at man nærmest får brækfornemmelse - "Ja nu er min fremtid ødelagt, mine forældres hus er fuldstændig smadret, men vi havde i det mindste en fed fest og er selvfølgelig også blevet skolens mest populære fyr!" Hold fast hvor dumme har de knægte lov til at være... Tomme værdier, siger jeg da bare.

Nu behøver en film jo ikke have det dybeste plot og flotteste budskab for, at den kan være underholdende og god. Tomme værdier? Det er en film, der udelukkende skal underholde. Det er der vel intet galt i at kunne lide.
Logged

former zoesuckins

Sider: 1 ... 260 261 [262] 263 264 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010