home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  0 Brugere, 765 Gæster Online.

Indlæg: 1132903 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 258 259 [260] 261 262 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 613940 gange)
Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3885: 30 Maj 2013, 11:21 »

Det tvivler jeg sgu på Opstemt

Så skal jeg først opstille udvalget i en folder, der kan blive sendt rundt så. Sidst nogen kom forbi gav de næsten op, da de så udvalget xD

Så har enten du eller dem der ville låne virkeligt en håbløs smag, hvis ikke de kan finde noget, som de gider se blandt 600 film... crazy
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3886: 30 Maj 2013, 11:36 »

De kan finde masser! Men de kan ikke beslutte sig xD

De kom bare ind og sagde, at de ville se noget sjovt. Så pegede jeg på hylderne og sagde, at de bare kunne vælge én af de nok 200 film, der kan kaldes komedier. Alt fra slapstick og spoof til underfundig humor og actionkomedier Opstemt

Har slet ikke overblik over hvor mange film jeg har indenfor hver genre, bortset fra at jeg ikke ejer splatterfilm, og generelt har meget få gysere
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3887: 30 Maj 2013, 11:40 »

De kan finde masser! Men de kan ikke beslutte sig xD

De kom bare ind og sagde, at de ville se noget sjovt. Så pegede jeg på hylderne og sagde, at de bare kunne vælge én af de nok 200 film, der kan kaldes komedier. Alt fra slapstick og spoof til underfundig humor og actionkomedier Opstemt

Har slet ikke overblik over hvor mange film jeg har indenfor hver genre, bortset fra at jeg ikke ejer splatterfilm, og generelt har meget få gysere

Nå okay... Men hvis du ikke vil tjene millioner, skal jeg nok lade være med at blande mig...! Rullende Øjne Tunge
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3888: 30 Maj 2013, 11:53 »

Grin

Du er sgu en sjov gut, Jeppe Wink

Men jeg skal da overveje det, og hvis det bliver en stor forretning, så døber jeg den Sir Jeppe Incorporated Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3889: 30 Maj 2013, 11:57 »

Grin

Du er sgu en sjov gut, Jeppe Wink

Men jeg skal da overveje det, og hvis det bliver en stor forretning, så døber jeg den Sir Jeppe Incorporated Wink

Klasse! Opstemt

Back to topic: Er der nogen der har set den nye Fast & Furious, og hvordan var den? Kan ikke helt finde ud af, om den er en biografbillet værd... Smiley
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3890: 30 Maj 2013, 12:44 »

High School Musical er vanvittigt.
Men nu er jeg også toppjattet med Vanessa. Det trækker godt op.

Animationsfilm skal jeg ikke se. Det er noget pjat. Ingen damer. Ingen film.

Nu du er så toppjattet med de der tøser, så husk at få set Spring Breakers! Smiley

http://www.imdb.com/title/tt2101441/combined

Men som fan af pigerne har du vel hørt om den.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3891: 30 Maj 2013, 12:46 »

Der er kortere til dig, og du kan jo bare være lidt billigere... De skal nok købe ved dig Wink

Så kan jeg give dig lidt at tænke over. Jeg havde 1143 film præcis (docu, animeret, danske, udenlandske), og 15 forskellige serier.

Da jeg (og min kone) skulle digitalisere dem tog det knap et års tid at rippe, hvor vi sad ca. 1-3 timer pr. dag (lod computeren rippe mens vi så film, lavede mad, etc.).

Men omvendt så fortryder jeg det ikke et sekund i dag. Når man skal bladre i sit katalog på sin medieserver så går det 100 gange hurtigere. Og jeg har samtidig sparet en hel væg-plads! Smiley
Logged


Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3892: 30 Maj 2013, 13:03 »

Så kan jeg give dig lidt at tænke over. Jeg havde 1143 film præcis (docu, animeret, danske, udenlandske), og 15 forskellige serier.

Da jeg (og min kone) skulle digitalisere dem tog det knap et års tid at rippe, hvor vi sad ca. 1-3 timer pr. dag (lod computeren rippe mens vi så film, lavede mad, etc.).

Men omvendt så fortryder jeg det ikke et sekund i dag. Når man skal bladre i sit katalog på sin medieserver så går det 100 gange hurtigere. Og jeg har samtidig sparet en hel væg-plads! Smiley

Shit. Bare shit! Men kan godt forestille mig, at det har sparet dig for en del bøvl, for 1100 film fylder sgu lidt... Tunge
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3893: 30 Maj 2013, 15:26 »

Er det egentligt ikke lovligt at downloade de film man har købt?
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3894: 30 Maj 2013, 15:31 »

Er det egentligt ikke lovligt at downloade de film man har købt?
Nej du skal selv rippe dem  Thumbs Up
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3895: 30 Maj 2013, 15:36 »

Hvad hvis det er VHS Opstemt?
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3896: 30 Maj 2013, 15:41 »

Hvad hvis det er VHS Opstemt?
Det samme..
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3897: 30 Maj 2013, 15:42 »

Hvad hvis det er VHS Opstemt?
Hvis nu de kommer hjem til dig og ser dine ting i gemmen. De ser efter kvaliteten og den ikke er i VHS kvalitet. men i bluray eller DVD så har du et lille problem  Tunge
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3898: 30 Maj 2013, 15:49 »

Hvis nu de kommer hjem til dig og ser dine ting i gemmen. De ser efter kvaliteten og den ikke er i VHS kvalitet. men i bluray eller DVD så har du et lille problem  Tunge

Tjaaa, synes nu det er lidt underligt. Man har jo støttet det, hvorfor må man så ikke få "re-fill"? Men whatever Thumbs Up
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3899: 30 Maj 2013, 16:07 »

Så kan jeg give dig lidt at tænke over. Jeg havde 1143 film præcis (docu, animeret, danske, udenlandske), og 15 forskellige serier.

Da jeg (og min kone) skulle digitalisere dem tog det knap et års tid at rippe, hvor vi sad ca. 1-3 timer pr. dag (lod computeren rippe mens vi så film, lavede mad, etc.).

Men omvendt så fortryder jeg det ikke et sekund i dag. Når man skal bladre i sit katalog på sin medieserver så går det 100 gange hurtigere. Og jeg har samtidig sparet en hel væg-plads! Smiley

Awesome! Opstemt

Da du rippede, hvordan gjorde du det så? Altså hvilke fil-formater brugte du? Jeg har hidtil kun rodet med avi-filer, men der vil jeg få lange løg, hvis jeg skal tage fx disney i både dansk og engelsk version xD
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 258 259 [260] 261 262 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010