home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  0 Brugere, 732 Gæster Online.

Indlæg: 1132903 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 257 258 [259] 260 261 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 613929 gange)
Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3870: 29 Maj 2013, 21:11 »

Har lige set Hangover III til forpremiere!! Fuck den er grineren!! Selvom de ikke er fulde denne gang og skal genskabe en våd nat Opstemt -Så er der masser af gode repliker og sjove scener!!

Kan man li' 1eren og 2eren skal man se denne også!!
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3871: 29 Maj 2013, 22:22 »

Har lige set Hangover III til forpremiere!! Fuck den er grineren!! Selvom de ikke er fulde denne gang og skal genskabe en våd nat Opstemt -Så er der masser af gode repliker og sjove scener!!

Kan man li' 1eren og 2eren skal man se denne også!!

Helt enig, genial film!  Thumbs Up
Logged

Neal Caffrey!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3872: 29 Maj 2013, 22:24 »

Lyder alt for fedt, drenge! Den skal jeg uden tvivl ind at se en aften.  Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3873: 30 Maj 2013, 08:41 »

I øvrigt undrer jeg mig over, at du brugte 50% af tiden i crewet på, at fortælle at du mangler penge, og alligevel vælger du, at klatte dem du så har væk på film... Tunge

Når det så er sagt, har jeg (og min familie) et godt stykke over 100 film! Grin

Jeg køber 90 % af mine film brugt, og til mellem 10 og 30 kroner stykket (elsker min filmpusher!) Wink

Men hvad er det for en amatørfamilie?! Jeg har ca 630 film og serier, alle købt og betalt. Hver sæson af en serie tæller som én i regnskabet. Sidst jeg lavede en fintælling af mine film var da jeg rundede det skarpe hjørne 600, og der var 11 af dem dokumentarer, 51 standup, 34 sæsoner serie og altså 504 film, heraf de 154 bluray crazy

Men ret skal være ret. Jeg havde også MANGE film før jeg flyttede hjemmefra, hvor min økonomi var noget stærkere end den er nu. Men jo, jeg køber da stadig film når jeg føler jeg har lidt penge i overskud. Det seneste års tid har jeg arbejdet mere på at få de film ind, som ikke nødvendigvis er lige min smag, men som andre ser som 'essentials'. Kan jo ikke have at folk kan nævne utallige film, som jeg ikke har, når de hører at jeg har en stor samling Opstemt

Et par gange er det da også sket at folk er dukket op ved min dør på kollegiet, fordi de skulle låne en film crazy
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3874: 30 Maj 2013, 08:48 »

Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3875: 30 Maj 2013, 09:03 »

Umiddelbart skal jeg ikke have dem Tunge

I hvert fald er de ikke højt på listen xD
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3876: 30 Maj 2013, 09:07 »

Har du High School Musical filmene?
Please sig du har dem...
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3877: 30 Maj 2013, 09:15 »

Har du High School Musical filmene?
Please sig du har dem...

Ja, jeg har de to første Smiley

Tre'eren har jeg ikke set hos min pusher, og gider ikke give det for den, som det koster i fx Fona crazy
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3878: 30 Maj 2013, 09:20 »

Så var det ikke helt håbløst.
Men du kan ikke bare have 2 crazy
Det er jo tosset.
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3879: 30 Maj 2013, 09:46 »

Så var det ikke helt håbløst.
Men du kan ikke bare have 2 crazy
Det er jo tosset.

Nej, jeg skal da også have 3'eren, når jeg ser den til en billig penge Smiley

Men det er mere fordi jeg netop gerne vil have samlingen komplet crazy

Det skal dog siges, at jeg synes de er ganske godt lavet, taget i betragtning at det er Disneys live motion pictures. Synes generelt de er noget bedre til animation Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3880: 30 Maj 2013, 09:48 »

High School Musical er vanvittigt.
Men nu er jeg også toppjattet med Vanessa. Det trækker godt op.

Animationsfilm skal jeg ikke se. Det er noget pjat. Ingen damer. Ingen film.
Logged


Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3881: 30 Maj 2013, 10:57 »

Jeg køber 90 % af mine film brugt, og til mellem 10 og 30 kroner stykket (elsker min filmpusher!) Wink

Men hvad er det for en amatørfamilie?! Jeg har ca 630 film og serier, alle købt og betalt. Hver sæson af en serie tæller som én i regnskabet. Sidst jeg lavede en fintælling af mine film var da jeg rundede det skarpe hjørne 600, og der var 11 af dem dokumentarer, 51 standup, 34 sæsoner serie og altså 504 film, heraf de 154 bluray crazy

Men ret skal være ret. Jeg havde også MANGE film før jeg flyttede hjemmefra, hvor min økonomi var noget stærkere end den er nu. Men jo, jeg køber da stadig film når jeg føler jeg har lidt penge i overskud. Det seneste års tid har jeg arbejdet mere på at få de film ind, som ikke nødvendigvis er lige min smag, men som andre ser som 'essentials'. Kan jo ikke have at folk kan nævne utallige film, som jeg ikke har, når de hører at jeg har en stor samling Opstemt

Et par gange er det da også sket at folk er dukket op ved min dør på kollegiet, fordi de skulle låne en film crazy

Hvordan kan man have +600 film og ikke lave forretning ud af det? Jeg øjner da straks en guldgrube for dig... Dine 600 film + en helvedes masse fattige studerene inden for 100 meter = millionforretning. Nu må du lige komme ind i kampen, Pluto! Tunge

I øvrigt helt håbløst at have så mange film. Jeg synes at vi har ALT for mange og vi har vel 150-200... Wink
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3882: 30 Maj 2013, 11:02 »

Jeg elsker min filmsamling Wink

Jeg gruer bare for den dag, hvor jeg skal digitalisere hele samlingen, for det vil jo tage en krig xD


Og selvom jeg ikke har gang i en forretning, så bliver jeg da brugt som filmpusher på kollegiet i ny og næ! Men tager nu ikke penge for det. Så kunne de jo lige så godt gå i Blockbuster Tunge
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3883: 30 Maj 2013, 11:06 »

Jeg elsker min filmsamling Wink

Jeg gruer bare for den dag, hvor jeg skal digitalisere hele samlingen, for det vil jo tage en krig xD


Og selvom jeg ikke har gang i en forretning, så bliver jeg da brugt som filmpusher på kollegiet i ny og næ! Men tager nu ikke penge for det. Så kunne de jo lige så godt gå i Blockbuster Tunge

Der er kortere til dig, og du kan jo bare være lidt billigere... De skal nok købe ved dig Wink
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3884: 30 Maj 2013, 11:19 »

Det tvivler jeg sgu på Opstemt

Så skal jeg først opstille udvalget i en folder, der kan blive sendt rundt så. Sidst nogen kom forbi gav de næsten op, da de så udvalget xD
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 257 258 [259] 260 261 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010