home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  0 Brugere, 874 Gæster Online.

Indlæg: 1132903 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 256 257 [258] 259 260 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 613882 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3855: 29 Maj 2013, 13:05 »

Ja. Alene på grund af den super sexede scene mellem Kunis og Portman.  Hævet Øjenbryn

Udover det er det en rigtig god film, der virkelig hiver lidt i hjernen. Man er aldrig helt sikker på hvad der sker og om det der skete var virkelighed. Og sådan fortsætter det hele filmen igennem. Men uden tvivl er den værd at erhverve sig. Thumbs Up
Det lyder som en film, jeg rigtig godt kan lide. Tak for begrundelsen!
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3856: 29 Maj 2013, 13:08 »

Hvad synes folk om Black Swan? Er det en film, der skal erhverves?

Som... OnkelMorfar (det kommer du altid til at hedde, uanseet hvor ofte du skifter navn) siger, er scenen mellem Kunis og Portman alene penge værd! Wink

Derudover skal der ikke være nogen tvivl om, at det er en virkeligt god film, som både er uforudsigelig og også lidt skræmmende. At den så ikke falder i min smag, er en anden side af sagen, for hvis man er til den "slags" film, er der ingen tvivl om, at det er et must-see. Smiley
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3857: 29 Maj 2013, 13:19 »

Jeg er glad for at have set den, men den eneste grund til at jeg ville købe den er at jeg er filmsamler, og den er afgjort værdig til en plads i samlingen.

Men jeg tvivler på at jeg vil se den igen foreløbig. Den er til tider ekstremt rodet, fordi den opleves gennem Portman's øjne, og selvom jeg godt kan lide halvdeprime film, så er den virkelig skræmmende at se. Jeg havde det ubehageligt undervejs, fordi den rammer mentale forstyrrelser virkelig godt, og selvom jeg ikke selv lider af mentale forstyrrelser, så synes jeg den er ekstremt nem at relatere til.

Og ja, scenen mellem de to skønheder går lige i buksen, men nu er jeg generelt modstander af at vurdere en film ud fra én scene, uanset hvor god den er Tunge

Alt i alt vil jeg anbefale alle at se den på ét eller andet tidspunkt, men har man fx Viaplay ville jeg nøjes med at se den dér frem for at købe filmen. Medmindre man som mig elsker at eje så mange film som muligt Tunge
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3858: 29 Maj 2013, 13:53 »

Jeg er glad for at have set den, men den eneste grund til at jeg ville købe den er at jeg er filmsamler, og den er afgjort værdig til en plads i samlingen.

Men jeg tvivler på at jeg vil se den igen foreløbig. Den er til tider ekstremt rodet, fordi den opleves gennem Portman's øjne, og selvom jeg godt kan lide halvdeprime film, så er den virkelig skræmmende at se. Jeg havde det ubehageligt undervejs, fordi den rammer mentale forstyrrelser virkelig godt, og selvom jeg ikke selv lider af mentale forstyrrelser, så synes jeg den er ekstremt nem at relatere til.

Og ja, scenen mellem de to skønheder går lige i buksen, men nu er jeg generelt modstander af at vurdere en film ud fra én scene, uanset hvor god den er Tunge

Alt i alt vil jeg anbefale alle at se den på ét eller andet tidspunkt, men har man fx Viaplay ville jeg nøjes med at se den dér frem for at købe filmen. Medmindre man som mig elsker at eje så mange film som muligt Tunge
Da jeg selv er filmsamler, vælger jeg selvfølgelig at købe den. Ud fra de beskrivelser I nu har givet, så lyder det som en film, jeg rigtig godt kan lide. En skræmmende film er oftest en god film.

Jeg er generelt stor fan af mystery-genren, hvor denne film tilsyneladende ligger indenfor.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3859: 29 Maj 2013, 14:09 »

Jeg vil snarere sige at den høre inde under den psykologiske genre Smiley

Et slags psykologisk thriller-drama Smiley

Men ja, er du til den slags film, så vil du elske den!

(og fedt at kende en ligesindet mht filmsamleri xD)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3860: 29 Maj 2013, 14:18 »

Jeg vil snarere sige at den høre inde under den psykologiske genre Smiley

Et slags psykologisk thriller-drama Smiley

Men ja, er du til den slags film, så vil du elske den!

(og fedt at kende en ligesindet mht filmsamleri xD)

I øvrigt undrer jeg mig over, at du brugte 50% af tiden i crewet på, at fortælle at du mangler penge, og alligevel vælger du, at klatte dem du så har væk på film... Tunge

Når det så er sagt, har jeg (og min familie) et godt stykke over 100 film! Grin
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3861: 29 Maj 2013, 15:53 »

Har aldrig været den store filmsamler. Men jeg kender dog stadig ikke nogen der har set så mange og forskellige film som jeg har. Kan man sige at jeg samler dem i mit sind og hukommelse fordi så er jeg helt sikkert en samler af film? Wink

@Sir Jeppe. Hvis du er så glad for navnet OnkelMorfar så skal jeg gerne give dig det for den nette sum af 100.000. Wink Synes dog at Sir Jeppe passer bedre til dig. Tunge
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3862: 29 Maj 2013, 16:13 »

Har aldrig været den store filmsamler. Men jeg kender dog stadig ikke nogen der har set så mange og forskellige film som jeg har. Kan man sige at jeg samler dem i mit sind og hukommelse fordi så er jeg helt sikkert en samler af film? Wink

@Sir Jeppe. Hvis du er så glad for navnet OnkelMorfar så skal jeg gerne give dig det for den nette sum af 100.000. Wink Synes dog at Sir Jeppe passer bedre til dig. Tunge

Jeg skal skam ikke hedde OnkelMorfar, men det skal du - i mit hoved vil du ihvertfald altid være OnkelMorfar! Wink
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3863: 29 Maj 2013, 16:52 »

Jeg skal skam ikke hedde OnkelMorfar, men det skal du - i mit hoved vil du ihvertfald altid være OnkelMorfar! Wink

Du vender dig til det en dag. Wink

Hvilke film har du fået set? Smiley Fik personligt selv set From Dusk till Dawn. Eller rettere sagt, genset, da jeg snart ikke kan finde nye film... Tunge
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3864: 29 Maj 2013, 18:09 »

Nogle der har set La Vie d'Adele?
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3865: 29 Maj 2013, 18:42 »

Du vender dig til det en dag. Wink

Hvilke film har du fået set? Smiley Fik personligt selv set From Dusk till Dawn. Eller rettere sagt, genset, da jeg snart ikke kan finde nye film... Tunge

Har set Boondock Saints i dag, og den levede op til forventningerne - super film! Og så har jeg set et par afsnit af diverse serier. Smiley
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3866: 29 Maj 2013, 19:36 »

Har set Boondock Saints i dag, og den levede op til forventningerne - super film! Og så har jeg set et par afsnit af diverse serier. Smiley

Willem Dafoe er også både syg og sjov i den film! Skøre skid er sgu en super fed skuespiller.  Thumbs Up
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3867: 29 Maj 2013, 21:00 »

Nogen der har set filmen Mystic River? Den er fra 2003, instrueret af Clint Eastwood og har Sean Penn, Tim Robbins og Kevin Bacon i hovedrollerne. Det virker som en film, jeg godt kan lide, men det ville være skønt at høre fra en, der rent faktisk havde set den.

Den er desuden dobbelt Oscar-vinder.

Hvor er jeg bare ærgerlig over at jeg ikke har set det opslag før nu. En kedelig, langtrukken og tør film. Den har selvfølgelig sit wow-øjeblik til sidst, men vejen derhen er bare for kedelig efter min smag. Det er ikke en jeg vil anbefale at se andre Smiley
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3868: 29 Maj 2013, 21:04 »

Hvor er jeg bare ærgerlig over at jeg ikke har set det opslag før nu. En kedelig, langtrukken og tør film. Den har selvfølgelig sit wow-øjeblik til sidst, men vejen derhen er bare for kedelig efter min smag. Det er ikke en jeg vil anbefale at se andre Smiley
Jeg håber da ikke, at jeg er enig med dig. Men nu må vi se. Filmen er ikke kommet endnu, så jeg venter i spænding.
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3869: 29 Maj 2013, 21:09 »

Jeg håber da ikke, at jeg er enig med dig. Men nu må vi se. Filmen er ikke kommet endnu, så jeg venter i spænding.
Ja det vil da være ærgerligt, nu hvor du har købt den. Men folk har jo forskellig smag, det er før bevist i denne tråd Thumbs Up
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Sider: 1 ... 256 257 [258] 259 260 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010