home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  0 Brugere, 897 Gæster Online.

Indlæg: 1132903 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 255 256 [257] 258 259 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 613886 gange)
Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3840: 28 Maj 2013, 22:21 »

The Walking dead
Prison Break
Fast and furious
The Hobbit
Two and a half men
How i met you mother
Iron man 3
Blood diamonds
The Aviator
Flyboys
Flammen og Citronne
Jagten
Save Heaven (skal nok ses med damen hvis der er sådan en Wink )
Shutter island
De urørlige
- Kunne blive ved, men nu har du en del at tage fat på Peace


Har set de fleste af dem, men der var også et par gode bud iblandt - tak! Smiley
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3841: 28 Maj 2013, 22:22 »

Jeg har lige købt Band of Brothers og The Pacific, så det ser jeg. Ved ikke om det er noget, som du måske kan lide. Men de er ret gode.

Jeg har godt nok ikke set The Pacific, men jeg kan stemme i omkring Band of Brothers. Helt igennem fantastisk serie om sammenhold, psykologi og naturligvis hvad krig er for en størrelse. Den er virkelig godt lavet, og der er en eminent udvikling i serien.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3842: 28 Maj 2013, 22:32 »

Har set de fleste af dem, men der var også et par gode bud iblandt - tak! Smiley

kanon! glad for at jeg kunne hjælpe Smiley
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3843: 29 Maj 2013, 01:15 »

Jeg har godt nok ikke set The Pacific, men jeg kan stemme i omkring Band of Brothers. Helt igennem fantastisk serie om sammenhold, psykologi og naturligvis hvad krig er for en størrelse. Den er virkelig godt lavet, og der er en eminent udvikling i serien.

The Pacific er ik helt på højde med BoB, men det er tæt på, den er bestemt værd at se også 5 gange....
Logged

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3844: 29 Maj 2013, 02:52 »

Jeg er i den "trælse" situation, at jeg har fået læseferie, og derfor har en masse tid der skal fordrives her om aftenen. Derfor vil jeg lige høre, om der er nogen der kan anbefale en god film eller serie? Jeg er mest til komedie eller action, men ellers er der rimeligt frit slag... På forhånd tak! Smiley

Hvis du lige vil have en til at toppe alt det andet, så smækker du lige The Boondock Saints på (for guds skyld kun den originale). Så bliver det ikke bedre.

Logged

Build Me Up Buttercup!

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3845: 29 Maj 2013, 03:16 »

Hvis du lige vil have en til at toppe alt det andet, så smækker du lige The Boondock Saints på (for guds skyld kun den originale). Så bliver det ikke bedre.



The Boondock Saints er den fedeste film, eller de fedeste film ever!
Jeg elsker at se dem igen og igen!!!!
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3846: 29 Maj 2013, 03:35 »

Det er da kun den første, der er værd at se. Den er så også vanvittig fed. 
Logged

FCK

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3847: 29 Maj 2013, 03:44 »

Det er da kun den første, der er værd at se. Den er så også vanvittig fed. 

Rigtigt! - Men 2'ern er også grineren nok! Smiley
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3848: 29 Maj 2013, 07:40 »

Jeg er i den "trælse" situation, at jeg har fået læseferie, og derfor har en masse tid der skal fordrives her om aftenen. Derfor vil jeg lige høre, om der er nogen der kan anbefale en god film eller serie? Jeg er mest til komedie eller action, men ellers er der rimeligt frit slag... På forhånd tak! Smiley

Af komedie-serier, udover Arrested Development, der allerede er nævnt, kan jeg varmt anbefale Archer, Modern Family, It's Always Sunny in Philadelphia og Parks and Recreation. Af de knapt så komedie-fokuserede serier, håber jeg da at du allerede har set Breaking Bad, som selvfølgelig er anbefalelsesværdig, sammen med Sons of Anarchy og Spartacus (primært sæson 1). Ellers er der selvfølgelig kult-klassikeren over dem alle, Twin Peaks. Mest af alt vil jeg dog anbefale Sherlock. En moderne fortolkning af de velkendte historier om Sherlock Holmes, med Benedict Cumberbatch som Holmes og Martin Freeman som Dr. Watson. Det er muligvis den bedste serie, jeg nogensinde har set.

Af actionfilm kan jeg anbefale Mel Gibsons Apocalypto, der foregår i Maya-civilisationens Mellemamerika, kort før de spanske conquistadores ankommer. Der bliver udelukkende talt Yucatec Maya i filmen, som faktisk er en af de bedste jeg personligt nogensinde har set, helt deroppe sammen med film som The Godfather, 12 Angry Men og hvad de klassiske filmperler nu ellers hedder.
« Seneste Redigering: 29 Maj 2013, 10:05 af FC Barcelona » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3849: 29 Maj 2013, 08:40 »

Jeg er i den "trælse" situation, at jeg har fået læseferie, og derfor har en masse tid der skal fordrives her om aftenen. Derfor vil jeg lige høre, om der er nogen der kan anbefale en god film eller serie? Jeg er mest til komedie eller action, men ellers er der rimeligt frit slag... På forhånd tak! Smiley
Arrested development er helt klart værd at tage fat på. Ellers er der jo GoT som er vanvittig god også.
Logged

welbz is dat guy

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3850: 29 Maj 2013, 09:47 »

Tusind tak for alle de gode råd! Mange af de klassikere I har nævnt, har jeg allerede set - The Boondock Saints er dog et godt bud, og jeg ved ikke hvorfor, jeg aldrig har fået den set. Har 'naturligvis' set Prison Break og Breaking Bad, men jeg overvejer at gå i gang med Arrested Development eller Brothers In Arms. Endnu engang tak for de gode råd, og I skal endeligt ikke holde jer tilbage - det kan jo være, at der også er andre, som mangler noget at lave... Peace
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3851: 29 Maj 2013, 10:04 »

Tusind tak for alle de gode råd! Mange af de klassikere I har nævnt, har jeg allerede set - The Boondock Saints er dog et godt bud, og jeg ved ikke hvorfor, jeg aldrig har fået den set. Har 'naturligvis' set Prison Break og Breaking Bad, men jeg overvejer at gå i gang med Arrested Development eller Brothers In Arms. Endnu engang tak for de gode råd, og I skal endeligt ikke holde jer tilbage - det kan jo være, at der også er andre, som mangler noget at lave... Peace
Boondock Saints er er kanon film. Hold dig fra 2'eren, dog. Den er lort.
Logged

welbz is dat guy

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3852: 29 Maj 2013, 10:07 »

Boondock Saints er er kanon film. Hold dig fra 2'eren, dog. Den er lort.

Det er jeg egentligt godt klar over, at den er, men ved bare ikke, hvorfor jeg aldrig har fået den set... crazy
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3853: 29 Maj 2013, 12:46 »

Hvad synes folk om Black Swan? Er det en film, der skal erhverves?
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3854: 29 Maj 2013, 13:02 »

Hvad synes folk om Black Swan? Er det en film, der skal erhverves?

Ja. Alene på grund af den super sexede scene mellem Kunis og Portman.  Hævet Øjenbryn

Udover det er det en rigtig god film, der virkelig hiver lidt i hjernen. Man er aldrig helt sikker på hvad der sker og om det der skete var virkelighed. Og sådan fortsætter det hele filmen igennem. Men uden tvivl er den værd at erhverve sig. Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 255 256 [257] 258 259 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010