home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  1 Bruger, 856 Gæster Online.

Indlæg: 1132903 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 254 255 [256] 257 258 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 613811 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3825: 23 Maj 2013, 14:00 »

Damn! Godt du siger det. Forfærdelig mange år siden jeg har set Mystic River og der kunne jeg sgu godt lide den.
Kan kun huske den lidt mildt, men jeg er usikker på om jeg har styr på alt, så du får mig ikke til at lave en mindre anmeldelse af den.
Giv den et skud, jeg skal lige have fundet den.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3826: 23 Maj 2013, 14:07 »

Damn! Godt du siger det. Forfærdelig mange år siden jeg har set Mystic River og der kunne jeg sgu godt lide den.
Kan kun huske den lidt mildt, men jeg er usikker på om jeg har styr på alt, så du får mig ikke til at lave en mindre anmeldelse af den.
Giv den et skud, jeg skal lige have fundet den.
Jeg køber den sgu. Den virker spændende. Jeg skal nok skrive herinde, når jeg har set den. Jeg kan læse, at den ene af de to Oscars blev vundet af Sean Penn. En mand jeg har set for lidt til som skuespiller, men som jeg synes har instrueret en fantastisk god film i 'Into the Wild'.

Tim Robbins ved vi vidste alle sammen godt, hvad han er mest kendt for.
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3827: 23 Maj 2013, 14:42 »

Nogen der har set filmen Mystic River? Den er fra 2003, instrueret af Clint Eastwood og har Sean Penn, Tim Robbins og Kevin Bacon i hovedrollerne. Det virker som en film, jeg godt kan lide, men det ville være skønt at høre fra en, der rent faktisk havde set den.

Den er desuden dobbelt Oscar-vinder.
Har set den, var ikke overbevist. Fin film, men synes på ingen måde den levede op til forventningerne, der er dog tilsyneladende en tendens til at jeg ikke kan lide Clint Eastwoods film.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3828: 23 Maj 2013, 14:47 »

Har set den, var ikke overbevist. Fin film, men synes på ingen måde den levede op til forventningerne, der er dog tilsyneladende en tendens til at jeg ikke kan lide Clint Eastwoods film.
Heller ikke Gran Torino eller Unforgiven?
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3829: 23 Maj 2013, 16:32 »

Man er sgu en smule skør hvis man ikke kan lide Clinten og hans film! Både de gamle og de nye! Wink

Jakob E. Det er en fantastisk film, Mystic River. Den er meget sørgelig på nærmest alle mulige måder, men skuespillerne er super dygtige i den her film. Jeg forstår godt at den vandt de priser den vandt.
Men har du set Clintens gamle western film? Smiley
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3830: 23 Maj 2013, 16:37 »

Jeg har set Joe Kidd, men ellers har jeg ikke set ældre film af ham. Det er måske en fejl.

Jeg har selvfølgelig set Unforgiven, Gran Torino, Million Dollar Baby osv.
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3831: 23 Maj 2013, 16:43 »

Du skal jo uden tvivl igang med at se The man with no name serien! Clinten og Sergio Leone. Genial kombination! Smiley
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3832: 23 Maj 2013, 19:31 »

Man er sgu en smule skør hvis man ikke kan lide Clinten og hans film! Både de gamle og de nye! Wink

Jakob E. Det er en fantastisk film, Mystic River. Den er meget sørgelig på nærmest alle mulige måder, men skuespillerne er super dygtige i den her film. Jeg forstår godt at den vandt de priser den vandt.
Men har du set Clintens gamle western film? Smiley

+1

Mystic River, og specielt Sean Penns karakter, står rigtig stærk i min hukommelse! Intet mindre end en fremragende film!
Logged


OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3833: 24 Maj 2013, 01:58 »

+1

Mystic River, og specielt Sean Penns karakter, står rigtig stærk i min hukommelse! Intet mindre end en fremragende film!

Tim Robbins gør det også bare super! Han kører ligesom videre fra hans anden gode film, Shawshank Redemption, hvilket også er en film man bare SKAL se!  Thumbs Up
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3834: 28 Maj 2013, 21:45 »

Jeg er i den "trælse" situation, at jeg har fået læseferie, og derfor har en masse tid der skal fordrives her om aftenen. Derfor vil jeg lige høre, om der er nogen der kan anbefale en god film eller serie? Jeg er mest til komedie eller action, men ellers er der rimeligt frit slag... På forhånd tak! Smiley
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3835: 28 Maj 2013, 21:47 »

Jeg har lige købt Band of Brothers og The Pacific, så det ser jeg. Ved ikke om det er noget, som du måske kan lide. Men de er ret gode.
Logged


OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3836: 28 Maj 2013, 21:48 »

Så kan jeg passende spørge hvilken slags action og hvilken slags komedie. Tunge

EDIT. Her er i hvert fald lidt action. Smiley
« Seneste Redigering: 28 Maj 2013, 21:50 af Iznogood » Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3837: 28 Maj 2013, 21:52 »

Arrested Development! En VILDT sjov serie. Den starter måske lidt langsomt, men inden for komediegenren, så er den i mine øjne det bedste, der er blevet lavet.
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3838: 28 Maj 2013, 21:54 »

Tak for de hurtige svar begge to! Jeg vil kigge på dem, og se om det er noget for mig. I er selvfølgeligt stadig velkomne til at komme med bud. Smiley
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3839: 28 Maj 2013, 21:55 »

Jeg er i den "trælse" situation, at jeg har fået læseferie, og derfor har en masse tid der skal fordrives her om aftenen. Derfor vil jeg lige høre, om der er nogen der kan anbefale en god film eller serie? Jeg er mest til komedie eller action, men ellers er der rimeligt frit slag... På forhånd tak! Smiley

The Walking dead
Prison Break
Fast and furious
The Hobbit
Two and a half men
How i met you mother
Iron man 3
Blood diamonds
The Aviator
Flyboys
Flammen og Citronne
Jagten
Save Heaven (skal nok ses med damen hvis der er sådan en Wink )
Shutter island
De urørlige
- Kunne blive ved, men nu har du en del at tage fat på Peace
« Seneste Redigering: 28 Maj 2013, 22:14 af g00n » Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Sider: 1 ... 254 255 [256] 257 258 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010