home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  1 Bruger, 783 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 250 251 [252] 253 254 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 613650 gange)
boeknaes
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3765: 29 Mar 2013, 22:58 »

Så Superbad her den anden dag på TV2. En virkelig sjov komedie med Michael Cera, Jonah Hill og Christopher Mintz-Plasse.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3766: 29 Mar 2013, 23:39 »

Fik langt om længe set The Intouchables. Den skuffede ikke, og den har et fantastisk spin mellem dyb alvor og humor. Bestemt en film jeg godt kunne finde på at købe på DVD.
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3767: 29 Mar 2013, 23:45 »

Så Superbad her den anden dag på TV2. En virkelig sjov komedie med Michael Cera, Jonah Hill og Christopher Mintz-Plasse.

Så den også i går. Den var sjov nok  Grin Nok ikke en film jeg ville sætte på i kvindeligt selskab, men en god drengerøvsfilm er det da  Wink
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3768: 31 Mar 2013, 15:37 »

Så fik jeg ENDELIG set Dead Man Walking. Har ville se den i super lang tid, men så er der altid dukket noget andet op. Men filmen er i hvert fald god og rigtig rørende, der får en til at tænke. Smiley
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3769: 31 Mar 2013, 21:40 »

Jeg overvejer at købe et par DVD'er, men jeg er i tvivl om hvilke. Jeg regner med at købe The Fighter. Den har jeg gerne ville se længe.

Men ellers er jeg stor fan af Nolan og hans film. Jeg kunne tænke mig flere film i samme genre som The Prestige, Memento, Fight Club og Inception. Altså film hvor du i den grad bliver snydt eller i hvert fald skal tænke sig om.

Kom gerne med bud hvis I brænder inde med guldkorn.
Logged

runelarsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3770: 31 Mar 2013, 21:48 »

Jeg overvejer at købe et par DVD'er, men jeg er i tvivl om hvilke. Jeg regner med at købe The Fighter. Den har jeg gerne ville se længe.

Men ellers er jeg stor fan af Nolan og hans film. Jeg kunne tænke mig flere film i samme genre som The Prestige, Memento, Fight Club og Inception. Altså film hvor du i den grad bliver snydt eller i hvert fald skal tænke sig om.

Kom gerne med bud hvis I brænder inde med guldkorn.

Shutter Island er også en fed film hvor du bliver snydt! Jeg gjorde ihvertfald Wink
Logged


BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3771: 31 Mar 2013, 21:48 »

Shutter Island er også en fed film hvor du bliver snydt! Jeg gjorde ihvertfald Wink
Selvfølgelig. Den er også god. Den er dog set, jeg fik den bare ikke nævnt. Ellers tak for buddet.
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3772: 31 Mar 2013, 21:49 »

Jeg overvejer at købe et par DVD'er, men jeg er i tvivl om hvilke. Jeg regner med at købe The Fighter. Den har jeg gerne ville se længe.

Men ellers er jeg stor fan af Nolan og hans film. Jeg kunne tænke mig flere film i samme genre som The Prestige, Memento, Fight Club og Inception. Altså film hvor du i den grad bliver snydt eller i hvert fald skal tænke sig om.

Kom gerne med bud hvis I brænder inde med guldkorn.

Her er en god liste af film med twist endings. Smiley

http://www.imdb.com/list/0tgEEdyYxr4/

Det burde løse problemet. Wink
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3773: 31 Mar 2013, 21:50 »

Her er en god liste af film med twist endings. Smiley

http://www.imdb.com/list/0tgEEdyYxr4/
Wow, tak for det. Den ser yderst brugbar ud!
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3774: 31 Mar 2013, 21:51 »

Wow, tak for det. Den ser yderst brugbar ud!

Det var da så lidt, min herre!  Thumbs Up
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3775: 14 Apr 2013, 00:45 »

Jeg så lige 'En verden udenfor' i går, og hvor er det da en god film! Det handler om en, der får to gange livstid og skal i Shawshank-fængslet. Så ser man, hvordan han har det derinde og hvordan han får venner osv. Så kan jeg ikke helt fortælle mere om den uden at spolie alt for meget...

Jeg vil næsten gå så langt og sige, at det er den bedste film, jeg har set. Den har dog også fået rigtigt gode anmeldelser. Jeg kan i hvert fald uden tvivl anbefale den og den ligger på Viaplay.  Peace
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3776: 14 Apr 2013, 00:48 »

Jeg så lige jagten på dvd igår.

Jeg må sige. Jeg havde store forventninger efter en masse masse flotte ord om filmen. Jeg vil ikke sige den var dårlig. Men den manglede lidt af og til efter min mening. Dog en smule vildt, hvad et rygte kan ende med. God film, bestemt, men den er overvurderet!
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3777: 14 Apr 2013, 02:52 »

Jeg så lige jagten på dvd igår.

Jeg må sige. Jeg havde store forventninger efter en masse masse flotte ord om filmen. Jeg vil ikke sige den var dårlig. Men den manglede lidt af og til efter min mening. Dog en smule vildt, hvad et rygte kan ende med. God film, bestemt, men den er overvurderet!

Ser frem til at se den. Måske er det fordi at jeg, lige om lidt, er pædagog, og derfor slår lidt hårdere, med hele temaet i filmen.
Er den værd at se i hvert fald en gang? Smiley
Logged

fredesvbg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3778: 14 Apr 2013, 10:02 »

Jeg så lige 'En verden udenfor' i går, og hvor er det da en god film! Det handler om en, der får to gange livstid og skal i Shawshank-fængslet. Så ser man, hvordan han har det derinde og hvordan han får venner osv. Så kan jeg ikke helt fortælle mere om den uden at spolie alt for meget...

Jeg vil næsten gå så langt og sige, at det er den bedste film, jeg har set. Den har dog også fået rigtigt gode anmeldelser. Jeg kan i hvert fald uden tvivl anbefale den og den ligger på Viaplay.  Peace

Nok en af de fedeste film overhovedet, helt utroligt den ikke vandt en oscar men den var oppe imod Forest Gump som jo også er en klassiker. Men Shawshank erjo også stemt i top i alle top film lister de sidste mange år, og mange mener det er verdens bedste film, hvilket er forståeligt med de eminente præstationer af alle skuespillerne (undtagen fuglen, synes den er utroværdig  Wink )
Logged

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3779: 14 Apr 2013, 10:43 »

Har lige set titanic.. Lorte film, og så siger man det er real-story. Det er jo helt opdigtet.
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Sider: 1 ... 250 251 [252] 253 254 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010