home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 704 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 244 245 [246] 247 248 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 613405 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3675: 13 Feb 2013, 16:33 »

Nu kan jeg jo kun vurdere, hvad jeg selv synes er gode film, men alt med Christopher Nolan er fantastisk. The Prestige, Memento, Following, Inception, Insomnia og sidst, men ikke mindst Batman-trilogien.

Derudover er film af Stanley Kubrick også som regel en sikker vinder.
Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3676: 13 Feb 2013, 16:36 »

Nu kan jeg jo kun vurdere, hvad jeg selv synes er gode film, men alt med Christopher Nolan er fantastisk. The Prestige, Memento, Following, Inception, Insomnia og sidst, men ikke mindst Batman-trilogien.

Derudover er film af Stanley Kubrick også som regel en sikker vinder.

Prestige er i min top 5, sammen Batman, 2 og 3. Har ikke set Memento, Following, og Insomnia. Hvilken genre er de?
Logged

Manchester United

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3677: 13 Feb 2013, 16:43 »

Prestige er i min top 5, sammen Batman, 2 og 3. Har ikke set Memento, Following, og Insomnia. Hvilken genre er de?
Jeg vil råde dig til at se Memento. Det er vel den genre, man kalder thriller. Den er dog vanvittigt mindblowing. Den burde du virkelig se. Den var den film, Nolan slog igennem med i år 2000.

Jeg mener også, at bedømmelsen på IMDB er pænt god. Ikke at det betyder at du kan lide den, men det er altid et godt fingerpeg.
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3678: 13 Feb 2013, 17:05 »

Jeg så The Intouchables forleden. http://www.imdb.com/title/tt1675434/?ref_=sr_1
En fransk film som handler om en fyr fra ghettoen som efter lidt omveje får et job, hvor han skal passe en ældre velhavende fyr som er lam fra hovedet og ned. Filmen er så om hvordan fyren oplever dette helt anderledes miljø, hvor der er meget fokus på manner, kultur osv og så også om hvordan forholdet mellem de to hovedpersoner udvikler sig med tid.

Jeg kan stærkt anbefale den - den er fremragende.
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3679: 13 Feb 2013, 17:48 »

Jeg vil råde dig til at se Memento. Det er vel den genre, man kalder thriller. Den er dog vanvittigt mindblowing. Den burde du virkelig se. Den var den film, Nolan slog igennem med i år 2000.

Jeg mener også, at bedømmelsen på IMDB er pænt god. Ikke at det betyder at du kan lide den, men det er altid et godt fingerpeg.

Kan kun være enig omkring Memento.
Er du åben overfor gamle samurai film? Smiley Film som Yojimbo, Ran, Seven Samurai er jo geniale.
Nu er jeg så også japanofil, så alle film fra det land er lige mig. Og de er virkelig dygtige til at lave film.

Jeg så The Intouchables forleden. http://www.imdb.com/title/tt1675434/?ref_=sr_1
En fransk film som handler om en fyr fra ghettoen som efter lidt omveje får et job, hvor han skal passe en ældre velhavende fyr som er lam fra hovedet og ned. Filmen er så om hvordan fyren oplever dette helt anderledes miljø, hvor der er meget fokus på manner, kultur osv og så også om hvordan forholdet mellem de to hovedpersoner udvikler sig med tid.

Jeg kan stærkt anbefale den - den er fremragende.

Så den sidste uge, og det er virkelig en af de helt store filmoplevelser.
Nogle der har set filmen Warrior. Det vil jeg sige var den bedste film i 2011 efter min mening! Smiley
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3680: 13 Feb 2013, 18:22 »

Yeah, Tom Hardy er en af mine helte. Hader slutningen dog, men sådan er der så meget. :-) Nu hvor vi snakker om Tom Hardy, så er Bronson (Winding-Refn) jo også intet mindre end fantastisk! :-)
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3681: 13 Feb 2013, 18:31 »

Yeah, Tom Hardy er en af mine helte. Hader slutningen dog, men sådan er der så meget. :-) Nu hvor vi snakker om Tom Hardy, så er Bronson (Winding-Refn) jo også intet mindre end fantastisk! :-)

I forhold til at der virkelig ikke er mange film jeg ikke har set, så har jeg underligt nok ikke fået den set endnu. Og jeg er helt og aldeles enig mht. Tom Hardy. Han er simpelthen så skide dygtig. Har du set hans mega tyrenakke. Den er bare lidt crazy.  crazy
Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3682: 13 Feb 2013, 18:58 »

I forhold til at der virkelig ikke er mange film jeg ikke har set, så har jeg underligt nok ikke fået den set endnu. Og jeg er helt og aldeles enig mht. Tom Hardy. Han er simpelthen så skide dygtig. Har du set hans mega tyrenakke. Den er bare lidt crazy.  crazy

Så har du forhåbentligt også set Lawless
Logged

Manchester United

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3683: 13 Feb 2013, 19:00 »

I forhold til at der virkelig ikke er mange film jeg ikke har set, så har jeg underligt nok ikke fået den set endnu. Og jeg er helt og aldeles enig mht. Tom Hardy. Han er simpelthen så skide dygtig. Har du set hans mega tyrenakke. Den er bare lidt crazy.  crazy
Så er det bare med at få den set. Tom Hardy spiller eminent og han formår at skildre Bronson's psyke og hvor fucked han er egentligt, til UG.
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3684: 13 Feb 2013, 20:23 »

Så er det bare med at få den set. Tom Hardy spiller eminent og han formår at skildre Bronson's psyke og hvor fucked han er egentligt, til UG.

Kunne være man skulle se den iaften. Dog vil jeg lige se Looper først. Smiley
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3685: 13 Feb 2013, 20:34 »

Kunne være man skulle se den iaften. Dog vil jeg lige se Looper først. Smiley
Cool, du må endelig om den er god eller ej. Er lidt skeptisk overfor plottet i filmen. Jeg tror at den står på Amour efter CL i aften.
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3686: 13 Feb 2013, 20:45 »

Cool, du må endelig om den er god eller ej. Er lidt skeptisk overfor plottet i filmen. Jeg tror at den står på Amour efter CL i aften.

Real life amour? Wink Eller den 5 gange oscar nominerede film  crazy
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3687: 13 Feb 2013, 21:29 »

Skriv en masse film titler folk. Er åben for alle genre.. Er gået kold, kan efterhånden ikke finde flere gode film af mig selv Skuffet

Silver Linings Playbook - http://www.imdb.com/title/tt1045658/?ref_=sr_1
Amour - http://www.imdb.com/title/tt1602620/?ref_=sr_1
Cloud Atlas - http://www.imdb.com/title/tt1371111/

Er de tre seneste film jeg har set, som kan anbefales.
Logged


Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3688: 13 Feb 2013, 21:57 »

Så "The neverending story" idag, ikke en film jeg kendte eller havde set før, jeg hørte om den tidligere i en podcast, og valgte derfor lige at se den. Selvom filmen er fra 1985 og ikke er skide moderne i dens animation, er det en super god film, som kan anbefales.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3689: 13 Feb 2013, 22:05 »

Real life amour? Wink Eller den 5 gange oscar nominerede film  crazy
Desværre filmen. :-)
Logged

Sider: 1 ... 244 245 [246] 247 248 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010