home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 735 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 243 244 [245] 246 247 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 613413 gange)
KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3660: 28 Jan 2013, 15:56 »

TED er også svært lavpandet, og jeg var på ingen måde end fan heller, nåede aldrig at se den færdig.

Har også lige set Django Unchained, og står med meget samme oplevelse. Det er umiddelbart min favorit Tarantino, omend det ikke siger så meget, da jeg aldrig har været kæmpefan af hans tidligere film, hverken Pulp Fiction eller Kill Bill fik mig helt op at ringe. Den lidt mere lettilgængelige og humoristiske stil i hans to seneste film passer mig dog godt og Django er bestemt en film man skylder sig selv at se.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3661: 05 Feb 2013, 12:42 »

DR3 sender i aften klokken 21:30 Guy Ritchies første fuldlængde spillefilm, den eminente Lock, Stock and Two Smoking Barrels. Det er en absolut glimrende film, som overraskende mange ikke har set, er du med i den gruppe så se den for guds skyld i aften.

Som en added bonus får man lov at se legenden Vinnie Jones i en af sine glansroller.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3662: 09 Feb 2013, 17:41 »

TED er også svært lavpandet, og jeg var på ingen måde end fan heller, nåede aldrig at se den færdig.

Har også lige set Django Unchained, og står med meget samme oplevelse. Det er umiddelbart min favorit Tarantino, omend det ikke siger så meget, da jeg aldrig har været kæmpefan af hans tidligere film, hverken Pulp Fiction eller Kill Bill fik mig helt op at ringe. Den lidt mere lettilgængelige og humoristiske stil i hans to seneste film passer mig dog godt og Django er bestemt en film man skylder sig selv at se.

Jeg er heller ikke den største fan af Tarantino, men at sige at Django Unchained skulle være hans bedste er da helt forfærdeligt. Så har jeg min tvivl om du har set alle hans film? Hvad med Reservoir Dogs. Eminent film. Smiley

Og ja, hvad angår Ted kan jeg kun være enig. Hold kæft hvor var den kedelig. Og så kunne jeg ikke lade være med at tænke på Family Guy hver gang den forbandende bamse åbnede munden!
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3663: 10 Feb 2013, 11:10 »

Jeg er heller ikke den største fan af Tarantino, men at sige at Django Unchained skulle være hans bedste er da helt forfærdeligt. Så har jeg min tvivl om du har set alle hans film? Hvad med Reservoir Dogs. Eminent film. Smiley
Ser nu ikke at jeg siger det er hans bedste, jeg siger at det er den jeg har nydt mest. Resevoir dogs er den af hans film jeg bryder mig mest om, i det hele taget er jeg ikke den store Tarantino-fan, hvilket nok forklarer hvorfor den mindst "Tarantinoske" af hans film er den jeg bedst kan lide, hans film har et vist fokus på form frem for indhold, der ikke rigtigt appelerer til mig, uagtet hvor nyskabende formen så end er.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3664: 10 Feb 2013, 12:43 »

Ser nu ikke at jeg siger det er hans bedste, jeg siger at det er den jeg har nydt mest. Resevoir dogs er den af hans film jeg bryder mig mest om, i det hele taget er jeg ikke den store Tarantino-fan, hvilket nok forklarer hvorfor den mindst "Tarantinoske" af hans film er den jeg bedst kan lide, hans film har et vist fokus på form frem for indhold, der ikke rigtigt appelerer til mig, uagtet hvor nyskabende formen så end er.

Vil dog også sige at jeg er større fan af fx, Stanley Kubrick og Akira Kurosawa. Så jeg ligger nok samme sted som dig.
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3665: 12 Feb 2013, 16:50 »

Nogen der er fan af film fra 80'erne?
Logged

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3666: 12 Feb 2013, 17:32 »

Den sidste film jeg så var Brokeback Mountain, og inden jeg så den havde jeg en del fordomme overfor filmen, men den er faktisk rigtig rigtig god.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3667: 12 Feb 2013, 17:55 »

Den sidste film jeg så var Brokeback Mountain, og inden jeg så den havde jeg en del fordomme overfor filmen, men den er faktisk rigtig rigtig god.

Man kan jo sige hvad man vil om selve historien. Om man er imod eller for dens slags forhold. Er klart for. Smiley
Men det er sgu en smuk film. Både historien og omgivelserne. Men nu er Ang Lee også en mester til at skabe en utrolig atmosfære. Og Heath Ledger, som desværre ikke er blandt os mere, er altid helt genial.
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3668: 12 Feb 2013, 19:53 »

Brokeback Mountain... Har tit hørt om den, og tror sgu det er på tide at give den en chance... Men det må blive efter CL!
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3669: 12 Feb 2013, 19:59 »

Brokeback Mountain... Har tit hørt om den, og tror sgu det er på tide at give den en chance... Men det må blive efter CL!

Testosteron-tanken skal satme også være fyldt til bristepunktet, inden man hopper med på det bjergeventyr.. Wink
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3670: 12 Feb 2013, 20:10 »

Testosteron-tanken skal satme også være fyldt til bristepunktet, inden man hopper med på det bjergeventyr.. Wink

Du skal da bare hvile i dig selv Wink
Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3671: 13 Feb 2013, 15:03 »

Skriv en masse film titler folk. Er åben for alle genre.. Er gået kold, kan efterhånden ikke finde flere gode film af mig selv Skuffet
Logged

Manchester United

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3672: 13 Feb 2013, 15:25 »

Skriv en masse film titler folk. Er åben for alle genre.. Er gået kold, kan efterhånden ikke finde flere gode film af mig selv Skuffet
Shutter Island! Den handler om delektiv og hans assistent som skal ud på en lille ø som huser et sindsyge-hospital-fængsel. Der er dog en som er sluppet væk, og nu skal de så finde vedkommende. Men ikke alt er heeelt som det bør være.... Thumbs Up
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3673: 13 Feb 2013, 16:19 »

Shutter Island! Den handler om delektiv og hans assistent som skal ud på en lille ø som huser et sindsyge-hospital-fængsel. Der er dog en som er sluppet væk, og nu skal de så finde vedkommende. Men ikke alt er heeelt som det bør være.... Thumbs Up

Har set. Rigtig fed film Smiley
Logged

Manchester United

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3674: 13 Feb 2013, 16:24 »

Har set. Rigtig fed film Smiley
"The Descent" så. En gyser om en gruppe veninder som tager på overlevelsetur nede i en grotte. De er dog ikke alene Wink (Og selvom at den er urealistisk er den stadig ret spændende synes jeg Smiley )
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Sider: 1 ... 243 244 [245] 246 247 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010