home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 692 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 237 238 [239] 240 241 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 613254 gange)
Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3570: 05 Sep 2012, 00:25 »

Hvis du lige forklarede hvorfor, ville det være klasse.

Det eneste, man kunne tyde ud af dit indlæg, var mærkelige påstande, som gav ringe mening.
« Seneste Redigering: 05 Sep 2012, 00:27 af Njaourinho » Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3571: 05 Sep 2012, 00:27 »

Det eneste man kunne tyde ud af dit indlæg, var mærkelige påstande, som gav ringe mening.

Find en clean bodybuilder, der vejer +150 kg.

Og jeg sagde jo ikke, at det var derfor, han er død. Jeg skrev blot, at det muligvis kunne være derfor, smarte.

Edit: Ja, det var påstande. Jeg ved det jo i virkeligheden ikke. Hvorfor jeg heller ikke skriver, at han døde pga., han tog krudt. Hvordan giver det ringe mening?

"Steroider kan medføre at hjertet bliver forstørret, og det kan resultere i hjertestop. Til venste ses et raskt hjerte og til højre ses et hjerte med forstørret venstre kammer og mellemvæg."

Link: http://www.antidoping.dk/da/sitecore/content/steroids_dk/FrontPage/Om_steroider/Det_faar_du.aspx
« Seneste Redigering: 05 Sep 2012, 00:38 af Neymar » Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3572: 05 Sep 2012, 00:36 »

Kors, hvor er det dog ligegyldigt. Du sendte mig en personligt besked, hvor du ivrigt ville høre, hvorfor jeg synes, det var noget sludder. Det har du nu fået. Du får mig sgu ikke til at starte en eller anden elendig diskussion omkring bodybuildere, hvor jeg skal finde fakta, statistikker, grafer og historie, hvori det bliver beskrevet, om de er dopede, tykke eller til dagligt går i lårkort, og om det eventuelt giver dem hjertestop.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3573: 05 Sep 2012, 00:40 »

Kors, hvor er det dog ligegyldigt. Du sendte mig en personligt besked, hvor du ivrigt ville høre, hvorfor jeg synes, det var noget sludder. Det har du nu fået. Du får mig sgu ikke til at starte en eller anden elendig diskussion omkring bodybuildere, hvor jeg skal finde fakta, statistikker, grafer og historie, hvori det bliver beskrevet, om de er dopede, tykke eller til dagligt går i lårkort, og om det eventuelt giver dem hjertestop.

Det ville da være meget rart, at du gad skrive, hvorfor du skrev noget så dumt uden at forklare hvorfor. Du behøver heller ikke starte en debat, du kunne bare lukke røven.
« Seneste Redigering: 05 Sep 2012, 00:43 af Neymar » Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3574: 09 Sep 2012, 11:33 »

Var i biografen og se The Expendables 2 i går. Super fed film, der slår etteren med flere banelængder. Masser god action hele vejen igennem, krydret med en god gang humor.

Og hvor var det fedt at se alle actionstjernerne fra de seneste 30 år samlet i én film, og så bare levere så fed en gang action. Man var virkelig godt underholdt hele vejen igennem.

Se den!
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3575: 25 Sep 2012, 18:57 »

Katy Perry: Part of Me



Jeg så her i går aftes og i løbet af i dag Katy's film, Part of Me.
Inden jeg begynder at fortælle hvad jeg syntes om den vil jeg starte med at stille mig uforstående overfor nogle folk. Hvorfor skal man have så ondt i røven over folk der har succes? Katy laver kun filmen for at tjene penge. Katy laver kun filmen for at fremhæve sig selv som et bedre menneske end hun egentlig er.

Hvorfor er det så svært at tro på at Katy faktisk er et godt menneske der laver en film for at fortælle om sit liv og sin musik? Jeg kan ikke forstå det. Hvorfor er det så svært at være glad for andres succes. Og hvorfor tror folk det er pisse nemt at være rig og have succes?

Jeg var spændt på filmen og det er også svært at gøre en fan utilfreds. Det er da helt sikkert. Du skal selvfølgelig ikke se den hvis Katy Perry rager dig en høstblomst, for så hjælper det jo ingenting. Og dem der så ser den som ikke er fan, eller blot godt kan li hende, de skal finde alle de ting de nu kan finde, for at pille hende ned.

Jeg syntes personligt at filmen giver et godt indblik i Katy's basale liv. Det tog kvinden 6 år om at bryde igennem. Det er altså lang tid at forsøge. Men Katy gav ikke op og med singlen "I kissed A Girl" så kom gennembrudet! Sangen tog hele verden med storm og Katy fik endelig opbygget den musik karriere som hun altid havde drømt om.

I filmen er vi med på hendes 1 årige lange tour, hvor hun arbejder røven ud af bukserne for at lave koncert for alle hendes fans. Det fantastiske er at man ser hvordan hun er til hverdag. Uden makeup er hun en ganske normal hverdags pige som man bare gerne vil bruge tid med en lørdag aften hjemme foran tv'et. Men når hun skal optræde så er hun stylet op og fuldstændigt fokuseret på det hun skal.

Det jeg syntes der er specielt fed ved Katy er alle hendes looks. Hun kan se ud på 20 forskellige måder og uanset hvordan de shiner hende op, så ser hun altid skide godt ud. Som hendes manager selv siger, så er det lækkert at hun kan klare så mange looks.

Ved en af de sidste koncerter går Russel og Katy fra hinanden og i filmen får man af se hvor tæt på det var at Katy hun faktisk ikke kunne gennemføre koncerten. Hun stod og tudede ude på toilettet 1 minut før hun rev fat i sig selv og gik på scenen og fyrede den af! Det var fantastisk at se hvordan hun ikke ville skuffe de mange fans der ventede på hende, men besluttede sig for at gemme sorgen væk og så bare fyre den af på scenen. Det var rigtigt fedt.

Desuden er jeg tosset med Katy uden makeup! Jeg tager hende gerne både med og uden.
Katy's mormor er i øvrigt vildt nice.

Men alt i alt for midt vedkommende så var det et fantastisk dejligt indblik i Katy's liv, selvom man ikke kommer i dybden med hendes liv, men blot får det basale og så hendes 1 årige tour rundt i verden. Fantastisk film set fra en fans synspunkt.
Logged


Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3576: 25 Sep 2012, 21:06 »

Katy Perry: Part of Me



Jeg så her i går aftes og i løbet af i dag Katy's film, Part of Me.
Inden jeg begynder at fortælle hvad jeg syntes om den vil jeg starte med at stille mig uforstående overfor nogle folk. Hvorfor skal man have så ondt i røven over folk der har succes? Katy laver kun filmen for at tjene penge. Katy laver kun filmen for at fremhæve sig selv som et bedre menneske end hun egentlig er.

Hvorfor er det så svært at tro på at Katy faktisk er et godt menneske der laver en film for at fortælle om sit liv og sin musik? Jeg kan ikke forstå det. Hvorfor er det så svært at være glad for andres succes. Og hvorfor tror folk det er pisse nemt at være rig og have succes?

Jeg var spændt på filmen og det er også svært at gøre en fan utilfreds. Det er da helt sikkert. Du skal selvfølgelig ikke se den hvis Katy Perry rager dig en høstblomst, for så hjælper det jo ingenting. Og dem der så ser den som ikke er fan, eller blot godt kan li hende, de skal finde alle de ting de nu kan finde, for at pille hende ned.

Jeg syntes personligt at filmen giver et godt indblik i Katy's basale liv. Det tog kvinden 6 år om at bryde igennem. Det er altså lang tid at forsøge. Men Katy gav ikke op og med singlen "I kissed A Girl" så kom gennembrudet! Sangen tog hele verden med storm og Katy fik endelig opbygget den musik karriere som hun altid havde drømt om.

I filmen er vi med på hendes 1 årige lange tour, hvor hun arbejder røven ud af bukserne for at lave koncert for alle hendes fans. Det fantastiske er at man ser hvordan hun er til hverdag. Uden makeup er hun en ganske normal hverdags pige som man bare gerne vil bruge tid med en lørdag aften hjemme foran tv'et. Men når hun skal optræde så er hun stylet op og fuldstændigt fokuseret på det hun skal.

Det jeg syntes der er specielt fed ved Katy er alle hendes looks. Hun kan se ud på 20 forskellige måder og uanset hvordan de shiner hende op, så ser hun altid skide godt ud. Som hendes manager selv siger, så er det lækkert at hun kan klare så mange looks.

Ved en af de sidste koncerter går Russel og Katy fra hinanden og i filmen får man af se hvor tæt på det var at Katy hun faktisk ikke kunne gennemføre koncerten. Hun stod og tudede ude på toilettet 1 minut før hun rev fat i sig selv og gik på scenen og fyrede den af! Det var fantastisk at se hvordan hun ikke ville skuffe de mange fans der ventede på hende, men besluttede sig for at gemme sorgen væk og så bare fyre den af på scenen. Det var rigtigt fedt.

Desuden er jeg tosset med Katy uden makeup! Jeg tager hende gerne både med og uden.
Katy's mormor er i øvrigt vildt nice.

Men alt i alt for midt vedkommende så var det et fantastisk dejligt indblik i Katy's liv, selvom man ikke kommer i dybden med hendes liv, men blot får det basale og så hendes 1 årige tour rundt i verden. Fantastisk film set fra en fans synspunkt.

Fedt skrevet! Har hele tiden gerne ville se denne film, og dette giver mig endnu mere lyst  Thumbs Up
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3577: 25 Sep 2012, 22:19 »

Hej gutter, håber I kan hurtigt hjælpe et par venner Smiley

Vi vil gerne i biffen sammen i weekenden, men vi ved sgu ikke lige hvad vi skal se, så tænkte, at I sikkert kan hjælpe. Vi ville gerne have set Tjernobyl Diares, men den kommer kun til Århus og kbh. Vi er åbne for det meste, men det må gerne være enten humor, gyser, action o.l.
Nogle forslag? Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3578: 26 Sep 2012, 02:18 »

Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3579: 09 Okt 2012, 20:21 »

Jeg er et forfærdeligt menneske, der ikke har fået set The Prestige endnu. Nu har jeg så købt den. Skal jeg glæde mig?
Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3580: 09 Okt 2012, 20:22 »

Jeg er et forfærdeligt menneske, der ikke har fået set The Prestige endnu. Nu har jeg så købt den. Skal jeg glæde mig?

En af de bedste film nogensinde. Eod
Logged

Manchester United

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3581: 09 Okt 2012, 20:26 »

Jeg var vildt begejstret for filmen Taken, og regner derfor med at tage i biografen for at se Taken 2. Nogen der har set den, som vil sige hvad de synes om den? Smiley
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3582: 15 Okt 2012, 21:09 »

Top 3 gyserfilm til Onsdagens Halloween aften? Smiley
Kom jeres bud. Jeg skal holde en filmaften med nogle klassekammerater.
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3583: 15 Okt 2012, 21:12 »

Top 3 gyserfilm til Onsdagens Halloween aften? Smiley
Kom jeres bud. Jeg skal holde en filmaften med nogle klassekammerater.

Hvis du vil have en gyser med lidt substans, så se El Orfanto (kaldet 'Børnehjemmet')

En spansk gyser/thriller der handler om en familie der flytter ind i et gammelt børnehjem, og efter nogen tid forsvinder deres søn, og samtidig med at moren bryder sammen, sker der pludselig flere og flere underlige ting.

En fantastisk film.
Logged


Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3584: 15 Okt 2012, 21:18 »

Hvis du vil have en gyser med lidt substans, så se El Orfanto (kaldet 'Børnehjemmet')

En spansk gyser/thriller der handler om en familie der flytter ind i et gammelt børnehjem, og efter nogen tid forsvinder deres søn, og samtidig med at moren bryder sammen, sker der pludselig flere og flere underlige ting.

En fantastisk film.

Ser om de har den i Blockbuster, for så skal den med hjem ihvertfald :-D
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Sider: 1 ... 237 238 [239] 240 241 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010