home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 900 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 233 234 [235] 236 237 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 613042 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3510: 06 Aug 2012, 15:01 »

Så The Shining for første gang i går. Den må siges at være et mesterværk uden lige. Den er jo som egentlig ikke uhyggelig på den måde, men ved nærmere eftertanke er den hamrende skræmmende. Jack Nicholson gør det helt forrygende. Jeg skammer mig lidt over, at jeg først får set den nu.
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3511: 07 Aug 2012, 19:00 »

Columbia skal være godt dumme hvis de sælger en guldmine som Spider-Man fra. De startede vel bare forfra fordi det er tendensen nu om dage, en trilogy og så forfra igen.

Jeg vil langt hellere se nogen af de store spillere igennem Avengers levetiden, såsom Black Panther, Ant-Man, The Wasp, Ms. Marvel etc. før jeg vil se Spider-Man og F4 joine. Men okay, der bliver udskiftet superhelte på det hold konstant, så hvis det er som i tegneserien går der ikke mange film før vi har været dem alle igennem.
Det første kan du selvfølgelig have ret i, men de kunne vel godt sælge rettighederne til en Avenger film og stadig beholde 'resten'. Anyway så meget forstand har jeg sleeet ikke på det til at vide om det kan lade sig gøre eller om det vil være profitabelt.

Omkring hvem der skal være med, så var det også bare en tankestrøm fra min side. Jeg har aldrig læst tegneserierne og det er kun sporadisk, hvad jeg har set af tegnefilm med Avengers, så jeg kender overhovedet ikke dem du nævner. Spørgsmålet er også, hvor kendte de egentlig er og hvilken målgruppe man vil ramme. Hvis man vil lave en film, der laver mad money, tror jeg ikke, at man skal tage de mere 'ukendte' med. Det kan selvfølgelig også være, at det bare er mig, der ikke aner en skid og gennemsnittet ved mere om Marve og Avengersl end jeg gør.


Jeg synes bare man som instruktør på det niveau, med de midler og folk omkring en, er nødt til at klargøre konceptet/idéen med filmen. Vil man lave en god actionfilm? Vil man fortælle den oprindelige historie om Bruce D. Banner? Det endte ud i en forvirring, som på ingen fulgte en rød tråd. Man kunne snildt have klippet 30-45 min. ud af filmen.
Jeg sad virkelig og var slemt skuffet bagefter.
Af egen erfaring vil man altid blive skuffet, når man ser noget på det store lærred, hvis man har læst det materiale det er bygget på.
Angels & Demons er i og for sig en udmærket film, men når man har læst bogen, er den jo ren gylde, det samme gør sig vidst også gældende ved The Da Vinci Code. Den har jeg dog først læst efter jeg havde set filmen, så den skal jeg ikke helt kunne udtale mig om.
Ingen af de 8 Harry Potter-film har levet op til mine forventninger. Der har altid været alt for meget udeladt, som jeg følte spillede en rolle i bøgerne.

Anyway poiten er, at når der bliver skrevet et filmmanuskript ud fra en bog, vil bogens fans ofte blive skuffede.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3512: 07 Aug 2012, 20:03 »

Final Destination 5 så jeg for nyligt, og er sgu lidt splittet over den film..

Først og fremmest er der nogle VANVITTIGE dødsscener i som overgår alt hva jeg tidligere har set Grin Der er ikke sparet på noget, og censur findes ikke i den film Grin

Tilgengæld så synes JEG at handlingen sutter lidt i filmen, de første 3 havde en okay fin handling, 4'ern var lidt op og ned, men den her er en bundskraber hva det angår..

Men hva faen det er vel i bund og grund også død og smerte man vil se og det skuffer sgu ikke på nogen måde..
Så hvis nogle af jer skal have en aften på sofaen hvor i bare kobler hjernen fra og har lyst til at tænke " av this must hurt" så lej eller køb den Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Enged
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3513: 07 Aug 2012, 20:11 »

Du havde også gang i en 5'er. Tænk at du overhovedet har gidet at se den. Opstemt
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3514: 07 Aug 2012, 20:14 »

Dødsscenerne er blevet mere og mere makabre for hver film der er lavet, så tænkte den her ville toppe det.. I was right, det satme sindsygt at et menneske har fundet på de ting Opstemt
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3515: 08 Aug 2012, 09:04 »

Så Apollo 18 forleden. Når man læser beskrivelsen af filmen (i hvert fald den de har på Viasat  Smiley), får man let det indtryk, at det rent faktisk skulle være autentiske optagelser fra en hemmeligholdt månemission. Meeen, når man kommer lidt ind i filmen, kan man nu godt se, at det ikke er tilfældet, selvom kamera osv sagtens kunne give det indtryk  Smiley

Kort fortalt så handler den om, Apollo 18 opsendelsen, som officielt blev aflyst, men som i al hemmelighed blev gennemført. Filmen skulle så forestille at være sammensat af videomaterialet fra denne mission, og skulle også vise hvorfor vi aldrig siden har været på månen.

Det er faktisk en ok film, hvis man er til den genre, men nok ikke en der kommer til at gå over i historiebøgerne (så havde jeg vel også hørt om den, før jeg faldt over den på Viasat play - eller hvad det nu hedder nu om dage)
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3516: 08 Aug 2012, 14:21 »

Jeg fik lige set "League of Extra Ordinary Gentlemen" igen, og hvis man er til superhelte film kan den godt anbefales.
Det er dog ikke superhelte der er med her, men roman-karakterer såsom Alan Quartermain, Tom Sawyer, Dorian Gray, Dracula, Captain Nemo, Dr Jekyll/Mr Hyde, Professor Moriarty & Rodney Skinner (Den Usynlige Mand).

Filmen handler i korte træk om at disse personer bliver sat sammen for at redde verden i 1899, da verden er på randen af krig.
Den er egentlig meget underholdende, men ikke noget fantastisk.
Logged

Michaellaudrup
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3517: 11 Aug 2012, 14:21 »

Hej med jer! :-)
Der skulle vel aldrig være nogle, som ligger inde med et par gode titler på baserede-på-virklige-hændelser-film? :-)
Logged


U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3518: 11 Aug 2012, 14:24 »

Logged

Michaellaudrup
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3519: 11 Aug 2012, 14:44 »

Logged


Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3520: 11 Aug 2012, 14:46 »

Jeg bukker og takker!

Vil dog anbefale dig at se The Blind Side. Fantastisk film Smiley
Logged

Manchester United

ScottLind
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3521: 11 Aug 2012, 14:58 »

Mht. film baseret på virkeligheden kan jeg anbefale to film med Leonardo DiCaprio.

1: Catch Me If You Can, der handler om en ung mand der snydes sig til at være både pilot, læge og diverse andre titler. Alt sammen inden han blev 19 år gammel.

2: The Aviator, der handler om en rigmand der vil lave en krigsfilm der bliver verdens dyreste (i 1920'erne så vidt jeg husker). Efter det laver han fly og han skaber også sit eget flyselskab.

To rigtigt gode film.
Logged

AaB, Atlético de Madrid, Manchester United
- Rød hele vejen igennem!

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3522: 11 Aug 2012, 15:43 »

Så The Mist sammen med nogle venner for en uges tid siden. Egentlig fin nok, men slutningen ødelagde hele filmen i min optik.

Er der ikke nogle herinde, som kan give mig et par bud på en thriller, jeg kan se i aften. Er ikke så meget til sci-fiction og alt sådan noget. Hit me! :-)
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3523: 11 Aug 2012, 15:46 »

Så The Mist sammen med nogle venner for en uges tid siden. Egentlig fin nok, men slutningen ødelagde hele filmen i min optik.

Er der ikke nogle herinde, som kan give mig et par bud på en thriller, jeg kan se i aften. Er ikke så meget til sci-fiction og alt sådan noget. Hit me! :-)

Face Off med Travolta og Nicolas Cage.. Klassefilm intet mindre Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3524: 11 Aug 2012, 15:47 »

Så The Mist sammen med nogle venner for en uges tid siden. Egentlig fin nok, men slutningen ødelagde hele filmen i min optik.

Er der ikke nogle herinde, som kan give mig et par bud på en thriller, jeg kan se i aften. Er ikke så meget til sci-fiction og alt sådan noget. Hit me! :-)

Set Se7en? Men ellers så se alt med Denzel Washington, især Man On Fire er fed!
Logged

Manchester United

Sider: 1 ... 233 234 [235] 236 237 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010