home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:20:51 Rajesh Blogs #5 - The Glory Hunter ...
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 1214 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 228 229 [230] 231 232 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 612837 gange)
Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3435: 22 Jul 2012, 23:12 »

Jeg skal snart på ferie med familien, og vi skal have nogle film med. Hvilke kan i anbefale?
Det kommer jo an på hvad familien er i denne sammenhæng. Jeg ville jo nok give nogle andre filmforslag, hvis det var dig, dine forældre og lillesøster på 8, end hvis det var din kæreste og teenager-børn eksempelvis. :-)
« Seneste Redigering: 22 Jul 2012, 23:15 af Daniel Nordentoft » Logged

bettepjevs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3436: 23 Jul 2012, 00:14 »

Jeg skal snart på ferie med familien, og vi skal have nogle film med. Hvilke kan i anbefale?

Du må op med alder, køn og foretrukne filmgenre. Vi skal jo kende publikum.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3437: 23 Jul 2012, 00:30 »


The Dark Knight Rises


Ja, så fik jeg endelig set denne film. Kan da lige starte med at sige, at man nok skal stoppe med at læse nu, hvis man ikke har set filmen endnu. Ellers skal I gøre jer selv den tjeneste at se den.

Først og fremmest vil jeg sige, at jeg ikke synes, den er lige så god som 2’eren. Jokeren er bare en helt unik skurk, der bliver spillet vanvittigt af Hugh Ledger. Alligevel var jeg glad for Bane, jeg synes, han gjorde det godt. Jeg var dog ligesom en anden herinde rimelig irriteret over hans stemme. Catvomen gjorde det også ret godt.

Jeg synes faktisk historien var god, men jeg manglede bare noget Batman. Jeg synes, han var meget fraværende i løbet af filmen. På en måde blev jeg lidt skuffet over slutningen. Eller måske ikke skuffet, nok nærmere overrasket. Jeg havde i hvert fald set, at Batman havde reddet det hele, da han mere eller mindre havde klaret Bane. Så havde ikke helt set den komme, at han ikke var alene om det.

Derudover lægger det ret meget op til en ny film, så det bliver da spændende, om der sker noget der? Blake fik ny identitet og fik navnet Robin – samtidig med at han kom ned under Bruce Waynes hus. Spændende, spændende, spændende!

Jeg gider ikke rigtigt give den en karakter, fordi det er svært. Men det er en super fed film! Det kan være, at jeg skriver endnu et indlæg, når jeg lige får sovet lidt. Fed, fed film. Smiley


IMDb: The Dark Knight Rises
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3438: 23 Jul 2012, 00:46 »

Nogle der har en fed film, jeg kan se nu her i nat, når jeg alligevel keder mig alene hjemme i min nye lejlighed?

Jeg er meget åben overfor forskellige genre, selvom jeg nok mest er til noget thriller. Det er vigtigt for mig, at der er en historie, så det ikke bare er sådan noget overfladisk pis.

Hit me! :-)
Logged

klint
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3439: 23 Jul 2012, 01:13 »

Shutter Island, Memento, The Prestige, Eternal Sunshine In A Spotless Mind, Exam og Triangle
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3440: 23 Jul 2012, 01:16 »

Shutter Island, Memento, The Prestige, Eternal Sunshine In A Spotless Mind, Exam og Triangle
Memento og The Prestige har jeg set, men de fire andre har jeg faktisk ikke set, så jeg kigger lige på dem. Tak for forslagene. Hvis du nu skulle anbefale én, jeg skulle se nu her, hvilken skulle det så være? :-)
Logged

klint
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3441: 23 Jul 2012, 01:18 »

Triangle er nok den mest mærkelige... ellers er der jo også Donnie Darko
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3442: 23 Jul 2012, 01:25 »

Equilibrium
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3443: 23 Jul 2012, 02:05 »

Nogle der har en fed film, jeg kan se nu her i nat, når jeg alligevel keder mig alene hjemme i min nye lejlighed?

Jeg er meget åben overfor forskellige genre, selvom jeg nok mest er til noget thriller. Det er vigtigt for mig, at der er en historie, så det ikke bare er sådan noget overfladisk pis.

Hit me! :-)

Du kunne jo starte med at invitere os andre over, når du nu bor alene.  Hævet Øjenbryn

Men ellers ville jeg da foreslå noget á la Batman Begins, The Dark Knight, Fight Club, Inception, Godfather I og II, Ringenes Herre, Léon, American Pscycho, American History X, V for Vendetta, No Country for Old Men, Warrior osv.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3444: 23 Jul 2012, 02:10 »

Du kunne jo starte med at invitere os andre over, når du nu bor alene.  Hævet Øjenbryn

Men ellers ville jeg da foreslå noget á la Batman Begins, The Dark Knight, Fight Club, Inception, Godfather I og II, Ringenes Herre, Léon, American Pscycho, American History X, V for Vendetta, No Country for Old Men, Warrior osv.
I kommer bare! Så kan jeg også få givet noget af al det øl, jeg efterhånden skylder. Tunge

Warrior, American History X, Ringenes Herre, Godfather har jeg set. Har også set noget af Inception, men kigger lige på dine andre forslag. Tak for det.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3445: 23 Jul 2012, 02:12 »

Kom gerne med nogle flere. Jeg så Unknown Identity for ikke så længe siden, og den synes jeg var ret fed. Der skal helst ikke være alt muligt sci-fi over det, det bryder jeg mig ikke så meget om. Smiley
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3446: 23 Jul 2012, 02:21 »

http://www.imdb.com/title/tt1980209/

Derudover ser jeg også frem til at se filmen "Pain and Gain", der kommer i 2013, med Mark Wahlberg og The Rock. De er blevet nogle massive motherfuckers. Filmen bliver lavet af Michael Bay.

Og i følge denne troværdige YouTube video, så er Mark ikke på 'roids. Men der er vidst ikke mange, der er i tvivl om, at begge hovedpersonerne har brugt nogle nok ulovlige midler. Men ja, de er store.

http://www.youtube.com/v/_TeJQtTDMOE





Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3447: 23 Jul 2012, 02:23 »

I kommer bare! Så kan jeg også få givet noget af al det øl, jeg efterhånden skylder. Tunge

Warrior, American History X, Ringenes Herre, Godfather har jeg set. Har også set noget af Inception, men kigger lige på dine andre forslag. Tak for det.

Åh, det er da ligegyldigt, om du har set filmene før. Alle dem, jeg nævnte, er verdensklasse film, der skal ses mere end én gang!

Så skriv lige din adresse, så kommer vi.  Kys
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3448: 23 Jul 2012, 02:29 »

Åh, det er da ligegyldigt, om du har set filmene før. Alle dem, jeg nævnte, er verdensklasse film, der skal ses mere end én gang!

Så skriv lige din adresse, så kommer vi.  Kys
Doh, jeg vil jo se noget, jeg ikke har set før. Men jeg burde nok gå i seng nu og se en film i morgen. Men det ender sikkert med at jeg sætter en film på alligevel og spiller FM efterfølgende til kl. 5-6 stykker i morgen tidlig. Grin

Slotshaven 63, 4300 Holbæk.

Når du siger 'vi', hvad mener du så helt nøjagtig? Altså der kan jeg ikke være 17713 (alle brugere på siden) hjemme i min lille kollegie-lejlighed. crazy
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3449: 23 Jul 2012, 02:39 »

Din FB siger da ellers Roskilde.
Logged

Sider: 1 ... 228 229 [230] 231 232 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010