home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:20:51 Rajesh Blogs #5 - The Glory Hunter ...
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23431
  1 Bruger, 926 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 221 222 [223] 224 225 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 612600 gange)
Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3330: 04 Jun 2012, 18:11 »

Så blev jeg færdig med at se Batman Begins.

Jeg havde set noget af starten før, kunne jeg se. Men hold kæft, det var sgu en rigtig fin film. Jeg glæder mig allerede til at se nummer 2 nu.

Derudover er Christian Bale (blevet) en flot fyr, det kan man ikke tage fra ham!

« Seneste Redigering: 04 Jun 2012, 18:39 af Neymar » Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3331: 04 Jun 2012, 21:30 »

Så blev jeg færdig med at se Batman Begins.

Jeg havde set noget af starten før, kunne jeg se. Men hold kæft, det var sgu en rigtig fin film. Jeg glæder mig allerede til at se nummer 2 nu.

Derudover er Christian Bale (blevet) en flot fyr, det kan man ikke tage fra ham!



Og lidt insane Opstemt

http://www.telegraph.co.uk/news/celebritynews/4508022/Christian-Bale-rant-Full-transcript.html
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3332: 04 Jun 2012, 22:21 »

Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3333: 04 Jun 2012, 22:26 »

Skønt at arbejde i BlockBuster, og må leje 6 film om ugen Wink
Hvis nogen kan lide en lidt ældre actionfilm, så er The Rock virkelig fed, og en af de bedste jeg nogensinde har set Smiley
Logged


mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3334: 04 Jun 2012, 22:29 »

Så blev jeg færdig med at se Batman Begins.

Jeg havde set noget af starten før, kunne jeg se. Men hold kæft, det var sgu en rigtig fin film. Jeg glæder mig allerede til at se nummer 2 nu.

Derudover er Christian Bale (blevet) en flot fyr, det kan man ikke tage fra ham!



Det første billed er fra filmen "The Machinist" så vidt jeg ved. Kan kun anbefale den!
Logged

Thaurat al Shabab

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3335: 05 Jun 2012, 01:29 »

Så blev jeg færdig med at se Batman Begins.

Jeg havde set noget af starten før, kunne jeg se. Men hold kæft, det var sgu en rigtig fin film. Jeg glæder mig allerede til at se nummer 2 nu.

Derudover er Christian Bale (blevet) en flot fyr, det kan man ikke tage fra ham!



Hvis du synes den var rigtig godt så glæder jeg mig til, at høre hvad du mener om The Dark Knight Smiley
Logged

Manchester United

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3336: 05 Jun 2012, 01:48 »

Hvis der ikke er en mand jeg kan tage som James Bond, så er det Daniel Craig. Jeg ser Bond som en mand med klasse og stil, men Craig er for brutal og for krumset at se på. Der skuffer det mig lidt at Bale så har afvist det franchise :-(
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3337: 05 Jun 2012, 02:25 »

Hvis du synes den var rigtig godt så glæder jeg mig til, at høre hvad du mener om The Dark Knight Smiley

Meget 'sjov' læsning eller hvad man siger.  Tunge

Det første billed er fra filmen "The Machinist" så vidt jeg ved. Kan kun anbefale den!

Jeg er også ret sikker på, at det er den film. Men hvis han render rundt med sådan en bar overkrop, som man ser på billedet, skal jeg ikke se den. Føj... Håber han har fået en god hyre for den film.

Hvis du synes den var rigtig godt så glæder jeg mig til, at høre hvad du mener om The Dark Knight Smiley

Har også læst flere steder, at den skulle være bedre end Batman Begins. Jeg har set de første 40 minutter af den, og jeg må da indrømme, den allerede er rigtig spændende - og ikke mindst god. Smiley
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3338: 05 Jun 2012, 03:06 »

The Machinist er vanvittig god.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3339: 05 Jun 2012, 15:11 »

Så fik jeg set 'The Dark Knight' færdig. Det var sgu en god film! Er i hvert fald glad for, at jeg lige fik set de to Batman film. De var slet ikke, som jeg havde regnet med. Har set nogle af de ældre Batman film, og de var ikke lige så meget min kop te som disse.

Dog var der noget, jeg ikke helt forstod - måske jeg bare lige glippede noget. Men da Batman skal vælge mellem Dent og Rachel, siger han, at han tager ud efter Rachel. Alligevel ender han samme sted som politiet ved Dent. Hvorfor? :-)

Og jeg må da indrømme, at jeg muligvis ender i biografen, når 'The Dark Knight Rises' kommer den 20. juli. Men nu må vi se...

« Seneste Redigering: 05 Jun 2012, 15:17 af Neymar » Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3340: 05 Jun 2012, 15:15 »

Nu er det vildt lang tid siden jeg har set den, så er ikke sikker, men så vidt jeg husker det, så angiver Jokeren jo de forkerte adresser, altså han siger at Dent er hvor Rachel er, og at Rachel er hvor Dent er. Derfor ender Batman hos Dent, og politiet hos Rachel, som de så ikke når at redde.
Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3341: 05 Jun 2012, 15:16 »

Så fik jeg set 'The Dark Knight' færdig. Det var sgu en god film! Er i hvert fald glad for, at jeg lige fik set de to Batman film.

De var slet ikke, som jeg havde regnet med. Har set nogle af de ældre Batman film, og de var ikke lige så meget min kop te som disse.

Dog var der noget, jeg ikke helt forstod - måske jeg bare lige glippede noget. Men da Batman skal vælge mellem Dent og Rachel, siger han, at han tager ud efter Rachel. Alligevel ender han samme sted som politiet ved Dent. Hvorfor? :-)

Jokeren ved godt at han har noget for Rachel, og derfor sender han ham ud til Dent Smiley. Han tror jo han går efter Rachel, og de mødes der hvor Rachel døde mener jeg.
Logged

Manchester United

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3342: 05 Jun 2012, 15:25 »

Nå ja, det lyder meget rigtigt. Peace
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3343: 05 Jun 2012, 15:26 »

Jokeren ved godt at han har noget for Rachel, og derfor sender han ham ud til Dent Smiley. Han tror jo han går efter Rachel, og de mødes der hvor Rachel døde mener jeg.

Korrekt, Jokeren snyder ham men Batman hopper på den fordi han jo er desperat og ikke har tid til at checke begge steder. Og ja der hvor Dent har Gordons familie osv er hvor hun døde.
Glæder mig til afslutningen på denne trilogi..
Logged

It's all, part of the plan.

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3344: 05 Jun 2012, 16:02 »

Glæder mig også til 3'eren. Men lad os nu se, om det rent faktisk bliver afslutningen. Succes har det med at ændre standpunkter hvad den slags angår. Transformers skulle jo eksempelvis også være sluttet med 3'eren, men nu arbejder de alligevel på en 4'er. Så håber jeg til gengæld også, at Michael Bay kaster sig over en Bad Boys 3, men det skulle vist også være planen.

Edit:
Er der i øvrigt nogen der har været inde og se Prometheus endnu? Jeg skal helt sikkert ind og se den inden alt for længe, men ville da godt lige høre, om den kan leve op til mine skyhøje forventninger  Smiley
« Seneste Redigering: 05 Jun 2012, 16:04 af DNE » Logged

Sider: 1 ... 221 222 [223] 224 225 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010