home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:32:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 864 Gæster Online.

Indlæg: 1132900 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 216 217 [218] 219 220 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 612382 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3255: 11 Maj 2012, 22:15 »

super troopers Smiley

Og i samme genre - Beer Fest. Helt tossede film, som jeg og nogle kammerater tilfældigvis faldt over i tv'et over et par øl. Det kan godt være det var øllene der gjorde udslaget, men det var ganske underholdende!
Logged



Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3256: 11 Maj 2012, 23:07 »

Hvor er det dog befriende endelig at se en fransk film, som ikke handler om en vansiret taxachauffør, der er lidt fjollet overfor alt og alle. Næh, nu fik jeg endelig set 'Intouchables', som handler om denne hårde gut fra ghettoen, han er kontantjhælpsmodtag er, og han skal skal igennem nogle obligatoriske jobinterviews for at få sin månedlige betaling fra det offentlige. Han ender - besynderligt nok - med at få jobbet som plejer for en lam rigmand, som føler sig inspireret af denne skæve gut, der ikke føler nogen speciel stor medlidenhed med ham, blot fordi han er lam fra halsen og ned. De udvikler igennem filmen et tæt venskab sammen.  Den er hamrende sjov, rørende og ganske enkelt skide god. Har man endnu ikke set den, så vil jeg virkelig anbefale, at man gør det. Den er desuden baseret på en ægte historie.

http://www.imdb.com/title/tt1675434/
« Seneste Redigering: 12 Aug 2012, 00:36 af Njaourinho » Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3257: 11 Maj 2012, 23:12 »

Så fik jeg lige set "Cliffhanger" igen... og den holder sq stadig!
Ved ikke hvad det er jeg har med den film, men kan se den igen og igen selvom handlingen er meget ligetil. Måske er det fordi jeg er så stor fan af John Lithgow, eller bare fordi det er så god en "koble af" film hvor man ikke skal tænke over noget Smiley
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3258: 11 Maj 2012, 23:24 »

Var for et par uger siden inde og se Battleship. Jeg måtte simpelthen bare se, hvordan man kan filmatisere Sænke slagskibe  Smiley

Det var de egentlig sluppet ok fra, og de havde endda fået flettet det der med at skyde i fra hoften, efter nogle koordinater med, så de har også været tro mod spillet.

En god gang action, i den stil Hasbro har kørt over biograflærredet de seneste år.

Næste tur må blive, når Ridley Scotts prequel til Alien filmene, Prometheus, kommer om et par uger. Den vil jeg nødig gå glip af at opleve på det store lærred.
Logged

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3259: 11 Maj 2012, 23:29 »

Nogle komedie anbefalinger, som man kan grine sin røv i laser til? Og helst ikke fesne amerikanske teen komedier Wink
De to Pink Panther film!
Logged

Hala Madrid!

CasperAkaCalle
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3260: 13 Maj 2012, 12:31 »

Så sluttede første sæson af "mini-serien" Games of Thrones i går på TV3. Hold nu kæft, en fed serie!
- der er bare lige én ting, der er lort. Anden sæson bliver først vist til næste forår... fuck TV3  ticked off  Græder
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3261: 13 Maj 2012, 12:36 »

Nedern ikke at følge med, desværre. Men nu kan det jo også ses på nettet osv. :-)
« Seneste Redigering: 13 Maj 2012, 12:40 af Neymar » Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3262: 13 Maj 2012, 13:39 »

Så sluttede første sæson af "mini-serien" Games of Thrones i går på TV3. Hold nu kæft, en fed serie!
 - der er bare lige én ting, der er lort. Anden sæson bliver først vist til næste forår... fuck TV3  ticked off  Græder

Øhh, mini-serie? Plus dette er Film-tråden og ikke Tv-tråden  Thumbs Up
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3263: 29 Maj 2012, 22:47 »

I forbindelse med min mediefagseksamen, som jeg i øvrigt fik 10 for ( Hævet Øjenbryn), har jeg set en masse Tim Burton og Film Noir. Jeg har set Batman og Edward Scissorhands, som begge er lavet af Tim Burton og så har jeg set en helvedes masse Film Noir (herunder Periode Noir og Neo Noir) som med afstand er blevet min favoritgenre. Her har jeg set Double Idemnity, The Maltese Falcon, L.A Confidential, Se7en, Drive, Sunset Boulevard og Memento. Sunset Boulevard, Double Idemnity og The Maltese Falcon er klassik Noir fra 40'erne og 50'erne, som virkeligt er fantastisk. Det kan godt virke en smule ensartet, men jeg synes, at den måde at lave film på er fascinerende. Her var jeg især imponeret af Double Idemnity. Drive og Se7en er en nyere form for Noir, hvor jeg ikke er specielt imponeret over Drive, som er helt ny. L.A Confidentiel er lavet i 1997, men foregår i 50'ernes Los Angeles og er min klare favorit blandt filmene. Virkeligt fantastisk film, som slog benene væk under mig. Elsker handlingen, som virkeligt er indviklet, elsker persongalleriet, som er utroligt spændende og variende og æstetikken.

Jeg kan virkeligt anbefale af se L.A Confidential og den klassiske Film Noir - enten Sunset Boulevard eller Double Idemnity. Fed genre! Smiley
Logged

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3264: 29 Maj 2012, 22:54 »

Så sluttede første sæson af "mini-serien" Games of Thrones i går på TV3. Hold nu kæft, en fed serie!
 - der er bare lige én ting, der er lort. Anden sæson bliver først vist til næste forår... fuck TV3  ticked off  Græder

Lige pt. er jeg nået til afsnit 9 af sæson 2, mangler kun sidste og 10. afsnit der har release om 6 dage.
Trøsten er helt klart at sæson 3 også er bekræftet!
Logged


Drillo
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3265: 29 Maj 2012, 23:04 »

Så Safe house igår, og må sige at den bestemt er et kig være.

Matt Weston ('Ryan Reynolds «) er CIA rookie, der er bemanding et safe house i Cape Town, Sydafrika, når Tobin Frost (Denzel Washington) CIA mest eftersøgte Rogue Agent er fanget og taget til safe house. Under afhøring, bliver safe house invaderet af lejesoldater, der vil have fingere i Frost. Weston og Frost undslippe og skal prøve at holde sig et skridt foran de bevæbnede mænd, indtil de kan komme til en anden safe house.
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3266: 30 Maj 2012, 00:17 »

Lidt gangsterfilm til de interesserede.

Brother (2000) - Asiatis gangster/Yakuza
Outrage - Asiatisk gangster/Yakuza
Miller's Crossing - Amerikansk-italiensk/irsk gangster
Donnie Brasco - Amerikansk-italiensk gangster
Public Enemies - Amerikansk gangster
Snatch - Britisk-gypsy gangster
Logged

Thaurat al Shabab

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3267: 30 Maj 2012, 00:35 »

Lidt gangsterfilm til de interesserede.

Brother (2000) - Asiatis gangster/Yakuza
Outrage - Asiatisk gangster/Yakuza
Miller's Crossing - Amerikansk-italiensk/irsk gangster
Donnie Brasco - Amerikansk-italiensk gangster
Public Enemies - Amerikansk gangster
Snatch - Britisk-gypsy gangster


Nice, vil helt klart tjekke nogen af dem ud, hvilke synes du bedst om? Smiley
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3268: 30 Maj 2012, 00:40 »

Jeg fik set Moneyball i toget i dag. Det er sgu en fin film.

Den følger smækre Brad Pitt, der er general manager for et baseballhold, der har et af de laveste budget i ligaen. De har lige haft en fantastisk sæson, men tre af deres profiler forlader holdet til hold, der har et langt større budget, og så er Mr. Pitt i krise. Han får ikke et ben til jorden og finder ikke nogle nye profiler, men han falder pludselig over Jonah Hill, der er knap så smækker, men til gengæld ser han baseball på en helt ny måde, og via statistik og udregninger får de sammensat et lavbudgetshold, der rent faktisk står en chance mod storholdene.

Filmen er baseret på en sand historie. Hovedpersonen er Billy Beane, der blev valgt ret højt i draften, men han var et bust. Det er en ganske god film, der godt kan anbefales. Den har fået 7,7 på imdb

<a href="http://www.youtube.com/v/AiAHlZVgXjk?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/AiAHlZVgXjk?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3269: 30 Maj 2012, 02:19 »

Nice, vil helt klart tjekke nogen af dem ud, hvilke synes du bedst om? Smiley

Efter min mening er Brother den bedste gangsterfilm jeg nogenside har set. Godfather-filmene bliver sat godt og grundigt på plads. Jeg elsker de langt, stille scener, hvor du bare synker helt i et close-up af Takeshi Kitano som på en og samme måde udtrykker intet og alt - at han bare er fucking ligeglad, men samtidig indeholder en sympatisk side. Du får lige en lille scene fra filmen, så du kan et indblik.

http://www.youtube.com/v/AgjDYR6-DTU - advarsel: en smule stærke billeder - ikke det store!

Han får Toni Montana til at ligne en pussy...
« Seneste Redigering: 30 Maj 2012, 02:26 af mfsjovhat » Logged

Thaurat al Shabab

Sider: 1 ... 216 217 [218] 219 220 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010