home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:32:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 806 Gæster Online.

Indlæg: 1132900 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 214 215 [216] 217 218 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 612342 gange)
Stod
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3225: 03 Apr 2012, 18:31 »

Warrior med Tom Hardy og Nick Nolte. Fremragende MMA film, selvom den nærmere handler mere om en dybsfunktionel familie.  Smiley
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3226: 03 Apr 2012, 18:34 »

Har lyst til at se en god film, hvad skal jeg se? Og ja, jeg kan sagtens gå ind på IMDb for at kigge, men nu spørger jeg jer Thumbs Up

Mht. genre er jeg ikke så kræsen, gider bare ikke se gysere. Hit me. Thumbs Up
Tøz. Du burde komme og se One Tree Hill med mig hele natten.

No Country for Old Men, 28 days later eller 127 hours.
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3227: 03 Apr 2012, 19:07 »

Har lyst til at se en god film, hvad skal jeg se? Og ja, jeg kan sagtens gå ind på IMDb for at kigge, men nu spørger jeg jer Thumbs Up

Mht. genre er jeg ikke så kræsen, gider bare ikke se gysere. Hit me. Thumbs Up

Alien 4!

Nu tænker du, what, er den ikke scary? Nej, den er så ringe sammenlignet med de andre at man skiftevis facepalm'er og griner sig gennem filmen. Særligt de sidste 15 minutter.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3228: 13 Apr 2012, 17:14 »

The Big Bang Theory: Sæson 1
Jeg har set nogle afsnit hist og pist på Kanal5 og her forleden besluttede jeg mig for at se serien fra begyndelsen af. Jeg har nu set hele 1 sæson og hold kæft hvor har jeg aldrig set noget så sjovt før. Det er jo genialt fundet på at tage 4 vidt forskellige nørder og placerer en lækker tøs overfor! Før denne serie var min favorit komedie serie venner. Hvis vi siger venner er sjovt, så er det her 3 gange så sjovt. Jeg griner personligt nok mindst hvert 4-5 minut i i hvert afsnit. Jeg har lige taget huld på 2 sæson og jeg er ikke i tvivl om det ikke bliver kedeligt. 4 nørder krydret med en lækker dame bliver simpelthen ikke kedeligt! Hvis i ikke har set den, se den!

10/10
- det sjoveste jeg har set.
Logged


KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3229: 13 Apr 2012, 22:22 »

Jeg ville hoppe over i TV-Serier tråden.

Jeg så selv Forrest Gump igen igen her til aften, bevares alle kender den i forvejen, men der for tåler det alligevel at blive gentaget hvor god den er. Man smiler hele vejen igennem, samtidig med at man 15% af tiden er ved at knibe en tåre.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Naustratze
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3230: 13 Apr 2012, 22:34 »

1. Godfather I
2. The Shawshank Redemption
3/4. Blood Diamond/The Departed

Mine 4 yndlingsfilm vil jeg tro, kan stærkt anbefales til jer alle sammen! Smiley
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3231: 29 Apr 2012, 21:22 »

Var inde og se Avengers igår.. Fed film!! Må sige jeg ser frem til den næste, samt Iron Man 3, Thor 2 og de andre.. Selv om jeg dog er i tvivl om nogle karakterer i forhold til de film.. Kommer self også an på hvad de skal handle om.
Hulken er for vild. Ærgeligt at Ruffalo ikke spillede de andre.. Ku være fedt hvis han fik sine egne film.
Logged

It's all, part of the plan.

Søgaard
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3232: 29 Apr 2012, 21:44 »

Var inde og se Avengers igår.. Fed film!! Må sige jeg ser frem til den næste, samt Iron Man 3, Thor 2 og de andre.. Selv om jeg dog er i tvivl om nogle karakterer i forhold til de film.. Kommer self også an på hvad de skal handle om.
Hulken er for vild. Ærgeligt at Ruffalo ikke spillede de andre.. Ku være fedt hvis han fik sine egne film.
Jeg var inde at se den i torsdags og det er en vild fed film!

Jeg ærgrer mig over at jeg sad lidt for tæt på (cirka i midten af salen). Flere gange blev de mange 3D-effekter en blandet fornøjelse, fordi jeg sad for tæt på i forhold til at have overblikket til hele skærmen. Så hvis folk skal ind at se den, så bør de sidde cirka 3/4 oppe i salen. Derudover glæder jeg mig til at få filmen hjem i stuen og se i 3D, hvor jeg har aktiv 3D, hvor detaljegraden altså lige bliver skruet lidt op.

På forhånd var jeg meget skuffet over man ikke havde fået overtalt Edward Norton til at være Bruce Banner. Mark Ruffalo gør det dog rigtig godt i rollen. Generelt har man formået at skabe et godt cast til filmen, hvor der dog er en person, som i mine øjne, er lidt træls. Det er Cobie Smulders, hvor jeg ikke kan se bort fra hende i rollen, som Robin fra HIMYM. Hun spiller ganske godt, men jeg sad ofte og ventede på der kom en sjov kommentar fra hendes side.

Komikken kommer jo i høj grad i form af Robert Downey Jr., men jeg kan især godt lide måden, hvorpå de også har fået skabt lidt humor fra Hulks side, som man ellers bare forventer smadrer det halve af byen Smiley
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3233: 29 Apr 2012, 21:55 »


På forhånd var jeg meget skuffet over man ikke havde fået overtalt Edward Norton til at være Bruce Banner. Mark Ruffalo gør det dog rigtig godt i rollen. Generelt har man formået at skabe et godt cast til filmen, hvor der dog er en person, som i mine øjne, er lidt træls. Det er Cobie Smulders, hvor jeg ikke kan se bort fra hende i rollen, som Robin fra HIMYM. Hun spiller ganske godt, men jeg sad ofte og ventede på der kom en sjov kommentar fra hendes side.


Kunne ikke være mere enig i begge ting. Smiley

Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3234: 01 Maj 2012, 10:49 »

<a href="http://www.youtube.com/v/g8evyE9TuYk?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/g8evyE9TuYk?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

Tredje trailer.
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3235: 01 Maj 2012, 10:56 »

Vil SÅ gerne se den, men er bange for det typiske trailer syndrom, om at den vil spoile for meget.
Logged


Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3236: 01 Maj 2012, 15:39 »

Never Back Down
Den kan klart anbefales.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3237: 01 Maj 2012, 15:49 »

Nu har jeg lånt Shutter Island af min lærer, fordi jeg har hørt så meget om den. Jeg vil da godt høre lidt om, hvad jeg har at se frem til, inden jeg sætter mig til at se den? :-)
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3238: 01 Maj 2012, 16:18 »

En fuldsændig fantastisk film. En af mine absolutte favoritter. Du har noget at glæde dig til.

Har spøjst nok lige været oppe og hente bogen på biblioteket. Så må vi se, om Dennis Lehanes udgave kan fange mig endnu mere end Martin Scorseses.
« Seneste Redigering: 01 Maj 2012, 16:19 af Njaourinho » Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3239: 01 Maj 2012, 21:50 »

Var inde og se The Avengers med fatter i lørdags, og den kan helt klart anbefales.
Selvom den er lidt lang tid om at komme igang, er den fyldt med action + filmen har en Hulk OG Robin fra How I met your mother!
Men alt i alt en rigtig fed film.
Logged

Sider: 1 ... 214 215 [216] 217 218 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010