home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:32:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1012 Gæster Online.

Indlæg: 1132900 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 35 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 212 213 [214] 215 216 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 612415 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3195: 10 Mar 2012, 20:38 »

Jeg kan se, at der kommer Eastern Promises om 10 minutter på TV2 FILM. Er det en film, der er værd at se? :-)
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3196: 10 Mar 2012, 20:55 »

Jeg kan se, at der kommer Eastern Promises om 10 minutter på TV2 FILM. Er det en film, der er værd at se? :-)

Jeg synes bestemt den er værd at se! Smiley
Logged

Hala Madrid!

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3197: 10 Mar 2012, 20:56 »

Jeg kan se, at der kommer Eastern Promises om 10 minutter på TV2 FILM. Er det en film, der er værd at se? :-)

Bestemt. Smiley
Logged

FCK

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3198: 11 Mar 2012, 00:22 »

En rigtig god film, men i burde virkelig også se Cronenbergs tidligere film. Super gode ^^
Logged

Gangster_Calle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3199: 24 Mar 2012, 22:18 »

Nogen af jer der har set "Hard Candy"? Opstemt
Logged

Skal snart ha' nyt FmF navn... FCK <3

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3200: 24 Mar 2012, 23:52 »

Nogen af jer der har set "Hard Candy"? Opstemt

Ja. Den er lidt specielt, men ganske god, selvom jeg var en anelse skuffet første gang jeg så den. Men bestemt et kig værd. Smiley
Logged

FCK

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3201: 25 Mar 2012, 19:33 »

Den mest skræmmende gyserfilm. Jeg skal ikke kunne sove.
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3202: 25 Mar 2012, 19:49 »

Jeg så mænd der hader kvinder i går. Fed, fed film som klart kan anbefales - virkeligt en fed historie Smiley
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3203: 25 Mar 2012, 20:00 »

Jeg så mænd der hader kvinder i går. Fed, fed film som klart kan anbefales - virkeligt en fed historie Smiley
Enig. Der er jo også en to'er, som hedder "Pigen der legede med ilden" Kunne godt tænke mig at se den, da jeg har hørt at den også skulle være meget god. Er det egentlig ikke noget med, at den kommer i aften?
Logged

ask-ikk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3204: 25 Mar 2012, 20:31 »

Enig. Der er jo også en to'er, som hedder "Pigen der legede med ilden" Kunne godt tænke mig at se den, da jeg har hørt at den også skulle være meget god. Er det egentlig ikke noget med, at den kommer i aften?
Jeg synes ikke den er noget specielt. Den er halvtynd og skuespillet er ikke overvældene.
Jeg har dog også læst bøgerne, så det kan det, der farver mit syn. Men der er jo ikke mange film som lever op til bøgerne  ticked off
Logged

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3205: 25 Mar 2012, 20:55 »

Enig. Der er jo også en to'er, som hedder "Pigen der legede med ilden" Kunne godt tænke mig at se den, da jeg har hørt at den også skulle være meget god. Er det egentlig ikke noget med, at den kommer i aften?


De to næste er "okay". De er slet ikke på niveau med den første - overhovedet!! Handlingen er også lidt tynd og ikke så skarp og gennemtænkt som den første. De bliver lidt som en klassisks engelsk krimi.
Man kan dog også godt se at de kun var tiltænkt som TV-film, da budgettet er langt unden den første. Særligt det visuelle er langt efter "mænd som hader kvinder"
Men de er okay at se, hvis det bare er for at se en tilfældig film
Logged

Gangster_Calle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3206: 25 Mar 2012, 22:01 »

Ja. Den er lidt specielt, men ganske god, selvom jeg var en anelse skuffet første gang jeg så den. Men bestemt et kig værd. Smiley
Fik også set den i går Smiley Hun spillede rollen godt, hende der spillede pigen Peace
Logged

Skal snart ha' nyt FmF navn... FCK <3

Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3207: 25 Mar 2012, 22:15 »

Jeg synes ikke den er noget specielt. Den er halvtynd og skuespillet er ikke overvældene.
Jeg har dog også læst bøgerne, så det kan det, der farver mit syn. Men der er jo ikke mange film som lever op til bøgerne  ticked off

Sandt. Der er dog tre film der efter mit hovedet er lige så gode, eller bedre, end bøgerne.
Og de er: The Shawshank Redemption, 1408 og Ondskabens Hotel, alle af Stephen King. (Ja, jeg er King fan, men han mener også selv at de tre er de bedste filmatiseringer af hans bøger overhovedet).

Alle tre er suveræne på deres egen måde, både som film og bog.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3208: 25 Mar 2012, 22:24 »

Nu har jeg ikke set 1408 eller Ondskabens Hotel, men jeg synes i hvert fald at The Shawshank Redemption er en af de bedste film der nogensinde er lavet Smiley

Jeg holder også utroligt meget af Walk the Line, selvom jeg ikke ved hvor historisk præcis den er. I det hele taget er sådan nogle dramaer der sker over længere tid helt forrygende i min bog. Den Grønne Mil er jeg også ret vild med.

Action og komedier er god underholdning, men skal jeg VIRKELIG nyde en film, så er det ovre i den anden genre jeg vil Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #3209: 25 Mar 2012, 22:24 »

Sandt. Der er dog tre film der efter mit hovedet er lige så gode, eller bedre, end bøgerne.
Og de er: The Shawshank Redemption, 1408 og Ondskabens Hotel, alle af Stephen King. (Ja, jeg er King fan, men han mener også selv at de tre er de bedste filmatiseringer af hans bøger overhovedet).

Alle tre er suveræne på deres egen måde, både som film og bog.

Stephen King var da ret sur/skuffet over Kubricks filmatisering af Onskabens Hotel. Og han snakkede/snakker om at ville lave en tv-serie over bogen
Logged

Sider: 1 ... 212 213 [214] 215 216 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010