home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:13 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 737 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 29 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 616247 gange)
Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #900: 26 Dec 2007, 16:47 »

Fik set Goal i lørdags - for første gang. Den overraskede mig meget positivt. En rigtgt god film, hvor man flere gange tænker "Hvad gør Santi nu??" Tror de fleste har set den, så vil ikke kaste mig ud i et halsbrækkende referat.

Men god film, der godt kan anbefales til den fodboldinteresseret person. Smiley
Jeg så den her fra morgenen af, og jeg giver dig ret i at den er rigtig, rigtig fed Smiley
Logged

I ain't playin', nigga

2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #901: 26 Dec 2007, 17:53 »

I Am Legend var jeg i Imperial og se idag.. En ganske fed film, og lidt af en overraskelse. Du får nogle chok i løbet af filmen på tidspunkter man ikke forventer det..

Kan varmt anbefales Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #902: 26 Dec 2007, 19:30 »

Jeg vil lige gøre jer opmærksom på, at der kommer Politiskolen 4 i aften kl. 23:55 på TV3 Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #903: 26 Dec 2007, 19:48 »

Jeg vil lige gøre jer opmærksom på, at der kommer Politiskolen 4 i aften kl. 23:55 på TV3 Thumbs Up
Takker, Zone. Smiley
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Rossonero
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #904: 26 Dec 2007, 20:45 »

Death Sentence

Fik set filmen tidligere idag, og jeg er målløs. Der så mange forskellige genre klemmet ind i den, hvor kærlighed og hårdtslående action præger i det store hele. En film der virkelig rammer dig! Nu vil jeg ikke afslører for meget, men han mister hans førstefødte og mest elskede søn (far: manden på billedet) af en bande, og vil derfor hævne sig.

Ind og se den, NU!
Logged

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #905: 26 Dec 2007, 21:28 »

Så er film som Transformers og Die Hard 4.0 blevet "anmeldt", så må jeg da også lige smide en kommentar. Så dem begge i biffen...

Transformers.

Som lille har jeg genset Transformers The Movie (1986) utallige gange, og den har stor betydning for mig. Derfor var forventningerne kæmpe store. Historien haltede lidt, men effekterne var utrolige, og det var fantastisk at gense sin helt, Primus Optimus (Prime).Jeg må sige at Shia Lebouef spillede rigtig godt. Filmen var fed, dog synes jeg ikke om slutningen!

Den får 9/10. Det fordi den betyder så meget for mig, og fordi den ikke skuffer!

Die Hard 4.0

Die Hard 4.0 lever op til ens forventninger som en actionfilm skal. Den var fed, og fuld af action. Desværre havde den ikke helt Die Hard sjælen, og var desuden gjort "børnevenlig" så 11-årige kunne se med. F.eks. hørte man ikke Mr.Mcclane sige sit berømte citat, kun delvist. (Ved godt at det er ændret på DVD'en) men alligevel.
Dog er det pil op for en flot film. Jeg er kæmpe fan af Bruce Willis, og han leverede, som sædvanligt, en flot præstation.

8.3/10. Selvom den ikke helt føles som en Die Hard film, er det action i topklasse!
« Seneste Redigering: 05 Jan 2008, 13:59 af Wonder Jones » Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #906: 26 Dec 2007, 21:57 »

Takker, Zone. Smiley

Så lidt Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


brotta
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #907: 29 Dec 2007, 21:23 »

Så viser kanal 5 "scarface"
En helt sublim film, der må regnes for en af de bedste gangster film nogensinde, næsten lige så god som Once upon a time in america. Pacino gør det fantastisk som cubansk immigrant, der gennem kriminalitet kommer tli tops. vil klart anbefale alle at se denne film, god historie, musisk og, og fortalt på en ærlig måde!!
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #908: 29 Dec 2007, 21:33 »

Så viser kanal 5 "scarface"
En helt sublim film, der må regnes for en af de bedste gangster film nogensinde, næsten lige så god som Once upon a time in america. Pacino gør det fantastisk som cubansk immigrant, der gennem kriminalitet kommer tli tops. vil klart anbefale alle at se denne film, god historie, musisk og, og fortalt på en ærlig måde!!

En film jeg også har set omtrent 5 gange i træk.

Har du set "Blood In, Blood Out"?
Logged

brotta
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #909: 29 Dec 2007, 21:36 »

nej, desværre ikke. Kan du anbefale den? går ud fra den er lldt i samme stil?
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #910: 29 Dec 2007, 21:43 »

nej, desværre ikke. Kan du anbefale den? går ud fra den er lldt i samme stil?

Det er én af de fedeste film jeg har set, så ja det kan jeg.
Jo en smule, men alligevel ikke helt.
Man får et indblik i en mexicansk bande i LA, og derefter går den over til at man følger én person meget, som hedder "Miklo".
Logged

brotta
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #911: 29 Dec 2007, 21:47 »

ok, lyder spændende - men hvis den ikke holder pelser jeg dig Djævel

men vil da helt sikkert give den en chance, er altid åben over for noget nyt.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #912: 29 Dec 2007, 21:49 »

ok, lyder spændende - men hvis den ikke holder pelser jeg dig Djævel

men vil da helt sikkert give den en chance, er altid åben over for noget nyt.

Haha, du vill ikke fortryde. Vil næsten gå så langt og sige at den er på niveau med Scarface :-0
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #913: 30 Dec 2007, 12:54 »

Har set Hitman og I Am Legend her i juleferien.

HITMAN

En film jeg ikke var helt sikker på, da jeg er stor fan af Hitman spillene. Jeg var sådan set bange for at den gik for langt væk fra selve Hitman og blev noget amerikansk bras.

Det var den også næsten ved at blive. Hitman er jo blevet ren James Bond nu! Jeg mener, at man kun ser ham skifte forklædning én eller to gange i hele filmen! Og han bruger kun hans fiberwire én enkelt gang. Og det er også på en James Bond måde Skuffet
Plottet, er ikke overaskende, ringe. Men actionen i selve filmen er topclass ligeså effekterne.
Det der trækker filmen op: Godt skuespil af Timothy Olyphant (?) som 47. Et par bare bryster nu og da. Og så action!

Den får 6½/10.

I AM LEGEND
Den her film havde jeg virkelig glædet mig til! Den så rigtig lovende ud på de forskellige reklamer der kørte rundt omkring. Men, hold læft hvor var den ringe! Will Smith spiller godt (han er så også næsten den eneste skuespiller der er med i filmen), effekterne er gode. Filmen bliver bare aldrig mere spændende end den er i starten. Et par enkelte gange bliver den lige lidt spændende men så aldrig mere. Slutningen blliver helt forkert og det føles som om producerne bare lige skulle ha' sluttet filmen hurtigt så de kunne komme hjem og drikke kaffe. Ringe...

2/10
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #914: 30 Dec 2007, 13:42 »

Så er vi uenige (I Am Legend). Så den her i går, og jeg blev positivt overrasket. Det er nok ikke højtslående Action, og det er også en film man skal "vænne" sig til, hvilket jeg er god til. Men hver mand sin smag.
Logged

Sider: 1 ... 59 60 [61] 62 63 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010